Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Modlily krijgt gemengde beoordelingen van klanten. Aan de positieve kant, biedt het bedrijf snelle retourlabels, de mogelijkheid tot omruiling of terugbetaling, en hulp bij retourneren. Ook kunnen producten geruild worden zonder prijsverschil en ontvangen sommige klanten een gedeeltelijke terugbetaling. Aan de negatieve kant, zijn er klachten over een moeizaam retourproces, weigering van retourzendingen, en onstabiele klantenservice. Er zijn ook meldingen van vertragingen bij verzending en beperkingen bij het omruilen van producten, wat kan resulteren in store credits in plaats van terugbetalingen. Alles bij elkaar genomen, lijkt het retourbeleid van Modlily aantrekkelijk voor sommige klanten, maar kan verbetering behoeven in de efficiëntie en klantenservice. (45%)