National Car

37 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor National Car komt uit 37 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor National Car gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (19)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van National Car heeft veel klachten ontvangen van klanten, waarbij slechts een klein percentage van de klachten werkelijk wordt opgelost (10%). Klanten klagen over onrechtmatige kosten en facturering (50%), gebrek aan eerlijkheid en betrouwbaarheid (30%), en onduidelijkheid over verloren voorwerpen en ontvangstbewijzen (20%). Hoewel National soms weigert om volledige terugbetalingen te geven, kan er ook onvoldoende service worden geboden bij wijzigingen in reserveringen (40%). Over het algemeen lijkt het retoursbeleid van National Car onbevredigend en niet betrouwbaar, met potentiële risico's op extra kosten en onvervulde beloften.

“Onredelijke facturering”

“Niet gevonden verloren voorwerp in de auto”

“onbevredigend retoursbeleid”

“Onbetrouwbaar bedrijf”

“Weigering van volledige terugbetaling door boekingssite”

“Afgekeurde chargeback door National”

“Gebrek aan eerlijkheid van National”

“Onduidelijk beleid over ontvangstbewijs”

“Onrechtmatige rekening”

“Slechte service bij wijzigingen in reservering”

👍 0   👎 14

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Hermans - 1 april 2024

  • Auto problemen
  • Slechte klantenservice
  • Onredelijke facturering

Adrien De Coster - 2 februari 2024

  • Kleiner voertuig gekregen dan gehuurd
  • Onbeschoft en niet professioneel personeel
  • Hoge toeslag zonder rekening te houden met loyaliteitsstatus
  • Niet gevonden verloren voorwerp in de auto
  • Onbereikbaar hoofdkantoor in Istanbul

Gina Snyder - 4 januari 2024Trustpilot 🔗

  • onbetrouwbare prijsstelling
  • slechte klantenservice
  • onduidelijke communicatie
  • onbevredigend retoursbeleid

S. Cornet - 13 december 2023

  • Hoge verborgen kosten
  • Onbetrouwbaar bedrijf

Nolan - 29 november 2023

  • Geen beschikbare auto bij aankomst op luchthaven
  • Weigering van volledige terugbetaling door boekingssite
  • Afgekeurde chargeback door National
  • Oneerlijk handelen van National
  • Onbetrouwbaarheid van holidayautos.com
  • Verlies van oorspronkelijk betaald bedrag
  • Gebrek aan eerlijkheid van National

lana - 23 november 2023

  • Slechte klantenservice
  • Gebrek aan transparantie
  • Onduidelijk beleid over ontvangstbewijs

E. Roels - 13 november 2023

  • Slechte service
  • Onrechtmatige rekening
  • Auto huren

Payton - 4 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Geen beschikbare auto bij vertraagde aankomst
  • Gebrek aan klantenservice
  • Hoge prijzen
  • Slechte service bij wijzigingen in reservering

Littlekilo - 5 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Probeert je op te lichten door schade te wijten aan jou - vermijden

Nick - 12 maart 2020Trustpilot 🔗

  • Nationale kan niet worden vertrouwd!
  • Geen auto beschikbaar zoals geboekt
  • Geen restitutie ontvangen
  • Dishonest gedrag van National