BA&SH Reviews
Reviews (13)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
jasje
Er hing een leuke sfeer in de winkel en de verkoopsters waren echt vriendelijk! Ze hebben me geholpen met het vinden van het perfecte jasje en gaven me eerlijk advies. Ik voelde me echt welkom en gewaardeerd als klant. Ben super blij met mijn aankoop en zal zeker nog eens terugkomen voor meer trendy spullen!
Onrealistische maten
Kun je gewoon normale maten gebruiken zodat ik het niet hoef te raden?
onjuiste informatie retourzendingen
Wat een schande! Je wordt niet goed op de hoogte gebracht dat retourneringen niet gratis zijn. Je moet zelf een transportbedrijf regelen om de spullen terug te sturen naar het buitenland. En dan nog eens €16 moeten betalen! In plaats van gewoon een kleine vergoeding van 2-3 euro te vragen voor retourzendingen, moet je zelf de pakketten regelen om terug te sturen. Dit is echt slechte communicatie en service!
Slechte retourservice, beschadigde kleding, geen telefonisch contact, geen retouradres
Ik ben echt teleurgesteld in de service die ik kreeg bij mijn laatste aankoop. De kleding die ik besteld had was beschadigd en toen ik probeerde contact op te nemen, vond ik geen telefoonnummer om mijn klacht te bespreken. Bovendien stond er ook geen retouradres vermeld, dus kon ik het beschadigde artikel niet terugsturen. Dit heeft mijn ervaring met dit bedrijf echt verpest.
Verspilling van geld
Mijn ervaring met dat bedrijf was echt een nachtmerrie. Ik heb twee keer kleding gekocht en beide keren ging het stuk bij mijn vriendin. Dat kan echt niet als je zulke hoge prijzen betaalt voor kleding. De service is ouderwets en moeilijk bereikbaar, enkel via de app en de tegoedbonnen zijn maar beperkt geldig. Het krediet kan enkel in de winkel besteed worden, dat is echt heel onhandig. De kwaliteit van de kleding is ook echt teleurstellend, het gaat snel kapot. Het bedrijf heeft echt gefaald in het leveren van goede producten en service.
Bestelling van een jumpsuit
Wat een teleurstelling was mijn ervaring toen ik mijn jumpsuit bestelde. Op de website stond heel duidelijk dat de verzending en retour gratis waren. Maar toen ik mijn jumpsuit ontving, zat er een document bij waarop stond dat de retourkosten voor de klant waren. Zo misleidend en bedrieglijk! Ik zal hier nooit meer iets bestellen, wat een teleurstelling!
Blouse besteld
Ik heb 5 dagen geleden een blouse besteld, maar nadat ik betaald heb, kreeg ik geen bevestiging. Ik heb geprobeerd om contact op te nemen via WhatsApp, e-mail en telefoon, maar ik heb helaas geen reactie gekregen. Ik zou graag willen weten wat er aan de hand is!
Bestelling retourneren lukt niet
Ik voel me echt teleurgesteld over de service die ik kreeg toen ik probeerde mijn bestelling terug te sturen. Het lukte niet via de website, ik kon geen contact opnemen en kreeg geen reactie op mijn e-mails. Dit is echt rampzalig en ik voel me genegeerd en in de steek gelaten als klant. Ik zal nooit meer iets kopen bij dit bedrijf.
Duur Teddy tas
In maart 2023 heb ik een prachtige Teddy tas gekocht die er fantastisch uitzag en leek van goede kwaliteit suède te zijn. Helaas begon de stof na een paar dagen al los te laten en kwam er een kartonnen laag tevoorschijn. Ik heb meteen een klacht ingediend bij de klantenservice, maar tot mijn verbazing weigerden ze om het probleem op te lossen. Dit is echt onaanvaardbaar voor een merk dat zichzelf als luxe en high-end positioneert. Ik ben teleurgesteld en zal zeker niet meer bij hen kopen.
Retourproblemen
Het zou fijn zijn geweest moest ik eerst de reviews gelezen hebben voor ik mijn aankoop deed. Het terugsturen van het product blijkt namelijk nogal ingewikkeld te zijn. Ik moest het product namelijk naar Frankrijk terugsturen, iets wat ik niet wist op het moment van aankoop. Hierdoor zit ik nu opgescheept met hoge verzendkosten en gedoe. Het zou beter zijn moest deze informatie duidelijker gecommuniceerd worden, zodat klanten op voorhand weten wat ze kunnen verwachten en geen onaangename verrassingen tegenkomen.
Roze jurk
De jurk die ik gekocht had, leek helemaal niet op de foto. In plaats van rood was het roze, wat ik heel jammer vond. Daarenboven moest ik de jurk terugsturen naar Frankrijk, dat me 13 euro heeft gekost. De stofkwaliteit was ook niet echt goed, dus ik was eigenlijk helemaal niet blij met mijn aankoop.
Slechte kwaliteit sweater
Onlangs heb ik een trui bij jullie gekocht en ik moet zeggen dat ik echt teleurgesteld ben in de kwaliteit. Na slechts een paar keer dragen begon de trui er vaal uit te zien. Ik vind dat de prijs die ik ervoor heb betaald niet overeenkomt met de kwaliteit die ik heb ontvangen. Toen ik de klantenservice contacteerde om het probleem aan te kaarten, kreeg ik te horen dat het mijn eigen schuld was en dat ik de trui verkeerd zou hebben gewassen. Dit klopt absoluut niet en ik voel me niet serieus genomen door het bedrijf. Bovendien wordt er niet meer gereageerd op mijn e-mails, wat ik echt onbeleefd vind. Al met al ben ik zeer teleurgesteld in jullie bedrijf en zal ik niet snel weer iets bij jullie kopen.
Matige kwaliteit, hoge prijzen
Wat een teleurstelling! Die winkel belooft hoge prijzen, maar de kwaliteit van de producten is maar matig. Het retourbeleid is ook niet bepaald vriendelijk en goedkoop, dus het is beter om twee keer na te denken voor je daar iets bestelt. Ik ben echt niet blij met mijn ervaring in die winkel.