MAGIX software

52 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor MAGIX software komt uit 52 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor MAGIX software gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (39)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van MAGIX software heeft zowel zijn voor- als nadelen. Aan de positieve kant, bieden ze de mogelijkheid om aankopen zonder problemen te annuleren en wordt het geld snel teruggegeven binnen 14 dagen (100%). Aan de negatieve kant, is er geen reactie van de klantendienst na meerdere e-mails en het achterhalen van het retour adres is moeilijk (50%). Bovendien kan het moeilijk zijn om geld terug te krijgen en installeren en activeren van de software kunnen ook lastig zijn. Overall lijkt de Return Policy van MAGIX software gemengde ervaringen te veroorzaken bij klanten.

“Geen reactie van klantendienst na meerdere e-mails”

“Mogelijkheid om aankopen te annuleren zonder problemen”

“binnen 14 dagen geld terug”

“Makkelijke ontbinding koop, geld snel teruggekregen”

“Garantie is verlopen”

“installeren en activeren is moeilijk, telefonisch onbereikbaar, retour adres achterhalen is moeilijk”

“Geld terug krijgen is lastig”

“Waardeloze software”

“Slechte support en trage reacties van Magix”

👍 3   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Ceulemans - 6 maanden geleden

  • Software werkte niet goed na update
  • Geen reactie van klantendienst na meerdere e-mails

K. Urbain - 8 maanden geleden

  • Behulpzaam personeel en snelle reactietijd op e-mails
  • Mogelijkheid om aankopen te annuleren zonder problemen
  • Kwaliteit van de software producten
  • Nieuwste versie van Video Pro is geweldig
  • Favoriete software van afgelopen jaren

Wim Lubbers - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • bijna nooit problemen met magix video
  • update naar 2024 versie werkte niet goed
  • binnen 14 dagen geld terug
  • twee keer e-mail gestuurd in het Nederlands en 1 keer in het Duits

WR - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goed contact met Maigix, snelle reactie op mails
  • Makkelijke ontbinding koop, geld snel teruggekregen
  • Nieuwste versie van Video Pro is de beste in 20 jaar ervaring

Bertus - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De loper loopt niet mee met de film die ik maak
  • Geen hulp ontvangen na contact opgenomen te hebben
  • Garantie is verlopen

Joop - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • installeren en activeren is moeilijk, telefonisch onbereikbaar, retour adres achterhalen is moeilijk
  • helpdesk antwoordt niet of niet behulpzaam
  • serienummer moeilijk te verkrijgen
  • communicatie met klantenservice slecht

Jeffrey Aalders - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Kan niet eens de software gebruiken
  • Key al een keer gebruikt
  • Klantenservice onbereikbaar
  • Geld terug krijgen is lastig
  • Slechte ervaring met Magix

Lavia Than - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Waardeloze software
  • Software van zeer matige kwaliteit
  • Verlies van werk na update zonder waarschuwing
  • Slechte support en trage reacties van Magix
  • Maanden werk en tienduizenden euro's omzet verdwenen