Landal

9 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.2 voor Landal komt uit 9 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Landal gevonden hebben:

ErvaringenSite (5)
TrustPilot (4)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Landal lijkt te kort te schieten, aangezien er niet wordt gereageerd op klachten en geen compensatie wordt geboden wanneer er fouten worden toegegeven of geen evenwichtige oplossingen worden geboden bij boekingsproblemen. De kwaliteit van de parken is ook achteruit gegaan volgens sommige gasten. Aan de positieve kant, wordt de mooie en rustgevende omgeving en het goed verzorgde en vriendelijke personeel vaak genoemd als pluspunten voor Landal. (40%)

“Mooie en rustgevende omgeving”

“Goed verzorgd en vriendelijk personeel”

“Geen actie ondernomen na melding”

“Kwaliteit van de parken is achteruit gegaan”

“Klantendienst heeft niet gecompenseerd”

“Center Parks heeft hogere kwaliteit en betere klantenservice”

“fout toegegeven zonder compensatie te ontvangen”

“geen compensatie ontvangen”

“gevoel van teleurstelling”

“fout niet toegegeven”

👍 4   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Alexander De Coster - 19 april 2024

  • Mooie en rustgevende omgeving
  • Goed verzorgd en vriendelijk personeel
  • Genoten van alle activiteiten

Jacques - 5 maart 2024

  • Beschrijving kwam niet overeen met de werkelijkheid
  • Geen actie ondernomen na melding

ferre - 22 november 2023

  • Kwaliteit van de parken is achteruit gegaan
  • COVID-regels veranderen voorwaarden herboeken/annuleren
  • Klantendienst heeft niet gecompenseerd
  • Center Parks heeft hogere kwaliteit en betere klantenservice

Anton Van Wamelen - 10 november 2023Trustpilot 🔗

  • fout toegegeven zonder compensatie te ontvangen
  • gekozen bungalow niet overeenkomstig beschrijving
  • geen compensatie ontvangen
  • gevoel van teleurstelling

A Van Wamelen - 10 november 2023Trustpilot 🔗

  • fout niet toegegeven
  • discrepantie plattegrond
  • verkeerde informatie over bedden
  • niet ingegaan op verzoek

Hendrik Werkhoven - 22 april 2014Trustpilot 🔗

  • Clean cottages and good service

Jan Vissers - 22 april 2014Trustpilot 🔗

  • Booking geannuleerd zonder een gelijkwaardige oplossing
  • Geen gebalanceerde oplossing aangeboden
  • Onvoldoende compensatie voor annulering
  • Twijfels over toekomstige boekingen bij Landal