Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van nowinsure scoort slecht met een gebrek aan duidelijkheid en onduidelijke antwoorden, wat resulteert in teleurstellende klantenservice. Er is een gebrek aan reactie op telefoon en e-mail, en beloftes worden niet nagekomen. Ook de trage verwerking van aanvragen en gebrek aan communicatie over de status zijn punten van kritiek. Aan de positieve kant wordt de klantenservice soms als behulpzaam ervaren en worden sommige vragen duidelijk beantwoord. Over het algemeen is er echter sprake van misleidende reclame, onredelijke kosten en een gebrek aan transparantie, waardoor het vertrouwen van klanten wordt geschaad. (37%)