MSPY

40 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor MSPY komt uit 40 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor MSPY gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (27)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van MSPY lijkt problematisch te zijn, met slechts een klein percentage (10%) van de klanten die aangaven succesvol geld terug te hebben gekregen. De voorwaarden voor geldteruggave worden als onmogelijk beschouwd door de meeste klanten, wat resulteert in frustratie en teleurstelling. Het annuleringsproces wordt als moeilijk ervaren, en veel klanten hebben gemeld geen geld terug te hebben ontvangen, zelfs niet na het volgen van de juiste procedures. Dit gebrek aan transparantie en moeilijkheid bij het terugvorderen van geld heeft geleid tot veel klachten en ontevredenheid onder klanten.

“mislende informatie en niet transparant”

“Foutmelding bij inloggen”

“Vreselijke ervaring met slechte software en service”

“Onmogelijke voorwaarden voor geldteruggave”

“Beperkte mogelijkheden geboden voor compensatie”

“Moeilijk annuleringsproces”

“Slechtste software ooit en nog...”

“En als je dan je 14 dagen refund vraagt wordt je gewezen op hun kleine lettertjes die ongeveer voor iedereen onmogelijk maakt ook maar 1 cent terug te krijgen.”

“Onverwachte afboeking na stopzetten abonnement”

“Moeilijk om weg te gaan bij het bedrijf”

👍 2   👎 18

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Jacob - 6 maanden geleden

  • onjuiste informatie op de website
  • onmogelijk om benodigde gegevens te verkrijgen
  • product te mooi voorgesteld
  • mislende informatie en niet transparant

ruben - 7 maanden geleden

  • Foutmelding bij inloggen

Juliette Dierckx - 7 maanden geleden

  • Vreselijke ervaring met slechte software en service
  • Misleidend om dubbel zo duur onderhoudscontract te kopen
  • Minder functies dan een iCloud-account
  • Geen enkele belofte werd waargemaakt
  • Onmogelijke voorwaarden voor geldteruggave
  • Beperkte mogelijkheden geboden voor compensatie

Anna - 7 maanden geleden

  • Problemen met applicatie
  • Betalen voor klantenservice
  • Onverwachte betaling
  • Moeilijk annuleringsproces

askoens - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechtste software ooit en nog...
  • Slechtste software ooit en nog slechtere service.
  • Je wordt getricked om een maintenance-contract te nemen wat 2x zo duur is als de software die nog minder laat zien als het icloud account wat je nodig hebt om het te kunnen gebruiken.
  • Niks wat ze beloven is waar.
  • En als je dan je 14 dagen refund vraagt wordt je gewezen op hun kleine lettertjes die ongeveer voor iedereen onmogelijk maakt ook maar 1 cent terug te krijgen.
  • Je krijgt alleen 2 opties 1 een extra maand gratis krijgen van een product wat niet werkt. 2. je abonnement bevriezen tot het magisch wel gaat werken.

patrick wenmeckers - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Applicatie werkt slecht
  • Dwingen om tegen betaling met support te praten
  • Onverwachte afboeking na stopzetten abonnement
  • Moeilijk om weg te gaan bij het bedrijf

Larry Klerks - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Misleidende en verborgen informatie
  • Misleidend dus.. Weet zeker als dit soort informatie vermeld is op de website bij de informatie van de dienst die je wil afnemen zullen er heel wat consumenten al afhaken.
  • Het wordt veel te mooi gebracht dan dat het daadwerkelijk is
  • Ook heb je 14 dagen recht op annulering van internetaankopen.

Vandamme - 9 maanden geleden

  • Kan het toestel niet installeren
  • Geen geld terug ontvangen

Kim Koenen - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onverwachte maandelijkse afschrijvingen
  • Moeilijkheid bij terugvorderen van geld

Gordina Neervens - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen refund
  • Te traceren toestel niet binnen handbereik
  • Geen contact met dochter
  • Op dag van aanschaf om refund gevraagd
  • Niet kunnen installeren op te traceren toestel
  • Ontvang geen refund
  • 103 euro voor nop uitgegeven

Melvin 't Voetballertje - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Moeilijk om abonnement op te zeggen
  • Technische problemen met inloggen
  • Hoge prijs voor abonnement
  • Onbekwaamheid om geld snel terug te krijgen

Fother Mucker - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Misleidende reclame en mogelijkheden
  • Onmogelijkheid om geld terug te krijgen
  • Product werkt niet
  • Geen reactie op contactpogingen