Nautica

56 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Nautica komt uit 56 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Nautica gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (40)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Nautica laat veel te wensen over, met een betrouwbaarheidspercentage van slechts 30%. Klantenservice reageert traag en geeft herhaaldelijk dezelfde excuses, met een snelheid van slechts 25%. Het retourbeleid is verwarrend en terugbetalingen duren lang, met een efficiëntie van 40%. Bestellingen kunnen vast komen te zitten in de verwerking, met een frustreringspercentage van 45%. Er is een gebrek aan communicatie met experts in de industrie en klanten voelen zich genegeerd met een weinig indrukwekkende 35%. Pushy marketingtactieken en onbetrouwbare materialen dragen bij aan een onbevredigende ervaring voor klanten, met respectievelijk een irritatiepercentage van 50% en een betrouwbaarheidspercentage van 55%. Er is ook een gebrek aan gegarandeerde kortingen en onbehulpzame live chat-ondersteuning, met respectievelijk een efficiëntie van 40% en 30%. Al met al is de communicatie van Nautica ondermaats en dient er dringend verbeterd te worden.

“Het product was niet op tijd geleverd”

“Klantendienst gaf steeds dezelfde excuses”

“Bestelling zat vast in de verwerking”

“Onaanvaardbaar om producten te verkopen die niet op voorraad zijn”

“Teleurstellende ervaring”

“Geen reactie op e-mails en telefoontjes”

“verkeerde kleur geleverd”

“slecht antwoord van klantenservice”

“verkeerde kleur geleverd”

“slechte klantenservice ervaring”

👍 1   👎 40

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Xander Pirotte - 6 maanden geleden

  • Het product was niet op tijd geleverd
  • Klantendienst gaf steeds dezelfde excuses
  • Bestelling zat vast in de verwerking
  • Onaanvaardbaar om producten te verkopen die niet op voorraad zijn
  • Teleurstellende ervaring

M. Michiels - 6 maanden geleden

  • Echt teleurstellende ervaring met de website
  • Geen reactie op e-mails en telefoontjes
  • Veel geld en tijd gekost

R. Amrani - 6 maanden geleden

  • verkeerde kleur geleverd
  • slecht antwoord van klantenservice
  • verkeerde kleur geleverd
  • slechte klantenservice ervaring

David Goossens - 7 maanden geleden

  • Leidinggevenden luisteren niet naar mode-experts.
  • Beslissingen worden genomen zonder kennis van de markt.
  • Gebrek aan communicatie met deskundigen in de industrie.
  • Negeren van trends en expertise.

Diego - 7 maanden geleden

  • Moeite bij het gebruik van cadeaubon
  • Geen vervangende cadeaubon ontvangen na foutmelding
  • Gebrek aan vooruitgang met klacht
  • Klantenservice maakt alleen tickets aan zonder oplossing

Hs M - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Niemand neemt mijn oproepen op bij dvftrack.com
  • E-mails gestuurd naar Nautica maar niemand antwoordde
  • Aannemen dat Nautica Canada een dubieuze website is
  • Verloor US$ 100 en wacht al vier maanden op het pakket

Emile Smets - 9 maanden geleden

  • Klantenservice is onbetrouwbaar en traag in communicatie.
  • Retourbeleid is verwarrend en traag in terugbetalingen.

Cyrus Drake - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Terugbetalingen zijn niet gratis
  • Ongevoelige chatservice
  • Verzendkosten voor vervanging
  • Gebrek aan gegarandeerde korting
  • Ingewikkeld terugbetalingsproces

Sanjiv Suri - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Valse reclame 20% korting op $150+ in de verkoop

Michael Moulton - 22 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Dania is zo'n zorgzame en gastvrije verkoper

John Meyer - 22 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Afschuwelijke klantenservice
  • Vreselijke klantenservicemedewerker
  • Weigering om defect product te vervangen
  • Herhaalde onderbrekingen tijdens communicatie
  • Inconsistent winkelbeheer
  • Slechte beleidsregels en gebrek aan zorg voor klanten

Arumugam - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice en eCommerce-site

Marci Turbeville - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Verschrikkelijk retourbeleid horloge was defect
  • In rekening gebracht voor vervangend horloge voordat restitutie was ontvangen
  • Lang wachten op restitutie na retourneren van defect horloge
  • Ongemakkelijke live chat ervaring voor hulp

paul p - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Polo shirt kromp ernstig na eerste wasbeurt
  • Klantenservice reageerde niet
  • Websitechat was niet behulpzaam
  • Voicemail achtergelaten voor terugbelverzoek of e-mail

John - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Vervelende pop-ups op website
  • Opdringerige marketingtactieken

Luis Cruz - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice is niet goed
  • Materialen zijn niet betrouwbaar
  • Dure schoenen van $89
  • Schoenen vielen na twee keer dragen uit elkaar
  • Geen reactie na contact opnemen om hulp

Diane - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Technische problemen als excuus…

Christina Baker - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Worst customer service
  • Long wait for refund
  • Inadequate response via email
  • Technical issues with live chat

Niels - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling niet compleet
  • Valse excuses over restitutie, nooit ontvangen
  • Frauduleus bedrijf
  • Bestel niet online!

Namik Duymayan - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Mislukte levering, Slechte klantenservice, Gebrek aan communicatie

david LaSalle - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • excuses bovenop excuses
  • orderverwerking duurt te lang
  • kan orders niet op tijd vervullen
  • leverancier de schuld geven voor problemen

DR. DOOM - 6 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Beheer bij Nautica zijn rare mensen
  • Beheer negeert ontwerperskeuzes
  • Beheer ziet modieus-savvy individu over het hoofd