Macy's

16 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.4 voor Macy's komt uit 16 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Macy's gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Macy's heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Klanten prijzen de behulpzame medewerkers op de parfumerieafdeling en de leuke kleren, maar klagen over het ontbrekend adres op pakketten, verbanning van de website, slechte communicatie over annuleringen, problemen met betalingsverwerking, onbekwame medewerkers, rommeligheid en onduidelijkheid. Daarnaast klagen sommige klanten over beschadigde producten, miserable service, het wachten op bestellingen sinds februari en het uitblijven van antwoorden op e-mails. Er is duidelijk ruimte voor verbetering nodig in de communicatie van Macy's. (67%)

“Leuke kleren”

“Beschadigd product”

“Slechte communicatie over annulering”

“Onbekwame medewerkers”

“Moeilijk te begrijpen”

“Rommeltje”

“Fantastische en behulpzame medewerkers op de parfumerieafdeling”

“Geen communicatie”

“Ontbrekend adres op pakket”

“Verbanning van de website”

👍 2   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Verbeeck - 5 maanden geleden

  • Leuke kleren

Lise Yildirim - 5 maanden geleden

  • Beschadigd product

Mathias - 6 maanden geleden

  • Geannuleerde bestelling zonder geldige reden
  • Hinder bij verificatie van informatie en prijs
  • Moeilijkheden bij bestellen ondanks hulp van klantendienst
  • Vertraging bij terugbetaling
  • Onnodige doorverwijzingen bij telefonisch contact
  • Slechte communicatie over annulering

lukas - 6 maanden geleden

  • Onbekwame medewerkers
  • Moeilijk te begrijpen
  • Spullen raken zoek
  • Onjuiste bestellingen opzoeken
  • Rommeltje

N. Desmedt - 6 maanden geleden

  • Uitstekende klantenservice in de winkel
  • Fantastische en behulpzame medewerkers op de parfumerieafdeling

Jacques - 7 maanden geleden

  • Waardeloze klantenservice
  • Langzame bezorging
  • Geen communicatie
  • Slechte ervaring

Antoine - 7 maanden geleden

  • Onvoldoende hulp van klantendienst
  • Ontbrekend adres op pakket
  • Slechte ervaring met manager
  • Annulering van bestelling

quinten - 8 maanden geleden

  • Weigering van cadeaubontransactie
  • Verbanning van de website
  • Geen mogelijkheid tot verzet tegen beslissing

Mathieu - 9 maanden geleden

  • Problemen met betalingsverwerking
  • Klantenservice niet opgelost na vele pogingen
  • Niet meer willen winkelen bij Macy's
  • Klantenservice is niet meer zoals vroeger

Harriet Peeters - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Langzame levering
  • Slechte communicatie
  • Geen reactie op e-mails
  • Oplichting