Nine West

18 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor Nine West komt uit 18 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Nine West gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Nine West wordt over het algemeen als slecht beoordeeld, met teleurstellende ervaringen zoals geen mogelijkheid tot ruilen bij online bestellingen, weigering van terugbetaling voor extra verzendkosten en verwarrende en tegenstrijdige informatie van klantenservice. Daarnaast zijn er klachten over slechte kwaliteit en ondersteuning met schoenen die uit elkaar begonnen te vallen en verkeerde laarzen die werden ontvangen. Een ander pijnpunt is de onbeantwoorde communicatie, met geen reactie op sociale media. (77%)

“Verschrikkelijke klantenservice”

“Onbeantwoorde communicatie”

“Schoenen begonnen uit elkaar te vallen”

“Geen antwoord op sociale media”

“Verkeerde laarzen ontvangen”

“Bedrog door misbruik van geliefd merk”

“slechte klantenservice”

“Slechte klantenservice”

“Slechte kwaliteit en ondersteuning”

“teleurstellend”

👍 0   👎 19

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Xander Thijs - 7 maanden geleden

  • Verschrikkelijke klantenservice
  • Beschadigd product ontvangen
  • Slecht gemaakt product
  • Onbeantwoorde communicatie

alice - 7 maanden geleden

  • Schoenen begonnen uit elkaar te vallen
  • Geen antwoord op sociale media

Luca - 7 maanden geleden

  • Verkeerde laarzen ontvangen

M. Bauwens - 8 maanden geleden

  • Productkwaliteit was niet zoals verwacht
  • Bestelling kwam uit China in plaats van lokaal
  • Bedrog door misbruik van geliefd merk

Gilles - 8 maanden geleden

  • slechte kwaliteit van producten
  • slechte klantenservice
  • hoge invoerkosten
  • verkeerd geleverd product

Tom Herman - 8 maanden geleden

  • Lange levertijd
  • Slechte klantenservice
  • Onjuiste leveringsinformatie
  • Onredelijke terugbetalingsvoorwaarden

jasper - 8 maanden geleden

  • Slechte kwaliteit en ondersteuning
  • Verhoogde verzendkosten bij retourneren
  • Teleurstellende aankoop van leren pumps
  • Geen juiste ondersteuning voor hiel

R. De Clercq - 9 maanden geleden

  • teleurstellend
  • niet van goede kwaliteit
  • ritsen niet zo geweldig
  • materiaal van de tassen ook niet
  • losse naad

Clara - 9 maanden geleden

  • Teleurstellende ervaring

Roels - 10 maanden geleden

  • Lelijke schoenen
  • Klantenservice
  • Hoge retourkosten
  • Ingewikkeld retourproces

V. Gillet - 11 maanden geleden

  • Mijn bestelling is nooit aangekomen
  • Ik heb betaald naar een Chinees account
  • Geen bevestigingsmail meteen, pas na een paar weken
  • De mail leek echt van amateur oplichters te komen
  • E-mailadres had niets met het bedrijf te maken
  • Trackingnummer werkte niet
  • Klantenservice kon niet helpen omdat bestelling niet geregistreerd stond
  • Oplichting door gehackte website
  • Klanten worden slachtoffer van websiteprobleem zonder sluiting en oplossing

nathan - 11 maanden geleden

  • Laarzen van slechte kwaliteit en slechte klantenservice
  • Laatste levering
  • Kwaliteitsproblemen en problemen met retourneren
  • Onduidelijk winkelbeleid en gedoe met omruilen

J. Fontaine - 11 maanden geleden

  • De levering duurde langer dan verwacht
  • Onvolledige informatie over verzendtijden
  • Weigering van terugbetaling voor extra verzendkosten

Lilou Denis - 11 maanden geleden

  • Breedte van de laars kwam niet overeen met verwachtingen
  • Geen mogelijkheid tot ruilen bij online bestellingen
  • Verwarring en tegenstrijdige informatie van klantenservice
  • Prijsaanpassing na terugbetaling niet nagekomen

Charlotte - 11 maanden geleden

  • Het product was van slechte kwaliteit
  • Klantenservice was onbehulpzaam
  • Communicatie was ontoereikend
  • Prijzen waren te hoog voor de kwaliteit