Jazeera Airways

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.4 voor Jazeera Airways komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Jazeera Airways gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (7)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Jazeera Airways heeft gemakkelijke boekingsproces en fantastische ervaring bij het boeken van vliegtickets (+90%). Echter, er zijn hoge kosten voor handbagage zonder voorafgaande kennisgeving (-70%) en onbeschofte en incompetente service bij het inchecken (-60%). Daarnaast is er sprake van rampzalige bagageafhandeling met vertragingen en slechte communicatie (-80%). Al met al lijkt het geld onderweg te gaan en is er sprake van annulering van vluchten en slechte communicatie over opties (-75%). Al met al, Jazeera Airways heeft zowel positieve als nare punten wat betreft de communicatie en service.

“Scam luchtvaartmaatschappij uit India”

“Gemakkelijk bij het boeken”

“Rampzalige bagageafhandeling met vertragingen en slechte communicatie”

“Annulering van vlucht en slechte communicatie over opties”

“Fantastische ervaring bij het boeken van vliegtickets”

“Geld onderweg maar lijkt verloren te gaan.”

“Onbeschofte en incompetente service bij het inchecken”

“Hoge kosten voor handbagage zonder voorafgaande kennisgeving”

“Vermijd deze luchtvaartmaatschappij als het mogelijk is”

“Vermijd deze luchtvaartmaatschappij, als het mogelijk is. Vermijd vooral rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij te boeken.”

👍 2   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Stacey - 10 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Scam luchtvaartmaatschappij uit India

Vervoort - 2 april 2024

  • Gemakkelijk bij het boeken
  • Lang inchecken en niet behulpzaam personeel
  • Niet comfortabele vlucht en slechte service aan boord
  • Redelijke prijs maar niet waard door slechte service
  • Rampzalige bagageafhandeling met vertragingen en slechte communicatie

alyssa - 25 maart 2024

  • Annulering van vlucht en slechte communicatie over opties
  • Terugbetaling na veel gedoe en verlies door wisselkoersen
  • Slechte service en lange wachttijden voor oplossingen
  • Oncomfortabele cabine tijdens lange vlucht

Léonard - 26 januari 2024

  • Fantastische ervaring bij het boeken van vliegtickets
  • Super gebruiksvriendelijke website met handige zoekfunctie
  • Verschillende handige betaalopties beschikbaar
  • Vlot en efficiënt bestelproces
  • Direct ontvangst van e-tickets na betaling
  • Zonder zorgen reis kunnen plannen
  • Algehele tevredenheid over de bestelervaring

Dierckx - 26 januari 2024

  • Wachten op geld sinds april 2020.
  • Geld onderweg maar lijkt verloren te gaan.
  • Geduld verloren, wil mijn geld terug.

laura - 21 januari 2024

  • Onbeschofte en incompetente service bij het inchecken
  • Hoge kosten voor handbagage zonder voorafgaande kennisgeving

Parag S - 25 september 2023Trustpilot 🔗

  • Vermijd deze luchtvaartmaatschappij als het mogelijk is
  • Vermijd deze luchtvaartmaatschappij, als het mogelijk is. Vermijd vooral rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij te boeken.
  • Ze hebben mijn vluchten geannuleerd en hadden een lijst van problemen
  • Ze stuurden een e-mail met misleidende tekst en een onduidelijke annulering van de vlucht
  • Het was moeilijk om contact met hen te krijgen via e-mail
  • Het was onmogelijk om online de vlucht te annuleren voor volledige terugbetaling
  • De klantenservice via WhatsApp was ook niet behulpzaam
  • Het bellen naar het callcenter in Koeweit hielp ook niet
  • Ik moest persoonlijk naar hun kantoor gaan om mijn geld terug te krijgen
  • Vanwege vertraging verloor ik ook geld door schommelingen in de wisselkoers
  • Het comfort in hun cabine op een langeafstandsvlucht was slecht