Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van MiniInTheBox lijkt gemengde ervaringen te hebben. Aan de positieve kant zijn er efficiënte oplossingen voor problemen en behulpzaamheid bij betalingsproblemen, evenals goede communicatie en snelle opsporing van pakketjes. Ook wordt de automatische verrekening van coupons op prijs gesteld. Aan de negatieve kant zijn er klachten over onbevredigende reacties, gebrek aan hulp bij foutieve leveringen en geen reactie op klachten na 4 werkdagen. Verbeteringen kunnen worden aangebracht in een eenvoudiger proces om de kans op fraude te verkleinen. Over het algemeen lijkt de klantenservice van MiniInTheBox behulpzaam, maar er zijn nog ruimte voor verbetering. (67%)