nowinsure

22 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor nowinsure komt uit 22 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor nowinsure gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (10)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De bezorging van nowinsure wordt vaak bekritiseerd in de reviews met lange wachttijden, slechte communicatie en onbevredigende klantenservice. Het proces van claimen duurt langer dan verwacht en er is gebrek aan verantwoordelijkheid bij verdwenen pakketten. Toch wordt schade vergoed na een ingediende claim en worden polisvoorwaarden uiteindelijk wel ontvangen, al is er vertraging. Telefonisch is de verzekering niet goed bereikbaar en er wordt geen opvolging gegeven na meldingen van problemen via mail. Over het algemeen lijkt de service van nowinsure frustrerend en tijdrovend, met veel verbeteringen die nodig zijn. (44%)

“Verspilling van tijd en geld”

“Lang wachten op bestelling”

“Waardeloze service en lange wachttijden”

“Verdwenen pakket en gebrek aan verantwoordelijkheid”

“Schade vergoed na claim indienen”

“Proces van claim duurde langer dan verwacht”

“Langzame verwerking van aanvraag”

“Vertraging bij ontvangst polisvoorwaarden”

“Lang wachten op reparatie”

“Scherm gebarsten en zoek geraakt bij post, nooit bij verzekering geraakt!”

👍 1   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

M. Charlier - 20 maart 2024

  • Vreselijke ervaring
  • Moeilijkheden bij vergoeding
  • Onduidelijke communicatie over vereiste codes en documenten
  • Verspilling van tijd en geld

febe - 24 februari 2024

  • Trage communicatie
  • Gebrek aan reactie op telefoon en e-mail
  • Lang wachten op bestelling
  • Gebrek aan hulpvaardigheid

Luna De Greef - 4 februari 2024

  • Waardeloze service en lange wachttijden
  • Gebrek aan garantie en slechte communicatie
  • Verdwenen pakket en gebrek aan verantwoordelijkheid
  • Valse reclame en foutieve informatie

Meunier - 23 januari 2024

  • Duidelijke website en gemakkelijk afsluiten verzekering
  • Telefoonverzekering dekt diefstal
  • Schade vergoed na claim indienen
  • Proces van claim duurde langer dan verwacht
  • Onduidelijkheden over de dekking van de verzekering

Gilson - 29 december 2023

  • Langzame verwerking van aanvraag
  • Gebrek aan communicatie over status
  • Hoge prijzen vergeleken met concurrenten
  • Vertraging bij ontvangst polisvoorwaarden

Febe - 30 oktober 2023

  • Slechte klantenservice
  • Lang wachten op reparatie
  • Geen communicatie over status
  • Geen vervangend apparaat
  • Klachtenbrief heeft geen effect

Tania Oliveira - 19 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Scherm gebarsten en zoek geraakt bij post, nooit bij verzekering geraakt!
  • Geen garantie op nieuwe gsm terwijl mijne garantie had.
  • Service trekt op niets, te lang wachten op antwoord, valse reclame en informatie.

Eric Aa - 27 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Telefonisch niet bereikbaar, lange wachttijden
  • Lang moeten wachten op toestel, slechte bezorging
  • Geen opvolging na mail met probleem, lang aan wachtlijn gehangen zonder geholpen te worden
  • Slechte ervaring met Nowinsure/myharmony

Ryan - 26 november 2021Trustpilot 🔗

  • Geen reactie na 3 weken wachten op productreparatie
  • Geen leentoestel gekregen tijdens reparatie
  • Lang wachten op reparatie zonder communicatie
  • Geen compensatie voor lange reparatietijd
  • Klachtenbrief invullen zonder adequate opvolging
  • Langere wachttijd dan verwacht voor reparatie

Sterre Dag - 9 april 2021Trustpilot 🔗

  • Misleidend
  • Onduidelijke informatie
  • Gebrek aan vertrouwen
  • Onbevredigende klantenservice