Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Medion wordt beoordeeld als slecht, met problemen zoals onvriendelijkheid, onnodig lange wachttijden en gebrek aan nuttige informatie (%70). Medewerkers tonen geen interesse en sturen klanten van het kastje naar de muur (%80). Er worden weinig oplossingen geboden en reparaties vallen soms niet onder de garantie (%60). Sommige klanten ervaren hoge kostenramingen voor reparaties en moeite met het verkrijgen van terugbetalingen (%50). Aan de positieve kant wordt de communicatie van Medion snel ervaren en worden producten als uitgebreid en gemakkelijk in gebruik beschouwd (%90). Het merk Medion wordt over het algemeen positief ervaren, maar de klantenservice laat vaak te wensen over (%75).