Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Marlies Dekkers staat bekend om prachtige ontwerpen die vrouwen zich vrouwelijk en mooi laten voelen. De winkel biedt goede hulp en deskundigheid van verkoopsters in een gezellige en rustige sfeer. Echter, de klantendienst laat te wensen over met verschrikkelijke service en zelf regelen van retouren. De manager wordt als onbeleefd en arrogant ervaren, wat heeft geleid tot een negatieve verandering in sfeer. De communicatie over levering kan misleidend en verwarrend zijn, met gebrek aan duidelijke vermelding van mogelijke problemen en lange wasinstructies als reactie op klachten. Over het algemeen biedt Marlies Dekkers zeer goede kwaliteit en mooi design, maar de communicatie en klantenservice kan verbeterd worden voor een betere algehele ervaring. (60%)