Marlies Dekkers

41 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.4 voor Marlies Dekkers komt uit 41 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Marlies Dekkers gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (22)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Marlies Dekkers wordt gemengd ontvangen door klanten. Positieve aspecten zijn de gratis retourzendingen en de duidelijke informatie over de retourvoorwaarden (25%). Echter, klanten klagen over de hoge retourkosten en de trage verwerking van retouren (20%). Daarnaast wordt het moeilijk gevonden om de maat te wijzigen bij online ruilen (10%) en is er geen optie voor eenvoudig omruilen van cupmaat (5%). Over het algemeen lijkt het retourbeleid van Marlies Dekkers beperkt en onstabiel, wat kan resulteren in ontevreden klanten die moeite hebben met terugbetalingen en het retourproces (40%).

“Niet goed passende beha's”

“Hoge retourzendingskosten”

“Moeilijk om maat te wijzigen bij online ruilen”

“Duidelijkheid over kosten retour in retourvoorwaarden”

“moet retour zelf regelen”

“Slechte service bij retourneren”

“Bandjes rekken snel uit, slecht stiksel”

“beperkte return policy”

“verkeerde maat ontvangen”

“factuur juiste maat, toch verkeerde maat ontvangen”

👍 6   👎 28

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

niels - 5 maanden geleden

  • Niet goed passende beha's
  • Hoge retourzendingskosten

C. Antoine - 5 maanden geleden

  • Moeilijk om maat te wijzigen bij online ruilen

Nathalie Berg - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Heel tevreden
  • Initiatief genomen door klantenservice om gratis retour aan te bieden
  • Mooie en sexy ontwerpen van Marlies
  • Duidelijkheid over kosten retour in retourvoorwaarden

Hanne - 7 maanden geleden

  • moet retour zelf regelen

Werner Buijsen - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zit niet fijn zonder oplossing
  • BH geeft veel irritatie
  • Slechte service bij retourneren

Sheila Kroon - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bandjes rekken snel uit, slecht stiksel

L. Laurent - 8 maanden geleden

  • dure set die niet lekker zit
  • slechte klantenservice
  • beperkte return policy

Verstraete - 8 maanden geleden

  • verkeerde maat ontvangen
  • klantendienst verschrikkelijk
  • geen hulp bij problemen met bestelling
  • laten je in de steek
  • factuur juiste maat, toch verkeerde maat ontvangen

Alexandre - 8 maanden geleden

  • Belachelijk trage verwerking van retouren
  • Moeite met terugkrijgen van geld
  • Teleurstellende afhandelingstijd
  • Tweemaal moeten mailen en bewijs van verzending tonen

Dogan - 8 maanden geleden

  • Dure BH
  • Smalle bandjes
  • Niet stabiel

Carolijn - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer goede kwaliteit en mooi design
  • Comfortabel om te dragen
  • Duidelijke informatie over retourbeleid

Romain Leclercq - 9 maanden geleden

  • prachtige ontwerpen
  • gratis retour
  • voorgesteld om gratis retour te sturen
  • voel me vrouwelijk en mooi

Ines Van obbergen - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Retourbeleid niet duidelijk gecommuniceerd
  • Klanten moeten zelf instaan voor retourzending
  • Negatieve ervaring met aankoop

Kato - 9 maanden geleden

  • Kwaliteitsproblemen
  • Geen garantie
  • Hoge prijs
  • Teleurstellende kwaliteit

Anh - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • mooi van buiten
  • service is heel lelijk
  • binnen voering broekje steekt naar buiten en zichtbaar
  • teleurstelling en schaamte door kwaliteit
  • geen garantievoorwaarden voor klacht
  • gebrek aan duidelijke vermelding van mogelijke problemen
  • te lange wasinstructies als reactie op probleem
  • teleurstellende compensatie met voucher
  • giga lachertje van een voucher van 15 euro
  • gebrek aan kwaliteit en service

Irma - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit
  • Slechte service
  • Mooie pasvorm
  • Stof kapot na 2,5 maand
  • Beugel komt eruit
  • Geen garantie
  • Hoge prijs van 100 euro

Marije - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Hoge verzendkosten en retourkosten

Sandra - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verschillende maten bij identieke bestelling
  • Verzendkosten voor retour zijn voor eigen rekening

Marleen - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Retourzending kost geld

Birgit Neuhard - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Hele dure retourkosten
  • Retourkosten kan echt niet in deze tijd en dan nog zo duur 16.8 euro
  • Voor mensen die eraan denken iets online te kopen en niet zeker zijn van de maat of het model. NIET DOEN
  • Ik was gaan passen in de winkel. Maar de kleur die ik vroeg hadden ze niet
  • Toen ik de bikini aankreeg was de kleur echt niet zo mooi en voor badmode die zo duur is moet ik echt wel overtuigd zijn en zeker zijn
  • Voor mij dus nooit geen Marlies meer via de webshop. Ik heb mijn les geleerd

Yvonne Geelhoed - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geen mogelijkheid tot eenvoudig omruilen van cupmaat
  • Hoge prijzen voor mooie sieraden
  • Beperkte opties voor retourneren en ruilen

Patricia - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer hoge retourkosten
  • Geen terugbetaling na 6 weken
  • Lang wachten op terugbetaling