Nitro

129 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.8 voor Nitro komt uit 129 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Nitro gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Nitro wordt bekritiseerd door klanten vanwege verschillende redenen. Minder dan 10% van de klanten vindt het onaanvaardbaar en oneerlijke zakelijke praktijken, waarbij ze aangeven dat ze vastzitten in een versie na de proefperiode en de verplichting voelen om Nitro opnieuw te kopen. Daarnaast duurt het terugbetalingsproces lang en wordt er geen volledige teruggave aangeboden, maar alleen een ruiloptie. Toch zijn er ook klanten die geen problemen hebben ondervonden met de Return Policy van Nitro en tevreden zijn met hun ervaring.

“Vastzitten in versie na proefperiode”

“Verzoek om terugbetaling en overschakeling naar PDFGear”

“Verplichting om Nitro opnieuw te kopen”

“Mensen zouden moeten stoppen met dit soort diefstal te aanvaarden. Het rechtvaardigt piraterij. Als ik niet had betaald en gewoon gekopieerde versies had, zou ik een betere ervaring hebben. Mijn software zou nog steeds werken en ik zou geen tijd verspillen om hulp te krijgen van een bedrijf dat alleen geïnteresseerd is in meer geld van mij te nemen nadat ik al heb betaald.”

“Geen van de computers op mijn domein zal deze software ooit nog gebruiken. Onaanvaardbaar en oneerlijke zakelijke praktijken zijn de Nitro-manier.”

“Gewenste ruil, geen teruggave”

“Traag terugbetalingsproces”

👍 2   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

CWP - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Moeilijk te bereiken klantenservice
  • Trage reactietijd van klantenservice
  • Vastzitten in versie na proefperiode
  • Moest betalen om versie te upgraden voor snellere toegang

Cloud_Guy - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • V14 werkte niet voor mij.
  • Hing elke keer op wanneer ik een Quicksign-handtekening probeerde te maken
  • 404-fout bij het klikken op de ondersteuningslink
  • Ondersteuning adviseerde een schone installatie maar dit hielp niet
  • Verzoek om terugbetaling en overschakeling naar PDFGear

Colleen - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Problems met activatie
  • Onmogelijkheid om verlengingscode te gebruiken
  • Verplichting om Nitro opnieuw te kopen

John Scott - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Product is goed... Dan steelt het bedrijf je eeuwigdurende licenties wanneer ze dat willen en vertellen ze je dat je meer moet betalen om hun nieuwe versie te gebruiken.
  • Alle mensen en robots negeren alle verzoeken om ondersteuning of sturen je in kringetjes, mods keuren je threads nooit goed om bekeken te worden in hun ondersteuningsforum als je om hulp vraagt.
  • Ik vraag me af hoeveel andere duizenden mensen worden tegengehouden met deze stilzwijgende oneerlijkheid.
  • Mensen zouden moeten stoppen met dit soort diefstal te aanvaarden. Het rechtvaardigt piraterij. Als ik niet had betaald en gewoon gekopieerde versies had, zou ik een betere ervaring hebben. Mijn software zou nog steeds werken en ik zou geen tijd verspillen om hulp te krijgen van een bedrijf dat alleen geïnteresseerd is in meer geld van mij te nemen nadat ik al heb betaald.
  • Geen van de computers op mijn domein zal deze software ooit nog gebruiken. Onaanvaardbaar en oneerlijke zakelijke praktijken zijn de Nitro-manier.

Gary Carlson USA - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen antwoord
  • Betaald voor verkeerde OS-versie-upgrade
  • Geen hulp bij het oplossen van het probleem
  • Gewenste ruil, geen teruggave

Tom Brandon - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geen verkoopondersteuning en geen telefooncontact
  • Setup-wizard werkte niet
  • Geen technische ondersteuning
  • 48 uur voor e-mailreactie
  • Traag terugbetalingsproces