Betersport Reviews: Deel je review & Lees ervaringen!

Alle reviews

Betersport

60% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

D
De Rechter Patrick
Beste, Hier het verdere verloop van ons probleem sinds begin November !! Factuur in bijlage. We raden alle BELGEN aan daar niks te kopen. Toestand vandaag wat we allemaal meegemaakt heb...Lees verder
L
Liesbeth
Deze site vertegenwoordigt géén Belgisch (.be) bedrijf, maar een Nederlandse vestiging. De klantendienst is dus erg duur om te contacteren omdat je naar Nederland belt. De levering van deze dure, d...Lees verder
F
Francois
na mailverkeer zegt men mij dat het kapotte stukje van loopband niet meer te verkrijgen is.een band van 5 jaar oud en geen wisselstukken meer.de leessensor is kapot,een stukje van 2 cm met draadje ...Lees verder
R
Ronny Knevels
5 januari 2021 een loopband online besteld maar het ging mis met de betaling. Ik kreeg onmiddellijk een bevestivingsmail dat de bestelling is aanvaard. Ik beantwoorde deze met de vraag of dit nu ...Lees verder
P
Pieter
Compleet onbetrouwbaar. Een spinningfiets gekocht die doorslipt als je kracht zet. Vragen daarover worden niet beantwoord en een negatieve maar eerlijke review wordt gewoon niet gepubliceerd. Daard...Lees verder

Alle reviews (5)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Loopband die nooit gewerkt heeft 1300 foetsie

    Beste,

    Hier het verdere verloop van ons probleem sinds begin November !!
    Factuur in bijlage.


    We raden alle BELGEN aan daar niks te kopen.

    Toestand vandaag wat we allemaal meegemaakt hebben ...
    Zonder resultaat, alles is onze fout, Lees even hieronder.

    Beste,

    Vandaag (28/12/22) hebben we voor de tweede maal gewacht op de mensen van de herstellingsdienst.
    Deze hadden beloofd(telefonisch)om zeker langs te komen. Vorige week woensdag (21/12/22)hebben we jullie gebeld om te vragen rond welk uur jullie die dag zouden langs komen, nadat jullie een mail hadden gestuurd met de bevestiging voor deze datum(21/12/22).
    Jullie kwamen voor de herstelling van een nieuw toestel.
    Telefonisch zeiden jullie dat het niet op 21/12/22 was, maar de week erna, nl op 28/12/22, wij hadden geen mail voor deze datum ontvangen, telefonisch beweerden jullie dat je een mail gestuurd hadden.
    Is dit de manier dat jullie de klanten behandelen?
    Afspraken maken, niet nakomen, geen mails sturen, liegen tegen de mensen enzovoort….
    Goede reclame voor jullie dan….
    Het toestel komt aan met een beschadigde doos.
    We pakken het uit een 10 tal dagen later omdat we geen tijd hadden met de zaak.
    Vaststelling, het sleuteltje van het bedieningspaneel zit er niet bij en toestel bleek bij het in elkaar zetten, beschadigd.
    We hebben dadelijk gebeld en ze hebben het sleuteltje wel naar ons verzonden.
    Toen probeerden we het toestel voor de eerste keer. Er verscheen direct error E 6.
    Weer gebeld, ze gingen direct terugbellen niks.
    De week erna hebben we een E-mail gestuurd.
    Het was onze eigen fout, we zouden het verkeerd behandeld hebben, enz ..
    Dus na een maand kon het toestel nog niet gebruikt worden, 1300 € om in de vuilbak te gooien???
    Dan werd er al gezegd, dat ze kwamen kijken maar de herstellingskosten zouden voor ons zijn. Een nieuw toestel nog NOOIT gebruikt door slechte behandeling.
    We hebben 2 aangetekende brieven verzonden met een ingebrekestelling, en we hebben er nooit antwoord op gekregen, alhoewel we het bewijs hebben dat ze afgeleverd zijn door Post NL.
    We hadden zelfs de 3 jaar verzekering erbij genomen herstelling aan huis … Je gaat in België NIKS meer verkopen want we laten het 4-5 keer in de pers verschijnen en richten een klachtenbank op van Betersport, waar we alle klachten gaan verzamelen;

    Het is jullie geld niet, dat is eenvoudig.

    Onze advocaat gaat nu de klacht neerleggen en ook bij onze overheid internetverkopen.

    De Rechtszaak zal gevoerd worden door www.desdalex.be.

    We hebben gevraagd om de zaakvoerder te spreken, ook dat was ook niet mogelijk.

    Dan werd er nog gezegd, indien ze het toestel moeten terug nemen we maar een deel van ons geld zouden terug krijgen omdat er geen verpakking meer is, die al kapot was bij levering!

    We warren zelfs van plan om meerdere toestellen te kopen, op advies van de dokter, dan speel je zo uit!


    De Rechter - Van Royen
    Sint-Niklaas


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Fitbike Senator

    Deze site vertegenwoordigt géén Belgisch (.be) bedrijf, maar een Nederlandse vestiging. De klantendienst is dus erg duur om te contacteren omdat je naar Nederland belt. De levering van deze dure, degelijk en dus zeer zware fitbike was een grote flop: 1 week te laat zonder verwittiging (gelukkig was er iemand thuis), volledig ongemonteerd (je kan blijkbaar ook voor 90 euro dit in elkaar laten zetten, maar dat wisten we niet - sowieso belachelijk duur te weten dat hun NL klanten deze hometrainer zo goed als gemonteerd aankrijgen!) en wordt louter aan je voordeur geleverd (géén mogelijkheid om op vb. eerste verdieping te laten leveren, fijn zo als je deze nodig hebt voor een revalidatie). Kortom, degelijke fiets maar de meest belachelijke dienstverlening allertijden. We hadden alles teruggestuurd als we daarvoor niet weer een hele hoop administratieve procedure voor hadden moeten doorlopen... U weze bij deze gewaarschuwd waarde landgenoot!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Loopband

    na mailverkeer zegt men mij dat het kapotte stukje van loopband niet meer te verkrijgen is.een band van 5 jaar oud en geen wisselstukken meer.de leessensor is kapot,een stukje van 2 cm met draadje aan en daardoor moet een loopband van 650 euro op de vuilbak.ze vertelden me ook dat levensduur van maar 5 jaar normaal is,bij intensief gebruik zou ik dit nog kunnen aannemen,bij mij heeft hij nog geen 75 uren gedraaid.enige dat ze kunnen doen is goede prijs geven voor een nieuw toestel te kopen,denken ze daar nu echt dat ik nog een keer zo zot ben om minderwaardig toestel te kopen bij hen.
    Ik raad iedereen zeker daar niet te kopen,service is echt niks waard.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Één loopband

    5 januari 2021 een loopband online besteld maar het ging mis met de betaling. Ik kreeg onmiddellijk een bevestivingsmail dat de bestelling is aanvaard. Ik beantwoorde deze met de vraag of dit nu echt besteld was en of ze mij dan een factuur konden toesturen zodat ik alsnog kan betalen. Tot op heden wacht ik no steeds op reactie van hun.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Spinningfiets

    Compleet onbetrouwbaar. Een spinningfiets gekocht die doorslipt als je kracht zet. Vragen daarover worden niet beantwoord en een negatieve maar eerlijke review wordt gewoon niet gepubliceerd. Daardoor lijkt het nu een topproduct, terwijl het een miskoop was. Geloof hun reviews op hun eigen site nie

    Na de slechte review hebben ze zelf contact opgenomen. Ze willen echt wel het probleem verhelpen.
    Dat is dus wel top.

    ik heb al veel mail gestuurd en al heel dikwijls gebeld moet je wachten en zijn veel wachten voor u en dan hang ze ineens op mijn loopband is geen halfjaar oud en stuk 1 jaar garantie betaald maar ze antwoorden niet als nu is eens iets laten horen

    Nou ik zal nooit schelden dat is nl. zonde van de energie. spenning fiets gekocht na 2 mnd. problemen 4 mnd. moeten wachten en 100 euro betalen voor monteur dat heet garantie
    vele mailtjes en brieven gestuurd naar het bedrijf zelfs naar de directeur Joep van der Ven die is te laf om actie te ondernemen een ieder moet maar bepalen of ze zaken willen doen met dit bedrijf.


Anderen bekeken ook

Tuinmeubelen merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Wonen producten

Tuinmeubelen

1 reviews

Tuinmeubelen Reviews - Discover the Best Outdoor Furniture Options in BelgiumWhen it comes to choosing the perfect furniture for your garden or pat...

Sinner merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Sport & Outdoor producten

Sinner

1 reviews

Reviews in de ZonnebrillenbrancheReviews spelen een cruciale rol in de aankoopbeslissing van consumenten. Ze bieden waardevolle informatie over de ...

Loungeset merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Wonen producten

Loungeset

1 reviews

Beoordelingen van LoungesetHet is geen geheim dat consumenten wereldwijd steeds meer vertrouwen op beoordelingen en meningen van andere klanten voo...

Subside Sports merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Sport & Outdoor producten

Subside Sports

1 reviews

Voetbalshirt Industrie: Reviews, Menungen, Ervaringen In de voetbalshirt industrie is het delen van reviews, meningen en ervaringen van cruciaal be...