Nine West

18 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor Nine West komt uit 18 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Nine West gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Nine West heeft enkele nadelen, waaronder verkeerd geleverde producten (15%), geen mogelijkheid om online bestellingen te ruilen (10%), langere levertijd dan verwacht (20%), onjuiste informatie over verzendtijden (10%), en verhoogde verzendkosten bij retourneren (15%). Aan de positieve kant, klanten hebben wel de mogelijkheid om producten terug te sturen, zelfs al is het retourproces wat ingewikkeld (5%). Het komt echter voor dat bestellingen uit China komen in plaats van lokaal (5%), wat voor extra wachttijd kan zorgen.

“Bestelling was niet correct geleverd”

“Kreeg een kapotte zonnebril geleverd”

“Betaalde extra invoerkosten”

“Schoenen begonnen uit elkaar te vallen”

“Verkeerde laarzen ontvangen”

“Verkeerd item ontvangen”

“Bestelling kwam uit China in plaats van lokaal”

“verkeerd geleverd product”

“Lange levertijd”

“Onjuiste leveringsinformatie”

👍 0   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Anne Hollander - 27 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Bestelling was niet correct geleverd
  • Kreeg een kapotte zonnebril geleverd
  • Betaalde extra invoerkosten

alice - 4 maart 2024

  • Schoenen begonnen uit elkaar te vallen
  • Geen antwoord op sociale media

Luca - 26 februari 2024

  • Verkeerde laarzen ontvangen

Y. Wauters - 7 februari 2024

  • Mijn geld teruggeven
  • Verkeerd item ontvangen

M. Bauwens - 31 januari 2024

  • Productkwaliteit was niet zoals verwacht
  • Bestelling kwam uit China in plaats van lokaal
  • Bedrog door misbruik van geliefd merk

Gilles - 31 januari 2024

  • slechte kwaliteit van producten
  • slechte klantenservice
  • hoge invoerkosten
  • verkeerd geleverd product

Tom Herman - 22 januari 2024

  • Lange levertijd
  • Slechte klantenservice
  • Onjuiste leveringsinformatie
  • Onredelijke terugbetalingsvoorwaarden

jasper - 18 januari 2024

  • Slechte kwaliteit en ondersteuning
  • Verhoogde verzendkosten bij retourneren
  • Teleurstellende aankoop van leren pumps
  • Geen juiste ondersteuning voor hiel

Roels - 9 december 2023

  • Lelijke schoenen
  • Klantenservice
  • Hoge retourkosten
  • Ingewikkeld retourproces

V. Gillet - 10 november 2023

  • Mijn bestelling is nooit aangekomen
  • Ik heb betaald naar een Chinees account
  • Geen bevestigingsmail meteen, pas na een paar weken
  • De mail leek echt van amateur oplichters te komen
  • E-mailadres had niets met het bedrijf te maken
  • Trackingnummer werkte niet
  • Klantenservice kon niet helpen omdat bestelling niet geregistreerd stond
  • Oplichting door gehackte website
  • Klanten worden slachtoffer van websiteprobleem zonder sluiting en oplossing

nathan - 2 november 2023

  • Laarzen van slechte kwaliteit en slechte klantenservice
  • Laatste levering
  • Kwaliteitsproblemen en problemen met retourneren
  • Onduidelijk winkelbeleid en gedoe met omruilen

J. Fontaine - 25 oktober 2023

  • De levering duurde langer dan verwacht
  • Onvolledige informatie over verzendtijden
  • Weigering van terugbetaling voor extra verzendkosten

Lilou Denis - 25 oktober 2023

  • Breedte van de laars kwam niet overeen met verwachtingen
  • Geen mogelijkheid tot ruilen bij online bestellingen
  • Verwarring en tegenstrijdige informatie van klantenservice
  • Prijsaanpassing na terugbetaling niet nagekomen