
Coolblue reviews: deel je review en bekijk ervaringen van anderen!
Alle reviewsCoolblue
Alle reviews (50)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Topbedrijf
Kan niet anders zeggen dan dat dit een topbedrijf is, ik raad het echt aan gewoon.
Ze leveren snel, zijn meestal de goedkoopste en dan is het ook nog leuk verpakt. Als je ze belt met vragen, zijn ze aardig en behulpzaam.
Ik ging altijd naar de Mediamarkt maar eerlijk gezegd bestel ik nu gewoon online hier. Alhoewel ik het jammer vind dat Coolblue geen winkels heeft, want het is leuker om producten eerst aan te raken en te proberen.Geloof niet dat je 2 jaar garantie hebt zoals onderaan de factuur staat, de batterij van mijn laptop was defect en een mailtje dat alles onder garantie valt (geen clausule voor batterij) maar plots vind coolblue allerhande redenen om aan de garantie onderuit te komen en hebben de laptop dan maar 3 weken achter gehouden. De leugens en drogredenen die ze uitvinden is super, neen, coolblue, nooit meer!
Elgato Streamdeck XL , aangekocht bij coolblue ; na 4 maand beginnen alle druktoetsen te flikkeren en houd het toestel ermee op , doet niets meer buiten flikkerende toetsen , kontakt gelegd met coolblue service en binnengebracht in de winkel , ma meer dan 3 a 4 weken plots een verrassende e-mail , zij besluiten dat het toestel niet meer herstelbaar is en niet kan vervangen worden omdat zij die niet meer in voorraad hebben , terwijl ik op dat ogenblik vast stel dat deze nog wel op hun ste in voorraad staan en de volgende werkdag kunnen geleverd worden , ( wat een leugen dus ) het enige dat ik vaststel is dat het artikel is omhoog gegaan in verkoopprrijs ( maar daar kan ik toch niets aan doen dat zij meer winst willen maken ) wat ik wel kan krijgen is een shoptegoed van het aankoop bedrag , wat een bedriegerij , dus een toestel in GARANTIE niet willen vervangen terwijl de klant daar recht op heeft , maar een shoptegoed aansmeren om iets aan te kopen wat je eigenlijk niet nodig hebt of wenst , momenteel ga ik eens informeren bij testaankoop en naar de rechten van de aankoper in garantie want ik laat het hier niet bij , ik was een vaste regelmatige klant , zowel zakelijk als privé bij coolblue maar daar komt nu onmiddelijk een einde aan , klantvriendelijkheid en service een grote dikke nul ( 0)
Een goed jaar geleden kocht ik een iWatch Nike serie 3 via Coolblue.
Super horloge, tot ik plots opmerkte dat het glas loshing van het frame, een goed jaar later.
Moet ik opsturen om te herstellen onder garantie,dacht ik bij mezelf, maar bij het terugplaatsen van het scherm brak het.
Eerlijk als ik ben, stuur ik in mijn aanvraag voor herstelling dat ik het zelf gebroken heb, maar dat het scherm vooreerst loshing.
“Dit kunnen wij niet herstellen onder garantie want dit valt onder gebruikersschade/glasbreuk en dit valt niet onder garantie. “
U kan wel de som van 225€ betalen om dit te herstellen.
Of het in de huidige staat terug ontvangen bij u thuis.
Na !!! 8!!! Mails te sturen naar 8 verschillende medewerkers van Coolblue heb ik mijn horloge nog steeds niet terug.
Beste van dit alles, eergisteren kreeg ik een mail met de prijsopgave voor herstelling van mijn product.
8 keer stuur ik dus dat ik het niet wil laten herstellen voor dat bedrag, dat ik mijn recht op garantie opeis en zo niet ze mijn horloge kosteloos moeten terugzenden.
2,5 maand later is het nog steeds niet in orde.
Ik voel mij enorm in het zak gezet door Coolblue. 1 keer, maar zeker geen 2 keer.
Wat een afzetters.Klantenservice is idd 0, ze gaan zover dat ze vragen de coronamaatregelen met de voeten te treden
“Coolblue alles voor een glimlach”, maar dan toch niet bij hun klanten.
Een product gekocht bij Coolblue, zoals ik al zo dikwijls een product via hen aangeschaft heb. Door omstandigheden (Corona), dit toestel pas kunnen installeren de dag na de 30-dagen retour (30-dagen volgens Coolblue, want gerekend vanaf de verzenddag, en niet de dag van ontvangst). Dan vastgesteld dat het toestel niet doet wat het moet doen, volgens hetgeen op de site vermeld staat. Reourformulier willen invullen, maar lukt niet meer. Dan maar op maandag gemaild naar de klantenservice met de nodige uitleg. En Coolblue blijft vasthouden aan de 30 dagen, zonder uitzondering, toch niet in mijn situatie.
Dit is betreurenswaardig en geen commerciële oplossing. Ik vraag zelfs mijn geld niet terug, mag gewoon een waardebon zijn, maar nee het kan niet.
Mijn conclusie, Coolblue heeft liever een ontevreden klant, dan een tevreden klant die in de toekomst ook nog aankopen doet.
Mij zien ze er alvast niet meer terug!
Bedankt Coolblue!Enkele jaren geleden een gsm gekocht bij Coolblue. Veel problemen met dit toestel vanaf de eerste dag. Er wordt intussen gevraagd of ik review wil geven aan hun. Heb ik gedaan, en ook dat het toestel veel problemen had. Maar dezelfde dag een antwoord van hun dat dit niet geplaatst kon worden vanwege mijn melding over de fouten bij de gsm. Hij stelde nog wel voor het laten repareren tegen een nogal hoog bedrag. Heb ik zeker niet gedaan. Ik heb gewoon een ander toestel gekocht, maar niet bij Coolblue. Niets meer daar. Als ge een review schrijft, zie dan dat hij alleen positief is, anders wordt hij niet geplaatst.
Pakket al 5 dagen onderweg. Nog steeds niet aangekomen. Is dus niet de eerste keer dat de levering vertraagd is. Op de website beloven ze : levering de volgende dag. Coolblue helpt NIET. "U moet 8 dagen wachten voor we iets doen". Schande. Is dus de laatste keer dat ik er bestel.
topservice en prijzen, levertijd valt tegen tegenwoordig
goede winkel met veel keuze en een vriendelijke klantenservice
maar jammer dat tegenwoordig de levering telkens vertraagd is.
Je krijgt wel welgemeende excuses enzo maar het blijft echt vervelend elke keer. je zit toch te wachten en dat zou niet nodig hoeven zijn.
ik koos altijd voor coolblue door hun uitstekende service.Teleurstelling
Snelle levering en redelijke prijzen, allemaal goed en wel ... jammer dat als er wat mis gaat in garantie de klantenservice duidelijk een pak minder is. Veel 'uitstel' en standaard 'nog even geduld' antwoorden, dan verdwijnt de '(alles voor een) glimlach' al snel. Teleurstellend als trouwe klant sinds jaren.
koop samsung led TV 32 inc december2019 , geeft de geest september 2020, breng toestel naar filiaal hier in gentse st amandsberg en krijg mail , niet te herstellen door fabrikant eerst komt TV wel terug in postpunt, kan die zelf niet gaan ophalen omwille van hospitalisatie ziekenhuis, krijg deze week mail, TV is niet te herstelle,n door fabrikantmaar we hebben een oplossing , aankopbon van 210 om ander toestel uit te kiiezen , heb volgens de wet recht op uitbetaling, een nieuw TV toestel hoort enkele jaren te werken niet kapot te gaan na 9 maand, klant kwijt koop er nooit iets meer eerst komt TV wel terug en dan plots mail niet te herstellen , klantenservice , dikke nul , heb wel degelijk recht op terugbetaling , neen iets anders kopen , bij mij is het consuminderen ondertussen al andere TV gekocht bij concurrentie omwille ook van stiefkindjes die hier komen, geen nood aan ander TV wel terugbetaling
Paar keer besteld bij Coolblue
Paar keer besteld bij Coolblue nu en ik heb zelf nooit ergens problemen mee gehad.
Mijn wasmachine werd ter plekke geïnstalleerd en ik had vorige week een magnetron voor mijn dochter besteld en die werd met een dag keurig geleverd.Ik heb op 6januari een wasmachine besteld, die werd normaal vandaag geleverd. Ik heb gisterenavond een mail gekregen dat de wasmachine niet meer voorradig is!!?!!?
Wat voor zever is dat eigenlijk. En dan gaan ze nog moeilijk doen over het feit dat ik mijn geld terug wil. Dit was de 1e keer dat ik iets betstelde op coolblue, Ik koop nooit niets meer hier. Slechte service, boertige mensen aan de telefoon. Ik zou iedereen afraden om nog bij coolblue te bestellen om verdere miserie te vermijden.
Ze mogen zich deze middag nog aan bezoek verwachten in een coolblue winkel en ik hoop voor hun dat men geld klaarligt.!Wij maken vandaag hetzelfde mee met een droogkas zaterrdagavond om 17u besteld morgen in huis schijnt ????? Extra leveringskosten betaald om in de
namiddag te leveren. Vandaag maandag, krijgen we deze morgenvroeg om 6.36 u dat de leverering ging plaatsvonden tussen 14.15 en 15.15 u. Nadien kregen we nog een sms dat de levering tussen 13.55 en 14.55 ging plaats vinden. We wachten.... Krijgen we op de middag een email dat de droogkast niet kon geleverd worden wagens een "foutje" Nu zou die pas donderdag geleverd worden, zo frustrerend. speciaal vrij genomen en wachten maar.Western Digital interne SATA harde schijf 6TB
Een 6TB interne harde schijf werd door Coolblue verder onverpakt geleverd in een veel te grote doos: deze Western Digital SATA harde schijf werd op een verschrikkelijk onprofessionele manier verstuurd, zonder beschermend materiaal lag de schijf heen en weer te klotsen in een veel te grote doos (waar er wel dertien in konden).
Bij Coolblue vond ik geen begrijpend gehoor: kennelijk denken ze daar: "alleen zachte schijven moet je goed verpakken, harde schijven kunnen er wel tegen"... nou, Coolblue-piepeltjes: er bestáán geen zachte schijven, ja, de snackbar, die verkoopt zachte schijven, bami-schijven.
Wat een onvoorstelbaar slechte service. ik heb de harde schijf uiteraard meteen teruggestuurd.
De servicedesk wist te vertellen dat zo'n harde schijf daar gerust tegen kon... ze presteerden het zelfs om te schrijven, dat hun manier van verzenden: "geringe kans op schade" zou geven... ik wil geen GERINGE KANS op schade ! ik wil GEEN KANS op schade !
Dus mensen, opgelet: koop beslist géén harde schijven bij Coolblue ! ! !
Tip: bestel je harde schijven bij de firma Azerty, die WEET hoe het moet, die verpakken harde schijven zéér professioneel.Tablet
Waardeloze service en 1 ster is in dit geval nog te veel Ik kocht mij een Tablet om mijn oude EEpc met 15 jaar op de teller te vervangen Al snel bleekt de nieuwe aankoop verre van te voldoen Toestel een fabrieksreset gegeven zodanig dat alles netjes gewist werd en in originele toestand werd gezet om te kunnen retourneren Dus geld terug . Nee hoor Er staat nog een ontgrendelingscode op volgens hun en zij komen gewoon uw paswoorden vragen en dus deze door te sturen per mail ? Hoe is dit mogelijk. Bovendien staat er helemaal niks meer op Fabriekreset in orginele toestand . Spelletje is al dagen bezig om maar niet te moeten terugbetalen. Als alles goed gaat geen probleem Als er iets misgaat of je wil een retour , vergeet het dan maar Ik wil die waardeloze prul van meer dan 500 euro dus niet en mijn geld terug.
al veel dingen gekocht
Coolblue is zeer gebruiksvriendelijk. Bij problemen wordt er onmiddellijk geholpen en ze zijn zeer vriendelijk. Ik heb al enkele problemen gehad waar coolblue niets aan kon doen en zij hebben dit altijd onmiddellijk voor mij kunnen oplossen.
ben niet tevreden heb tweemaal voor handleiding van miele w1 gebeld is mij beloofd die op te sturen een maand gewacht niets ontvangen ben als klant niet tevreden met dank alfons
TomTom gekocht, beste deal
Zojuist kregen we hem binnen, de nieuwe TomTom. Gisteravond besteld. Met bewaarzakje en al. Ze waren veruit de goedkoopste en dus supersnelle levering. Ik koop eigenlijk alles bij Coolblue, sowieso sympathiek bedrijf.
Leuke winkel
Echt een leuke winkel, ik koop tegenwoordig eigenlijk alles bij Coolblue. Dat was vroeger de Mediamarkt, maar nu is Coolblue steeds gewoon goedkoper. Levering is altijd snel en het is altijd leuk om ze te bellen :)
Leuk!!!
Vind dit zo'n grappig bedrijf, allemaal van die leuke dingetjes. Dat wachtmuziekje inderdaad en die verpakking. En ze zijn lekker snel en goedkoop ook nog. Dus ik kom daarom steeds weer bij ze terecht.
Anderen bekeken ook


Van De Moer Instruments
Heb je altijd al een instrument willen bespelen of ben je op zoek naar een nieuw instrument? Dan is de online shop van Van De Moer Instruments well...

Vertbaudet
Zwanger of al bevallen? Bij Vertbaudet vind je onder andere zwangerschapskledij voor aanstaande moeders en producten voor kinderen van 0 tot 14 jaa...

Gsm heeft het na 1 jaar binnen de garantieperiode begeven. Opgestuurd op 29 april naar Coolblue.
Op 14 mei gebeld en de gsm is zelfs nog niet eens tot bij Coolblue geraakt. Reden: Vertraging bij Bpost wegens coronacrisis. Geen probleem, de medewerker belooft me dat ik na 10 dagen mag terugbellen en een nieuw toestel mag claimen wanneer hij nog steeds niet zou zijn toegekomen.
Op 26 mei bel ik terug en een andere medewerker komt met niets beter voor de dag dan me een toestel in bruikleen aan te bieden waar ik 100 percent van de aankoopprijs borg voor mag betalen. Na een maand mag ik nog steeds braaf blijven wachten op mijn toestel! Het feit dat zijn collega eerder met een beter voorstel kwam vond hij 'jammer'.
Ik weet dat het uitzonderlijke tijden zijn en dat dit kan gebeuren maar je komt als bedrijf niet terug op je beloftes die je naar je klanten toe gemaakt hebt. Moest ik dit hebben geweten had ik al op 14 mei al meteen een nieuw toestel gekocht.
Klantenservice 0!