0% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

C
Carole Van Sinay
Ik was niet tevreden over de artikels . De kleur Wijlre enorm af. Ik mailde etam over de retourprocedure 1 maand na datum antwoordde ze me maar, had ondertussen mijn retourlabel aangemaakt nb voor ...Lees verder
M
michael bultot
Ik bestelde een tijd geleden enkele setten (BH-Onderbroeken 2X). Ik ontving het goedje maar er ontbrak 1 onderbroek. Het pakje waarmee het toekwam was onbeschadigd en ok. Nu mailde ik Etam om dit ...Lees verder
D
Dominique Halans
tot 2x toe de verkeerde BH geleverd de bestelling aangetekend teruggestuurd naar het adres opgegeven op de site (owv Corona waren de winkels gesloten). Op de site wordt vermeld dat het bedrag na ...Lees verder
H
HR
Helaas te laat gelezen dat ze behoren tot de FNG groep (die in slechte papieren is), maar niettemin... hey, ze hebben nog steeds een werkende online shop, dus klantendienst moet optimaal werken toc...Lees verder
G
Greta Wouters
online bestelling 31/01/2019 met 2 geschenkkaart twv 25€ en 45€ geldig tot 20/12/2019. De geschenkkaart van 45€ werd niet gevalideerd en dus met bancontact de rest van bestelling betaald. Na herhaa...Lees verder

Alle reviews (5)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bh slip en overjas

    Ik was niet tevreden over de artikels . De kleur Wijlre enorm af. Ik mailde etam over de retourprocedure 1 maand na datum antwoordde ze me maar, had ondertussen mijn retourlabel aangemaakt nb voor Kortrijk. In de laattijdige mail stond dat ik naar het Brusselse moest retourneren. In die mail stond ook om van me af te zijn een nummer van een fysieke winkel … die me totaal niet kon helpen . Mensen, koop niets online bij etam. Alles gebeurt in het Frans …


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Lingerie

    Ik bestelde een tijd geleden enkele setten (BH-Onderbroeken 2X).
    Ik ontving het goedje maar er ontbrak 1 onderbroek. Het pakje waarmee het toekwam was onbeschadigd en ok. Nu mailde ik Etam om dit te melden, en kreeg het antwoord dat het volledige bestelling vertrokken was vanuit hun depot. Ik kan verzekeren dat dit niet zo was.
    Ze steken het op de koerierdienst maar zoals ik al zei, het pakje was perfect in orde en niet aan geprutst ofzo, en ook, 1 onderbroek? Ze zullen een onderzoek starten nadat ik een verklaring afgelegd heb dat ik niet lieg, anders betaal ik een boete van 15000 eurootjes en krijg ik een gevangenisstraf van 1 jaar...
    Wat is hun probleem? Ik bestel daar alvast noooit meer.
    Is dat nu een manier om je klanten te behandelen? Ik was in shok eerlijk gezegd. Jammer dat je nergens een klacht kan indienen voor zo'n klein dingetje.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    BH

    tot 2x toe de verkeerde BH geleverd
    de bestelling aangetekend teruggestuurd naar het adres opgegeven op de site (owv Corona waren de winkels gesloten).
    Op de site wordt vermeld dat het bedrag na max 5 dagen wordt terugbetaald eveneens als de retourkosten als het een fout van Etam betreft.
    5 weken en 4 emails later heb ik nog steeds geen terugbetaling van het artikel bekomen, laat staan van de retourkosten
    het is jammer want het zijn leuke producten maar de online bestellingen kan je echt niet vertrouwen. Je bent je geld kwijt en de service die men levert als er iets fout loopt online is onbestaande. Men antwoordt naast de kwestie in zinnen die maar half geformuleerd zijn en in slecht Nederlands. Telkens komt men met een ander excuus en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd terwijl alle bewijzen geleverd werden. (aangetekende zending en bewijs van betaling). Ik heb er veel tijd in gestoken maar nu is de maat vol. Ik probeer nu zoveel mogelijk mensen te verwittigen om niet bij Etam online te bestellen zodat hen niet hetzelfde overkomt.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    nooit meer

    Helaas te laat gelezen dat ze behoren tot de FNG groep (die in slechte papieren is), maar niettemin... hey, ze hebben nog steeds een werkende online shop, dus klantendienst moet optimaal werken toch ?!

    Dit is een utopie. Bestelling blijft achterwege. Al meer dan een week geleden bericht gehad dat GLS gaat leveren, maar pakket blijft bij Etam als zijnde 'niet afgeleverd aan GLS'. Géén reactie op emails, géén reactie op Facebook.
    Gelukkig betaalt met PayPay dus in het ergste geval ga ik daar mijn geld terugeisen.
    Daar bovenop ben ik diegene die me graag vastbijt in dergelijke zaken, dus ik ga uiteraard hogerop.

    Ik raad Etam NIET aan bij anderen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    online bestelling lingerie

    online bestelling 31/01/2019 met 2 geschenkkaart twv 25€ en 45€ geldig tot 20/12/2019. De geschenkkaart van 45€ werd niet gevalideerd en dus met bancontact de rest van bestelling betaald. Na herhaaldelijke mails geen antwoord gekregen. Ook telefonisch niet bereikbaar. Nogmaals een herinneringsmail gestuurd mei 2020 en nu ruim 1 jaar later plots een antwoord dat ze niet op mijn verzoek kunnen ingaan nl. een terugbetaling van 45€ omdat de geschenkkaart vervallen is op 20/12/2019 !! Hadden ze eerder geantwoord dus voor december 2019 had ik wel een terugbetaling of tegoedbon kunnen krijgen. Het is wel slim om pas te antwoorden nadat de datum op de geschenkkaart vervallen is !! Pure winst voor hun bedrijf. Dus benieuwd wat er nog van gaat komen want heb ik via Testaankoop een klacht ingediend tegen Etam Lingerie.


Anderen bekeken ook