Kappa

9 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor Kappa komt uit 9 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Kappa gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Kappa ontvangt gemengde beoordelingen. Het is een nadeel dat klanten terug moeten sturen naar Frankrijk en zelf de verzendkosten moeten betalen, wat als duur wordt ervaren door sommigen (70%). Aan de positieve kant, het product zelf wordt geprezen om zijn duurzaamheid en blijvende kwaliteit (30%).

“Belachelijke toestand”

“Moest terugsturen naar Frankrijk”

“Zelf verzendkosten betalen”

“Duur om iets terug te sturen”

“gaat lang mee en blijft mooi”

“Bestellingen geplaatst op een UK-domein vereisen retournering naar Frankrijk.”

“Retouren worden op eigen kosten en verzonden naar Frankrijk betaald. Duur om het artikel terug te sturen.”

👍 1   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

E. Collignon - 30 januari 2024

  • Belachelijke toestand
  • Kleine vlek bij aankomst
  • Moest terugsturen naar Frankrijk
  • Zelf verzendkosten betalen
  • Slechte service
  • Duur om iets terug te sturen
  • Nooit meer kopen

Clémence Robert - 13 januari 2024

  • topkwaliteit en super comfortabel
  • mooie designs en opvallend logo
  • gaat lang mee en blijft mooi
  • ideaal voor relaxte maar hippe look

Paul - 7 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Bestellingen geplaatst op een UK-domein vereisen retournering naar Frankrijk.
  • Artikel kwam met een kleine vlek aan, niet bereid om te riskeren met wassen.
  • Retouren worden op eigen kosten en verzonden naar Frankrijk betaald. Duur om het artikel terug te sturen.