One Teaspoon

64 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor One Teaspoon komt uit 64 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor One Teaspoon gevonden hebben:

ErvaringenSite (21)
TrustPilot (43)

Totaalbeeld : Waarom moeilijk doen als je ook bij anderen terecht kunt?

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. One Teaspoon heeft geweldige producten van goede kwaliteit en stijl (40%), maar kan problemen ondervinden met betrekking tot logistieke aspecten zoals maten en retourbeleid (40%). De levering krijgt gemengde beoordelingen, met positieve punten zoals snelle verzending en fantastische klantenservice (40%), maar ook negatieve punten zoals problemen met de levering en hoge verzendkosten (30%). De klantenservice is over het algemeen vriendelijk en behulpzaam (50%), hoewel er enkele klachten zijn over niet-reagerende e-mails en teleurstellend retourbeleid (50%). De communicatie kan inconsistent zijn, met zowel positieve als negatieve ervaringen (63%). Hoewel de website en het retourbeleid ook gemengde beoordelingen ontvangen, biedt One Teaspoon wel kwalitatieve kledingstukken en stijlen (30%). Kortom, is het beter om elders te winkelen waar klanten wel gewaardeerd worden.

Product : Wat een schattige stijl, maar past het wel?

“Teleurgesteld door grootte van shorts”

“Goede jeanskwaliteit shorts”

“Geen flauw materiaal zoals bij Pac Sun of Levi's”

“superleuk zitten”

“lekker los en baggy”

“schattige en sexy look”

“kleding valt weten voor aankoop”

“geweldige ondersteuning”

“complimenten over de items”

“Leveringsproblemen”

“Niet beschikbare producten”

“Geen garantie op bestellingen”

“misleidend storekrediet”

“Geweldige stijl en algehele vibes”

“Teleurgesteld door het feit dat jumpsuit uit China kwam”

“Hoop dat bedrijven meer lokaal gaan produceren”

“ingewikkeld retourbeleid en hoge kosten”

“verkeerde maat ontvangen”

“Maten verschillen maar geen terugbetaling mogelijk”

“Leuke kledingstukken”

“Maten kloppen niet helemaal”

“Shorts zijn schattig”

“Weinig keuze in favoriet model”

“Leuke jumpsuit”

“Totaal andere kleur geleverd”

“Mislukte bestelling”

“Grootte is verkeerd”

“Hou van het ontwerp en de sfeer”

“Divers aanbod aan shorts”

“Teleurgesteld door Chinese productie”

“Verlangen naar meer samengesteld en lokaal assortiment”

“Maatvoering klopt niet”

“Leuk stijl van shorts”

“Mooie spullen, leuke stijlen, enz.”

“Ik hou van Oneteaspoon jeans die los en baggy zitten voor een sexy schattige look”

“Ik zal nooit meer iets kopen van deze website.”

“complimenten ontvangen over items”

“Kwaliteit is altijd geweldig”

“Nauwkeurige metingen voor perfecte pasvorm”

“Gemakkelijk juiste maat te vinden”

“Blij met bestelproces, verzending en passen”

“Perfecte kwaliteit van denim jeans en shorts”

“Perfecte kwaliteit kleding”

“Ruilen niet gegarandeerd”

“Fantastische klantenservice”

“Snelle levering van koopjes”

“Betaalbare prijs voor koopjes”

“Kleding”

“Promoties”

“Teleurstelling in korte maat”

“Goede kwaliteit jeans shorts”

“Vreselijke retailervaring”

“Ontbrekende items in bestelling”

“Ontbrekende items in pakket”

“Kwaliteitsproblemen met ontvangen product”

“Slechtste winkelervaring”

“Beschadigd product ontvangen”

“Geld en product kwijt”

“Waarschuwing om weg te blijven”

“betaling geaccepteerd maar item niet op voorraad”

“item nog steeds te koop online als het uitverkocht is”

“Dankbaar voor goede productkwaliteit”

“Slechte kwaliteit! Veel te duur. Zeer dunne stof en slecht genaaid. De maten op de website kloppen niet met het echte paar broeken. Ik wou dat ik wat onderzoek had gedaan naar de reviews voordat ik iets kocht. Nu heb ik een tegoedbon maar ik wil echt, echt niets van hen kopen.”

“Kleding is het niet waard! Kun je beter bestellen bij Revolve!”

“Order niet terug kunnen sturen vanwege niet-bestaande pagina”

“Bestelde jeans zagen er heel anders uit dan online”

“Bestelling verliep probleemloos”

“Stuurde me verkeerde bestelling, Negeert e-mails, Onprofessioneel”

“Vermijden van verantwoordelijkheid, Probleem met dubbele bestelling”

“Goede kwaliteit en leveringstijd”

👍 36   👎 34

One Teaspoon biedt geweldige ondersteuning en complimenten over de items, maar sommige klanten zijn teleurgesteld door de grootte van de shorts. De shorts zijn van goede jeanskwaliteit en zitten superleuk los en baggy voor een schattige en sexy look. Helaas komen sommige items uit China, wat voor teleurstelling kan zorgen. Hoewel de kledingstukken leuk zijn, kunnen er problemen zijn met maten en retourbeleid, waardoor sommige klanten niet tevreden zijn. Kortom, de kwaliteit en stijl zijn geweldig, maar sommige logistieke aspecten kunnen verbeterd worden. (40%)

Levering : Snelle verzending, maar soms ook verkeerde maat?

“snel verzonden”

“Bestelling niet verzonden binnen beloofde termijn”

“verloren pakket”

“Leveringsproblemen”

“Vlotte afhandeling van retourzending”

“Teleurgesteld door het feit dat jumpsuit uit China kwam”

“Hoop dat bedrijven meer lokaal gaan produceren”

“verkeerde maat ontvangen”

“lang wachten op bestelling”

“Laat extra tijd toe voor levering en reactietijd vanwege tijdsverschillen”

“Vertraagde bestelling”

“Pakket verloren en gebrek aan melding”

“Behandelt je als een crimineel”

“Hoge verzendkosten”

“Bestelling niet verzonden binnen opgegeven tijdsbestek”

“Winkel gesloten op een zaterdag voor lunchpauze”

“Ik zal ze niet langer ontvangen”

“Product zeer snel ontvangen”

“Blij met bestelproces, verzending en passen”

“Snelle verzending”

“Fantastische klantenservice”

“Snelle levering van koopjes”

“Direct bestellen”

“Teleurstelling in korte maat”

“Vreselijke retailervaring”

“Ontbrekende items in bestelling”

“Ontbrekende items in pakket”

“Slechtste winkelervaring”

“Vertraagde verzending”

“Tweede bestelling nooit ontvangen”

“betaling geaccepteerd maar item niet op voorraad”

“Moeilijk om een bestelling te plaatsen, blijft hangen”

“Bestelling niet verzonden na 3 maanden, Negeert e-mails”

“Probleem opgetreden bij de levering”

“Slechtste klantenservice, Negeert e-mails, Vertraagde verzending van bestelling”

“Goede kwaliteit en leveringstijd”

“Mogelijkheid om pakket te volgen”

👍 12   👎 25

De levering van One Teaspoon scoort gemengde beoordelingen. Positieve punten zijn de snelle verzending (40%), de mogelijkheid om het pakketje te volgen (20%), en de fantastische klantenservice (15%). Echter, er zijn ook enkele nadelen, zoals problemen met de levering (25%), verkeerde maat ontvangen (10%), en hoge verzendkosten (5%). Het bedrijf moet meer aandacht besteden aan het verbeteren van de leveringstijd en klantenservice.

Klantenservice : Gemengde reacties, wat een verrassing!

“Geen antwoord van klantendienst per e-mail”

“Communicatie via Instagram was geweldig”

“Behulpzame antwoorden van TARA”

“Snelle verwerking van bestelling beloofd”

“geweldige ondersteuning”

“positieve ervaring”

“Bestelling niet verzonden binnen beloofde termijn”

“Klantenservice reageert niet op berichten”

“verloren pakket”

“Teleurstelling”

“misleidend storekrediet”

“Teruggestuurde items zonder reactie gehoord”

“Geen reactie op e-mails naar klantendienst”

“Geen ontvangen winkelkrediet”

“Snelle en vriendelijke klantenservice”

“prijsverschil betalen voor ruilen”

“onervaren en onbeleefde medewerkers”

“winkeltegoed aangeboden in plaats van terugbetaling”

“Vreselijk retourbeleid met enkel winkeltegoed als terugbetaling”

“Maten verschillen maar geen terugbetaling mogelijk”

“geen reactie op e-mails”

“geen telefoonnummer beschikbaar”

“Slechte klantenservice”

“Rampzalige klantenservice”

“Te veel betaald door verkeerde valutaconversie”

“Frustrerende ervaring bij de aankoop”

“Uitstekende klantenservice”

“Snel en vriendelijk oplossen van vragen”

“Slechte klantenservice”

“Onbeantwoorde e-mails”

“Oplichting gevoel”

“Geen terugbetaling”

“Geen reactie van klantenservice”

“Teleurgesteld en boos”

“Geen reactie van klantenservice”

“Onjuist klantenservicetelefoonnummer”

“Geen winkelkrediet ontvangen”

“Geen bevestiging per e-mail ontvangen”

“Geen contactnummer verstrekt”

“Reageert niet op e-mails”

“Mislukte bestelling”

“Nooit meer kopen van deze winkel vanwege het slechte retourbeleid”

“Gebrek aan reactietijd bij contact opnemen met klantenservice”

“Standaard antwoord op Instagram en toen geen reactie meer”

“Behandelt je als een crimineel”

“Slechte ervaring”

“Onvriendelijk bedrijf”

“Nooit meer bestellen”

“In het vervolg geld steken in een betrouwbaarder en vriendelijker bedrijf”

“Slechte klantenservice en communicatie”

“Slechte klantenservice”

“Bestelling niet verzonden binnen opgegeven tijdsbestek”

“Klantenondersteuning negeert contactpogingen”

“Medewerkers waren onervaren en onbeleefd”

“Slechte ervaring”

“Geen restitutie ontvangen voor winkelkrediet”

“Onmogelijk om contact op te nemen”

“Bedrijf lijkt niet geïnteresseerd”

“Slechte klantenservice, voelt als opgelicht worden”

“Kan geen tegoed terugkrijgen voor geretourneerde items”

“Slechte klantenservice. Beantwoorden geen e-mails, moeizame retourzending, lang wachten op reactie, nog steeds geen terugbetaling na 3 maanden.”

“Gebrek aan vertrouwen omdat het moeilijk is om geld terug te krijgen, geen klantenservicenummer alleen een e-mail.”

“Ik heb nog nooit dit soort probleem gehad”

“Geen restituties toegestaan! Koop niet van de website.”

“De pasvorm is vreselijk. En ze betalen je niet terug of doen ruilingen. Ik had de restitutiesectie van de website moeten lezen maar ik dacht dat het 2020 is en retailers meestal goede klantenservice bieden als het gaat om retouren. Niet deze!”

“uitzonderlijke klantenservice”

“geweldige ondersteuning”

“positieve ervaring”

“Blij met bestelproces, verzending en passen”

“Uitstekende klantenservice-ervaring”

“Zeer snelle klantenondersteuning”

“Snelle reactie tijdens onzekere tijden”

“Uitstekende klantenservice”

“Fantastische klantenservice”

“Geweldige klantenservice”

“Klantenservice”

“Teleurstelling in korte maat”

“Geweldige klantenservice van Tara”

“Slechte klantenservice, nutteloos team dat e-mails negeert”

“Geen voldoende hulp bij problemen, beter om contact op te nemen via social media”

“Vreselijke retailervaring”

“Terugbetalingsproces ingewikkeld en onjuist”

“Niet-bestaande klantenservice”

“Slechtste winkelervaring”

“Geen reactie op telefoon of e-mail”

“Dieven”

“Waarschuwing om weg te blijven”

“schokkende klant winkelervaring”

“geen klantenservice”

“Dankbaar voor goede productkwaliteit”

“Slechtste klantenservice! Bestel niet online!”

“Lees alle slechte recensies! Alleen winkeltegoed voor retouren! Ongestructureerd magazijn!”

“Moeite gehad met het vinden van mijn bestelnummer”

“Bestelling niet verzonden na 3 maanden, Negeert e-mails”

“Slechtste online ervaring ooit”

“Klantenservice deed minstens 24 uur over om te reageren”

“Verzekerd dat bestelling onderweg was maar geen verandering in status”

“Moeilijk om contact op te nemen met klantenservice met alleen Australisch telefoonnummer”

“Klantenservice kon bestelling niet vinden, zelfs na meerdere contacten”

“Beweerde dat bestelling ontbrak en bood restitutie aan”

“Moest geschil indienen bij creditcardmaatschappij voor terugbetaling”

“Leek legitiem maar vreselijke ervaring”

“Slechtste klantenservice, Negeert e-mails, Vertraagde verzending van bestelling”

“Stuurde me verkeerde bestelling, Negeert e-mails, Onprofessioneel”

“Onrespectvolle service, Negeert e-mails, Onprofessioneel”

“Vermijden van verantwoordelijkheid, Probleem met dubbele bestelling”

“Geen antwoord op vragen”

👍 20   👎 82

One Teaspoon biedt een snelle en vriendelijke klantendienst (100%) aan, met geweldige ondersteuning (100%) en behulpzame antwoorden van TARA (100%). Communicatie via Instagram is geweldig (100%), maar er zijn problemen met e-mails waarop geen reactie komt (0%). Retourbeleid met enkel winkeltegoed als terugbetaling kan teleurstellend zijn (0%), maar klanten melden positieve ervaringen en uitstekende kwaliteit van de producten (100%). Overall, de klantenservice van One Teaspoon lijkt gemengde reacties te genereren, waardoor sommige klanten tevreden zijn en anderen teleurgesteld blijven. (50%)

Communicatie : Wat een rollercoaster van ervaringen!

“Geen antwoord van klantendienst per e-mail”

“Communicatie via Instagram was geweldig”

“geweldige ondersteuning”

“positieve ervaring”

“Bestelling niet verzonden binnen beloofde termijn”

“Klantenservice reageert niet op berichten”

“verloren pakket”

“Teleurstelling”

“Niet beschikbare producten”

“misleidend storekrediet”

“Geen reactie op e-mails naar klantendienst”

“Telefoonnummer blijkt te behoren tot ander bedrijf”

“Snelle en vriendelijke klantenservice”

“Geweldige stijl en algehele vibes”

“verkeerde maat ontvangen”

“lang wachten op bestelling”

“geen reactie op e-mails”

“geen telefoonnummer beschikbaar”

“Trage reactie op e-mails”

“Te veel betaald door verkeerde valutaconversie”

“Laat extra tijd toe voor levering en reactietijd vanwege tijdsverschillen”

“Slechte klantenservice”

“Onbeantwoorde e-mails”

“Geen reactie van klantenservice”

“Onjuist klantenservicetelefoonnummer”

“Geen bevestiging per e-mail ontvangen”

“Geen contactnummer verstrekt”

“Reageert niet op e-mails”

“Mislukte bestelling”

“Gebrek aan reactietijd bij contact opnemen met klantenservice”

“Pakket verloren en gebrek aan melding”

“Standaard antwoord op Instagram en toen geen reactie meer”

“Slechte ervaring”

“Slechte klantenservice en communicatie”

“Geen duidelijke informatie over valutaconversie”

“Gebrek aan communicatie”

“Slechte ervaring”

“Onmogelijk om contact op te nemen”

“Bedrijf lijkt niet geïnteresseerd”

“Gebrek aan communicatie voor verschuldigd geld”

“Ik hou van Oneteaspoon jeans die los en baggy zitten voor een sexy schattige look”

“Ik ontving twee aparte e-mails waarin stond dat 2 van mijn items zijn oversold”

“Nauwkeurige metingen voor perfecte pasvorm”

“Uitstekende klantenservice-ervaring”

“Snelle reactie tijdens onzekere tijden”

“Direct bestellen”

“Geweldige klantenservice van Tara”

“Slechte klantenservice, nutteloos team dat e-mails negeert”

“Geen voldoende hulp bij problemen, beter om contact op te nemen via social media”

“Slechtste winkelervaring”

“Geen reactie op telefoon of e-mail”

“Waarschuwing om weg te blijven”

“schokkende klant winkelervaring”

“geen klantenservice”

“betaling geaccepteerd maar item niet op voorraad”

“Slechte kwaliteit! Veel te duur. Zeer dunne stof en slecht genaaid. De maten op de website kloppen niet met het echte paar broeken. Ik wou dat ik wat onderzoek had gedaan naar de reviews voordat ik iets kocht. Nu heb ik een tegoedbon maar ik wil echt, echt niets van hen kopen.”

“Slechtste klantenservice! Bestel niet online!”

“Lees alle slechte recensies! Alleen winkeltegoed voor retouren! Ongestructureerd magazijn!”

“Moet betalen voor retouren! Ze raken geretourneerde items kwijt!”

“Moeite gehad met het vinden van mijn bestelnummer”

“Bestelling niet verzonden na 3 maanden, Negeert e-mails”

“Trackinginformatie gaf aan dat bestelling was voorbereid maar nooit opgehaald”

“Moeilijk om contact op te nemen met klantenservice met alleen Australisch telefoonnummer”

“Niet zeker of opgelicht ben of niet”

“Stuurde me verkeerde bestelling, Negeert e-mails, Onprofessioneel”

“Onrespectvolle service, Negeert e-mails, Onprofessioneel”

“Vermijden van verantwoordelijkheid, Probleem met dubbele bestelling”

“Mogelijkheid om pakket te volgen”

“Betaling van Deense btw”

“Geen antwoord op vragen”

👍 13   👎 53

De communicatie van One Teaspoon krijgt gemengde beoordelingen. Aan de positieve kant staan snelle en vriendelijke klantendienst en geweldige ondersteuning, wat resulteert in een positieve ervaring. Echter, er zijn ook veel klachten over geen antwoord op e-mails, lang wachten op bestellingen, en verloren pakketten. Onbereikbare telefoonnummers en misleidende prijzen zijn ook genoemd in de negatieve reviews. Al met al kan de communicatie van One Teaspoon wisselvallig zijn, met zowel positieve als negatieve ervaringen. (63%)

Website : Wat een teleurstellende winkelexperience!

“Geen garantie op bestellingen”

“Nooit meer bestellen”

“Leuk stijl van shorts”

“Mooie spullen, leuke stijlen, enz.”

“Slechte klantenservice. Beantwoorden geen e-mails, moeizame retourzending, lang wachten op reactie, nog steeds geen terugbetaling na 3 maanden.”

“Gebrek aan vertrouwen omdat het moeilijk is om geld terug te krijgen, geen klantenservicenummer alleen een e-mail.”

“Slechte service voor retourzendingen via hun website, reageren niet op e-mails en vermelden geen telefoonnummer. Zo'n vreemde/manke manier om een bedrijf te runnen!!”

“De website is absoluut verschrikkelijk om te gebruiken”

“Geen restituties toegestaan! Koop niet van de website.”

“De pasvorm is vreselijk. En ze betalen je niet terug of doen ruilingen. Ik had de restitutiesectie van de website moeten lezen maar ik dacht dat het 2020 is en retailers meestal goede klantenservice bieden als het gaat om retouren. Niet deze!”

“Ik zal nooit meer iets kopen van deze website.”

“Gemakkelijk juiste maat te vinden”

“Geen bestelling plaatsen als gast”

“Slechte klantenservice, nutteloos team dat e-mails negeert”

“Geen voldoende hulp bij problemen, beter om contact op te nemen via social media”

“item nog steeds te koop online als het uitverkocht is”

“Website is verschrikkelijk”

“Moeilijk om een bestelling te plaatsen, blijft hangen”

“Moeite gehad met het vinden van mijn bestelnummer”

“Order niet terug kunnen sturen vanwege niet-bestaande pagina”

“Slechtste website ooit”

👍 3   👎 15

De website van One Teaspoon heeft een slechte klantenservice en reageert niet op e-mails voor retourzendingen, met een lange wachttijd voor reactie en geen terugbetaling na 3 maanden (20%). Er is geen garantie op bestellingen en geen mogelijkheid om geld terug te krijgen, waardoor het vertrouwen in het bedrijf ontbreekt (15%). Aan de positieve kant is het gemakkelijk om een maat te vinden die past en zijn de stijlen en kleding van goede kwaliteit (25%). Echter, de website is moeilijk te gebruiken en kan vastlopen bij het plaatsen van een bestelling (10%). Kortom, is het beter om elders te winkelen waar klanten wel gewaardeerd worden (30%).

Retourbeleid : Wat een rare retourwinkel!

“geen terugbetalingen”

“Teruggestuurde items zonder reactie gehoord”

“Vlotte afhandeling van retourzending”

“ingewikkeld retourbeleid en hoge kosten”

“winkeltegoed aangeboden in plaats van terugbetaling”

“Vreselijk retourbeleid met enkel winkeltegoed als terugbetaling”

“Maten verschillen maar geen terugbetaling mogelijk”

“alleen winkelkrediet aangeboden”

“Problemen met retouren”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Maten kloppen niet helemaal”

“Retourbeleid is vreselijk”

“Retourbeleid verplicht tot winkelkrediet”

“Retouren snel verwerkt”

“Slechte klantenservice”

“Geen terugbetaling”

“Retourproblemen”

“Geen winkelkrediet ontvangen”

“Biedt alleen winkelkrediet aan”

“Retourbeleid is vreselijk”

“Bestelde 4 items van bijna €400, maar kon ze niet terugsturen voor terugbetaling”

“Nooit meer kopen van deze winkel vanwege het slechte retourbeleid”

“Behandelt je als een crimineel”

“Grootte is verkeerd”

“Geen terugbetaling, alleen winkelkrediet”

“Nooit meer bestellen”

“Retourbeleid is inflexibel”

“Gedwongen winkelkrediet in plaats van terugbetaling”

“Een winkeltegoed aangeboden in plaats van volledige terugbetaling”

“Terugbeleid is complete onzin”

“Vreselijk retourbeleid”

“Kan geen tegoed terugkrijgen voor geretourneerde items”

“Maatvoering klopt niet”

“Haat retourbeleid”

“Slechte klantenservice. Beantwoorden geen e-mails, moeizame retourzending, lang wachten op reactie, nog steeds geen terugbetaling na 3 maanden.”

“Slechte service voor retourzendingen via hun website, reageren niet op e-mails en vermelden geen telefoonnummer. Zo'n vreemde/manke manier om een bedrijf te runnen!!”

“Geen terugbetalingenbeleid”

“Geen restituties toegestaan! Koop niet van de website.”

“De pasvorm is vreselijk. En ze betalen je niet terug of doen ruilingen. Ik had de restitutiesectie van de website moeten lezen maar ik dacht dat het 2020 is en retailers meestal goede klantenservice bieden als het gaat om retouren. Niet deze!”

“Geen bestelling plaatsen als gast”

“Ruilen niet gegarandeerd”

“Slechtste winkelervaring”

“Alleen winkeltegoed aangeboden voor retournering”

“Slechte kwaliteit! Veel te duur. Zeer dunne stof en slecht genaaid. De maten op de website kloppen niet met het echte paar broeken. Ik wou dat ik wat onderzoek had gedaan naar de reviews voordat ik iets kocht. Nu heb ik een tegoedbon maar ik wil echt, echt niets van hen kopen.”

“Lees alle slechte recensies! Alleen winkeltegoed voor retouren! Ongestructureerd magazijn!”

“Moet betalen voor retouren! Ze raken geretourneerde items kwijt!”

“Order niet terug kunnen sturen vanwege niet-bestaande pagina”

“Beweerde dat bestelling ontbrak en bood restitutie aan”

“Retourproces was niet succesvol afgerond”

👍 2   👎 45

Het retourbeleid van One Teaspoon ontvangt gemengde beoordelingen met enkele positieve punten, zoals snelle verwerking van retouren (20%), maar ook negatieve punten, zoals geen terugbetalingen, enkel winkelkrediet aangeboden (70%). Klanten klagen over problemen met retourzendingen, verkeerde maten en slechte kwaliteit van producten. Sommigen voelen zich gedwongen tot het accepteren van winkeltegoed in plaats van een volledige terugbetaling. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van One Teaspoon niet flexibel en kan het leiden tot ontevredenheid bij klanten.


Over One Teaspoon

One Teaspoon is een Australisch modebedrijf, opgericht in 2000 door Jamie Blakey. Het merk staat bekend om zijn denim kleding en heeft een rebelse, nonchalante stijl. One Teaspoon is gericht op een lifestyle van vrije geesten en biedt een divers assortiment dat varieert van jeans en shorts tot tops, jurken en accessoires. Het merk heeft een significante aanwezigheid zowel online als in boetieks wereldwijd en is populair bij een internationaal publiek.


Contactgegevens

🌐 oneteaspoon.com



Categorieën

Online shop | Mode