NovaMora

45 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor NovaMora komt uit 45 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor NovaMora gevonden hebben:

ErvaringenSite (20)
TrustPilot (25)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van NovaMora ontvangt gemengde beoordelingen. Positief is dat ze een formulier verstrekken voor contractannulering (75%), maar het nadeel is dat er geen reactie komt na contact (40%). Bovendien klagen klanten over lang wachten op contractontbinding (60%) en het feit dat ze vastzitten aan een abonnement (55%). Over het algemeen lijkt de Return Policy van NovaMora verbetering nodig te hebben om klanttevredenheid te garanderen.

“Vastzitten aan abonnement”

“formulier opsturen voor contractannulering”

“Geen reactie na contact”

“Lang wachten op contractontbinding”

👍 2   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Henk Spermatank - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Eenmalig betalen voor maand VIP
  • Vastzitten aan abonnement
  • Nepprofielen
  • Goeie reviews blijken nep te zijn

Victor Libert - 11 maanden geleden

  • communicatieproblemen
  • waardeloze service
  • neppe dienstverlener
  • formulier opsturen voor contractannulering

Nicole Boonstra - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Nep
  • Afspraak via WhatsApp wordt niet bevestigd
  • Telefonisch contact erg moeilijk
  • Geen reactie na contact
  • Lang wachten op contractontbinding