bodum Reviews
Reviews (9)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Aankoop van een broodrooster voor Kerst
Onlangs heb ik een broodrooster gekocht voor Kerst op jullie website. Jammer genoeg bleek het toestel een technisch defect te hebben, waardoor normaal roosteren niet mogelijk was. Na contact te hebben opgenomen via de chat-functie van de website en via FB-chat, duurde het even vooraleer ik een reactie kreeg. Uiteindelijk werd mij verteld dat er een nieuwe broodrooster zou worden opgestuurd, wat uiteindelijk ook is gebeurd. De opvolging na de verkoop en de klantenservice zouden wel wat sneller en efficiënter mogen zijn, maar uiteindelijk ben ik toch tevreden met de oplossing.
Koffiezetapparaat
Na al die negatieve verhalen over de service van dit merk, was ik eerst wel wat ongerust over mijn bestelling. Ik had geen bevestigingsmail gekregen en raakte een beetje in paniek. Na contact te hebben opgenomen via de chat, kreeg ik eindelijk te horen dat mijn bestelling wel degelijk geplaatst was en dat ik deze binnen 2-4 dagen kon verwachten. Gelukkig kwam mijn bestelling binnen een week aan en was alles in orde. Ondanks de in het begin verwarrende situatie, ben ik wel tevreden met mijn aankoop en de uiteindelijke service.
6 glazen besteld
Ik had 6 glazen besteld rond Sinterklaas en ze werden vrij snel geleverd. Maar jammer genoeg was één van de glazen gebroken toen ik het pakket opende. Ik stuurde een mailtje in het Engels met een foto van het gebroken glas. Na een paar dagen kreeg ik een antwoord en vroegen ze om mijn adresgegevens. Twee dagen later kreeg ik een bevestiging dat ze een nieuw glas zouden opsturen. Uiteindelijk ontving ik op 19 december twee nieuwe glazen. Ondanks de slechte reviews was ik toch wel tevreden over de service van Bodum deze keer.
Aankoop van glazen theekopjes en een koffiezetapparaat
Na mijn bestelling en betaling ontving ik geen bevestiging per e-mail. Dat maakte me wat ongerust, want ik dacht dat ik mijn geld kwijt was. Dus heb ik het chatformulier ingevuld en binnen 24 uur kreeg ik te horen dat mijn pakket onderweg was. Vandaag, vier werkdagen na mijn bestelling, heb ik het pakket ontvangen en alles was keurig verpakt en in orde. Ik ben opgelucht dat alles toch goed is gekomen.
Geen bevestiging - Geen bericht - Geen uitleg
Ik heb snel besteld maar geen bevestiging ontvangen. Het geld is wel van mijn rekening gehaald, maar ik heb geen idee wat er met mijn bestelling gebeurd is. Ik krijg geen antwoord op mijn e-mails en het enige telefoonnummer dat beschikbaar is, is in Zwitserland. Het is echt slechte service - ik hoop echt dat het nog goedkomt.
glazen besteld, geen bevestiging
Ik heb geen bevestiging gekregen nadat ik mijn glazen had besteld! Ik kon niet controleren of het was gelukt. Ze reageerden niet op telefoon, e-mail of social media. UGH! Maar uiteindelijk hebben ze bevestigd en kreeg ik een cadeautje bij mijn bestelling. Blij dat het is opgelost, maar wat een gedoe zeg!
Aankoop van dubbelwandige glazen
De levering van mijn dubbelwandige glazen verliep prima. Ik was een beetje bezorgd nadat ik enkele minder positieve recensies had gelezen, maar gelukkig kwam mijn bestelling compleet en onbeschadigd aan. De levertijd was misschien niet super snel, maar zeker wel aanvaardbaar. Alles bij elkaar ben ik tevreden met mijn aankoop en de service die ik heb gekregen.
Cafetière, snel geleverd, goed ingepakt
Ik was wat ongerust door alle beoordelingen, maar ik kreeg meteen een bevestiging van mijn bestelling en een dag later een e-mail van de bezorger met de track en trace. Vier dagen later werd mijn aankoop geleverd, mooi verpakt met extra bescherming. De cafetière zelf heb ik nog niet gebruikt, maar hij ziet er goed en stevig uit.
Aankoop waterkoker
De waterkoker die ik bij jullie gekocht heb, was niet helemaal wat ik had verwacht. De binnenkant bleek gemaakt te zijn van plastic in plaats van glas, en dat stond niet duidelijk aangegeven op de website. Ook duurde het 8 dagen voordat ik mijn bestelling ontving, en dat vind ik persoonlijk te lang. Bovendien moet ik zelf de verzendkosten betalen als ik de waterkoker wil terugsturen, en dat vind ik behoorlijk frustrerend.