Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van One Teaspoon heeft een slechte klantenservice en reageert niet op e-mails voor retourzendingen, met een lange wachttijd voor reactie en geen terugbetaling na 3 maanden (20%). Er is geen garantie op bestellingen en geen mogelijkheid om geld terug te krijgen, waardoor het vertrouwen in het bedrijf ontbreekt (15%). Aan de positieve kant is het gemakkelijk om een maat te vinden die past en zijn de stijlen en kleding van goede kwaliteit (25%). Echter, de website is moeilijk te gebruiken en kan vastlopen bij het plaatsen van een bestelling (10%). Kortom, is het beter om elders te winkelen waar klanten wel gewaardeerd worden (30%).