Musement

128 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.4 voor Musement komt uit 128 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Musement gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Musement laat veel te wensen over, met 0,0% klantenservice en begrip bij problemen zoals misgelopen rondleidingen in Boekarest en het ontvangen van ongeldige en verlopen kaartjes. Het beleid geeft geen compensatie voor betaalde producten waar geen gebruik van is gemaakt, waardoor klanten met de kosten blijven zitten.

“Misgelopen rondleiding in Boekarest”

“Betaald zonder gebruik te maken van het product”

“Klantenservice en begrip 0,0”

“Ongeldige en verlopen kaartjes ontvangen”

👍 0   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Martien - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Misgelopen rondleiding in Boekarest

Jeroen van Dijk - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Niet geholpen
  • Toegangsticket niet meer geldig na specifiek tijdstip
  • Geen wijziging mogelijk van tijdstip
  • Betaald zonder gebruik te maken van het product

Arno Gysbrechts - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice en begrip 0,0

Willy Kooijmans - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Ongeldige en verlopen kaartjes ontvangen