Kennel & Schmenger

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.4 voor Kennel & Schmenger komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Kennel & Schmenger gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (9)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Kennel & Schmenger wordt over het algemeen positief beoordeeld, met 67% van de recensenten die tevreden zijn met de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Problemen worden snel opgelost en reparaties worden zonder gedoe afgehandeld, wat door 75% van de klanten wordt gewaardeerd. Echter, 25% van de klanten klaagt over het gebrek aan verantwoordelijkheid van het bedrijf bij gemelde fouten, wat kan leiden tot ontevredenheid en het gevoel van bedrog bij aankoop. Er is ook kritiek op het niet beantwoorden van vragen en het onbeleefde gedrag van het klantenserviceteam. Dit kan leiden tot een daling in klanttevredenheid en herhaalaankopen.

“Riesen Enttäuschung gegenüber der bisher gewonnenen Erfahrung”

“Snelle en vriendelijke klantenservice”

“Probleem met bijtje snel opgelost”

“Uitstekende klantenservice”

“Levenslange en tevreden klant”

“Teleurgesteld over de slechte kwaliteit van de schoenen”

“Klacht ingediend met foto's, geen verantwoordelijkheid genomen”

“onbeantwoorde vragen”

“Super kwaliteit en prachtige modellen”

“onvriendelijk antwoord bij navraag”

👍 13   👎 20

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Andreas Walz - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Beschädigte Schuhe ausgeliefert
  • Riesen Enttäuschung gegenüber der bisher gewonnenen Erfahrung

Malak - 5 maanden geleden

  • Kwaliteit en stijl zijn top
  • Comfortabele sandalen
  • Snelle en vriendelijke klantenservice
  • Probleem met bijtje snel opgelost
  • Topkwaliteit sandalen
  • Uitstekende klantenservice
  • Levenslange en tevreden klant

Lefebvre - 6 maanden geleden

  • Teleurgesteld over de slechte kwaliteit van de schoenen
  • Gaten in het materiaal, ondraagbaar
  • Veel geld uitgegeven aan elk paar
  • Klacht ingediend met foto's, geen verantwoordelijkheid genomen

hanne - 6 maanden geleden

  • dure schoenen
  • onbeantwoorde vragen

K B - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Super kwaliteit en prachtige modellen

Rayan Heymans - 7 maanden geleden

  • onvriendelijk antwoord bij navraag
  • twee items niet correct terugbetaald
  • zogenaamd niet ontvangen items
  • moeilijkheden met retourneren

Eva Verstraete - 7 maanden geleden

  • Belofte van snelle bezorging niet nagekomen
  • Extra betalen voor 'snelle' bezorging niet nodig
  • Product duurder dan verwacht
  • Gevoel van bedrog bij aankoop

Eloïse Hubert - 8 maanden geleden

  • Kwaliteit is super goed
  • Reparatie geen gedoe
  • Ik kom zeker terug voor meer schoenen

Ilias - 8 maanden geleden

  • Snelle levering van gebruikte schoenen
  • Geen contact van klantenservice over extra verzendkosten
  • Teleurgesteld in klantenservice
  • Extra verzendkosten zonder voorafgaande communicatie

Sacha Parmentier - 9 maanden geleden

  • Schoenen van topkwaliteit en prachtige ontwerpen
  • Lange levensduur bij goede verzorging
  • Fabrieksverkoop in Pirmasens met leuke koopjes
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel

Petra - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Hohe Qualität und Verarbeitung der Schuhe
  • Probleme bei Reparaturen werden schnell gelöst
  • Kann immer wieder gerne kaufen

Susan Fandel - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • getragene Schuhe erhalten
  • kein Kontakt vom Kundenservice
  • zusätzliche Versandpauschale verlangt
  • Enttäuschung vom Kundenservice

Sabine R - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Toller Kundenservice und individuelle Betreuung
  • Hochwertige Verarbeitung und toller Style
  • Schnelle Reaktion und positive Antwort
  • Kostenloser Ersatz für defektes Produkt

Annabell T. - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Werben für schnelle Lieferung, stimmt aber nicht
  • Werben auf der Webseite dafür, dass man die Ware nach 1-3 Tagen zugestellt bekommt. Nichts davon ist wahr
  • Die Ware wird erst nach 2 Tagen versendet
  • 250 Euro für ein paar Sneaker plus Porto für den schnellen Versand. Nichts davon ist richtig
  • Nie mehr wieder K.S.

Julia Philipp - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Mooi design en comfortabel in het begin
  • Teleurgesteld in kwaliteit en materiaal na korte tijd
  • Vermelding van materiaalfouten en gaten in hielgebied
  • Gebrek aan verantwoordelijkheid van bedrijf bij gemelde fouten
  • Ongelukkig met uitleg van materiaalfouten aan schoenen
  • Onmogelijkheid om te dragen door materiaalfouten
  • Kritiek op bedrijf voor gebrek aan verantwoordelijkheid bij gemelde fouten
  • Geen telefoonnummer voor direct contact
  • Geen bevredigende oplossing voor gemelde fouten ontvangen

Kunde - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kundenanfragen werden nicht beantwortet
  • Bestehen auf Versandkosten

K. - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Retour kwam aan, 2 artikelen werden niet correct terugbetaald.
  • Onbeleefd antwoord op navraag.
  • Zal contact opnemen met consumentenbescherming.
  • Kan bewijzen dat het pakket is aangekomen.