Coolblue reviews: deel je review en bekijk ervaringen van anderen!

Alle reviews

Coolblue

48% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

J
Julia Peeters
Kan niet anders zeggen dan dat dit een topbedrijf is, ik raad het echt aan gewoon. Ze leveren snel, zijn meestal de goedkoopste en dan is het ook nog leuk verpakt. Als je ze belt met vragen, zijn...Lees verder
B
besteller
goede winkel met veel keuze en een vriendelijke klantenservice maar jammer dat tegenwoordig de levering telkens vertraagd is. Je krijgt wel welgemeende excuses enzo maar het blijft echt vervel...Lees verder
P
Patrick C.
Snelle levering en redelijke prijzen, allemaal goed en wel ... jammer dat als er wat mis gaat in garantie de klantenservice duidelijk een pak minder is. Veel 'uitstel' en standaard 'nog even geduld...Lees verder
E
Evie
Paar keer besteld bij Coolblue nu en ik heb zelf nooit ergens problemen mee gehad. Mijn wasmachine werd ter plekke geïnstalleerd en ik had vorige week een magnetron voor mijn dochter besteld en ...Lees verder
M
Mick
Ik bestelde een projector op 28 oktober, ontvangen op de 29e, ging kapot op 29 november, vervangingsverzoek werd niet gerespecteerd, de projector ging ter reparatie (ondanks een vervangingsverzoek)...Lees verder

Alle reviews (54)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Topbedrijf

    Kan niet anders zeggen dan dat dit een topbedrijf is, ik raad het echt aan gewoon.
    Ze leveren snel, zijn meestal de goedkoopste en dan is het ook nog leuk verpakt. Als je ze belt met vragen, zijn ze aardig en behulpzaam.
    Ik ging altijd naar de Mediamarkt maar eerlijk gezegd bestel ik nu gewoon online hier. Alhoewel ik het jammer vind dat Coolblue geen winkels heeft, want het is leuker om producten eerst aan te raken en te proberen.

    Gsm heeft het na 1 jaar binnen de garantieperiode begeven. Opgestuurd op 29 april naar Coolblue.
    Op 14 mei gebeld en de gsm is zelfs nog niet eens tot bij Coolblue geraakt. Reden: Vertraging bij Bpost wegens coronacrisis. Geen probleem, de medewerker belooft me dat ik na 10 dagen mag terugbellen en een nieuw toestel mag claimen wanneer hij nog steeds niet zou zijn toegekomen.
    Op 26 mei bel ik terug en een andere medewerker komt met niets beter voor de dag dan me een toestel in bruikleen aan te bieden waar ik 100 percent van de aankoopprijs borg voor mag betalen. Na een maand mag ik nog steeds braaf blijven wachten op mijn toestel! Het feit dat zijn collega eerder met een beter voorstel kwam vond hij 'jammer'.
    Ik weet dat het uitzonderlijke tijden zijn en dat dit kan gebeuren maar je komt als bedrijf niet terug op je beloftes die je naar je klanten toe gemaakt hebt. Moest ik dit hebben geweten had ik al op 14 mei al meteen een nieuw toestel gekocht.
    Klantenservice 0!

    Geloof niet dat je 2 jaar garantie hebt zoals onderaan de factuur staat, de batterij van mijn laptop was defect en een mailtje dat alles onder garantie valt (geen clausule voor batterij) maar plots vind coolblue allerhande redenen om aan de garantie onderuit te komen en hebben de laptop dan maar 3 weken achter gehouden. De leugens en drogredenen die ze uitvinden is super, neen, coolblue, nooit meer!

    Elgato Streamdeck XL , aangekocht bij coolblue ; na 4 maand beginnen alle druktoetsen te flikkeren en houd het toestel ermee op , doet niets meer buiten flikkerende toetsen , kontakt gelegd met coolblue service en binnengebracht in de winkel , ma meer dan 3 a 4 weken plots een verrassende e-mail , zij besluiten dat het toestel niet meer herstelbaar is en niet kan vervangen worden omdat zij die niet meer in voorraad hebben , terwijl ik op dat ogenblik vast stel dat deze nog wel op hun ste in voorraad staan en de volgende werkdag kunnen geleverd worden , ( wat een leugen dus ) het enige dat ik vaststel is dat het artikel is omhoog gegaan in verkoopprrijs ( maar daar kan ik toch niets aan doen dat zij meer winst willen maken ) wat ik wel kan krijgen is een shoptegoed van het aankoop bedrag , wat een bedriegerij , dus een toestel in GARANTIE niet willen vervangen terwijl de klant daar recht op heeft , maar een shoptegoed aansmeren om iets aan te kopen wat je eigenlijk niet nodig hebt of wenst , momenteel ga ik eens informeren bij testaankoop en naar de rechten van de aankoper in garantie want ik laat het hier niet bij , ik was een vaste regelmatige klant , zowel zakelijk als privé bij coolblue maar daar komt nu onmiddelijk een einde aan , klantvriendelijkheid en service een grote dikke nul ( 0)

    Een goed jaar geleden kocht ik een iWatch Nike serie 3 via Coolblue.
    Super horloge, tot ik plots opmerkte dat het glas loshing van het frame, een goed jaar later.
    Moet ik opsturen om te herstellen onder garantie,dacht ik bij mezelf, maar bij het terugplaatsen van het scherm brak het.
    Eerlijk als ik ben, stuur ik in mijn aanvraag voor herstelling dat ik het zelf gebroken heb, maar dat het scherm vooreerst loshing.
    “Dit kunnen wij niet herstellen onder garantie want dit valt onder gebruikersschade/glasbreuk en dit valt niet onder garantie. “
    U kan wel de som van 225€ betalen om dit te herstellen.
    Of het in de huidige staat terug ontvangen bij u thuis.
    Na !!! 8!!! Mails te sturen naar 8 verschillende medewerkers van Coolblue heb ik mijn horloge nog steeds niet terug.
    Beste van dit alles, eergisteren kreeg ik een mail met de prijsopgave voor herstelling van mijn product.
    8 keer stuur ik dus dat ik het niet wil laten herstellen voor dat bedrag, dat ik mijn recht op garantie opeis en zo niet ze mijn horloge kosteloos moeten terugzenden.
    2,5 maand later is het nog steeds niet in orde.
    Ik voel mij enorm in het zak gezet door Coolblue. 1 keer, maar zeker geen 2 keer.
    Wat een afzetters.

    Klantenservice is idd 0, ze gaan zover dat ze vragen de coronamaatregelen met de voeten te treden

    “Coolblue alles voor een glimlach”, maar dan toch niet bij hun klanten.
    Een product gekocht bij Coolblue, zoals ik al zo dikwijls een product via hen aangeschaft heb. Door omstandigheden (Corona), dit toestel pas kunnen installeren de dag na de 30-dagen retour (30-dagen volgens Coolblue, want gerekend vanaf de verzenddag, en niet de dag van ontvangst). Dan vastgesteld dat het toestel niet doet wat het moet doen, volgens hetgeen op de site vermeld staat. Reourformulier willen invullen, maar lukt niet meer. Dan maar op maandag gemaild naar de klantenservice met de nodige uitleg. En Coolblue blijft vasthouden aan de 30 dagen, zonder uitzondering, toch niet in mijn situatie.
    Dit is betreurenswaardig en geen commerciële oplossing. Ik vraag zelfs mijn geld niet terug, mag gewoon een waardebon zijn, maar nee het kan niet.
    Mijn conclusie, Coolblue heeft liever een ontevreden klant, dan een tevreden klant die in de toekomst ook nog aankopen doet.
    Mij zien ze er alvast niet meer terug!
    Bedankt Coolblue!

    Enkele jaren geleden een gsm gekocht bij Coolblue. Veel problemen met dit toestel vanaf de eerste dag. Er wordt intussen gevraagd of ik review wil geven aan hun. Heb ik gedaan, en ook dat het toestel veel problemen had. Maar dezelfde dag een antwoord van hun dat dit niet geplaatst kon worden vanwege mijn melding over de fouten bij de gsm. Hij stelde nog wel voor het laten repareren tegen een nogal hoog bedrag. Heb ik zeker niet gedaan. Ik heb gewoon een ander toestel gekocht, maar niet bij Coolblue. Niets meer daar. Als ge een review schrijft, zie dan dat hij alleen positief is, anders wordt hij niet geplaatst.

    Pakket al 5 dagen onderweg. Nog steeds niet aangekomen. Is dus niet de eerste keer dat de levering vertraagd is. Op de website beloven ze : levering de volgende dag. Coolblue helpt NIET. "U moet 8 dagen wachten voor we iets doen". Schande. Is dus de laatste keer dat ik er bestel.

    yvGoQZHJIiRbtN

    DHaJhQRxknVC

    PtdrelGoqu

    BEmYJKnMpuOgNIkS

    koZMNuHiz

    hdjgIPMXYcE

    HLwQXPgfdbUB

    HkMGeZgu

    ebUXTQkGzCdK

    jlcRkBOMQ


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    topservice en prijzen, levertijd valt tegen tegenwoordig

    goede winkel met veel keuze en een vriendelijke klantenservice

    maar jammer dat tegenwoordig de levering telkens vertraagd is.
    Je krijgt wel welgemeende excuses enzo maar het blijft echt vervelend elke keer. je zit toch te wachten en dat zou niet nodig hoeven zijn.
    ik koos altijd voor coolblue door hun uitstekende service.

    MBORAYhXExnPZWd

    aEAXiTzYSnHPKpIR

    eYfAxFkdLPwnbS

    FlasrxJXRIvd

    sbQBdLjIlAXFOq

    nwNImCKFGe

    qZFJuQMvtsCNbhx

    GkumPwNFM

    AENpoedvVZRxI

    DKLGzvYRdlPia


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Teleurstelling

    Snelle levering en redelijke prijzen, allemaal goed en wel ... jammer dat als er wat mis gaat in garantie de klantenservice duidelijk een pak minder is. Veel 'uitstel' en standaard 'nog even geduld' antwoorden, dan verdwijnt de '(alles voor een) glimlach' al snel. Teleurstellend als trouwe klant sinds jaren.

    koop samsung led TV 32 inc december2019 , geeft de geest september 2020, breng toestel naar filiaal hier in gentse st amandsberg en krijg mail , niet te herstellen door fabrikant eerst komt TV wel terug in postpunt, kan die zelf niet gaan ophalen omwille van hospitalisatie ziekenhuis, krijg deze week mail, TV is niet te herstelle,n door fabrikantmaar we hebben een oplossing , aankopbon van 210 om ander toestel uit te kiiezen , heb volgens de wet recht op uitbetaling, een nieuw TV toestel hoort enkele jaren te werken niet kapot te gaan na 9 maand, klant kwijt koop er nooit iets meer eerst komt TV wel terug en dan plots mail niet te herstellen , klantenservice , dikke nul , heb wel degelijk recht op terugbetaling , neen iets anders kopen , bij mij is het consuminderen ondertussen al andere TV gekocht bij concurrentie omwille ook van stiefkindjes die hier komen, geen nood aan ander TV wel terugbetaling

    AyzlhgWF

    yTClLKYwj

    rSNcPQjdKHbqe

    aEUhSdktwB

    ljpOGJshuSoarKnE

    oyONHpcYAgv

    FYwqvaDeiTtuVCP

    cIKtoDTxqXJRb

    LglXatIWidS

    wZoCixTKvqVAdM


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Paar keer besteld bij Coolblue

    Paar keer besteld bij Coolblue nu en ik heb zelf nooit ergens problemen mee gehad.

    Mijn wasmachine werd ter plekke geïnstalleerd en ik had vorige week een magnetron voor mijn dochter besteld en die werd met een dag keurig geleverd.

    Ik heb op 6januari een wasmachine besteld, die werd normaal vandaag geleverd. Ik heb gisterenavond een mail gekregen dat de wasmachine niet meer voorradig is!!?!!?
    Wat voor zever is dat eigenlijk. En dan gaan ze nog moeilijk doen over het feit dat ik mijn geld terug wil. Dit was de 1e keer dat ik iets betstelde op coolblue, Ik koop nooit niets meer hier. Slechte service, boertige mensen aan de telefoon. Ik zou iedereen afraden om nog bij coolblue te bestellen om verdere miserie te vermijden.
    Ze mogen zich deze middag nog aan bezoek verwachten in een coolblue winkel en ik hoop voor hun dat men geld klaarligt.!

    Wij maken vandaag hetzelfde mee met een droogkas zaterrdagavond om 17u besteld morgen in huis schijnt ????? Extra leveringskosten betaald om in de
    namiddag te leveren. Vandaag maandag, krijgen we deze morgenvroeg om 6.36 u dat de leverering ging plaatsvonden tussen 14.15 en 15.15 u. Nadien kregen we nog een sms dat de levering tussen 13.55 en 14.55 ging plaats vinden. We wachten.... Krijgen we op de middag een email dat de droogkast niet kon geleverd worden wagens een "foutje" Nu zou die pas donderdag geleverd worden, zo frustrerend. speciaal vrij genomen en wachten maar.

    JtUGcAWOuhMfNF

    UVRDgxTQOWqyIP

    oZanOBEfmVQk

    tzMVInocgkB

    hPxcAkbdBKlLnFw

    SiqkeZEIpgvurn

    xsvLTBbzj

    jMWRBArNab

    WyJrQEUDXtv

    meYtBysEMcLH


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Video Projector

    Ik bestelde een projector op 28 oktober, ontvangen op de 29e, ging kapot op 29 november, vervangingsverzoek werd niet gerespecteerd, de projector ging ter reparatie (ondanks een vervangingsverzoek), en na EEN MAAND NIETS! na 2 weken zonder nieuws moest ik een bericht plaatsen en verschillende keren contact met hen opnemen om uiteindelijk een e-mail te ontvangen waarin stond dat de reparatie meer dan 3 weken kon duren (deze week ontvangen), dus in het beste geval heb ik mijn apparaat eind januari.
    Met andere woorden: als alles goed gaat, is CoolBlue goed, aan de andere kant kun je bij het minste probleem net zo goed ELDERS een nieuw apparaat kopen in plaats van er iets van te verwachten.


    Het is duidelijk dat dit mijn LAATSTE bestelling bij hen zal zijn en dat zowel mijn privéaccount als mijn professionele account zullen worden gesloten.

    Zelfs Chinese sites die producten voor € 5 verkopen, hebben een betere service dan CoolBlue.

    Met andere woorden, een apparaat ontvangen op 29 oktober, geretourneerd op 29 november en nog niet geretourneerd op 29 december, allemaal zonder enige informatie, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik beschouw dat niet als klantenservice.

    En dan zijn we verbaasd dat Belgische klanten hun aankopen vooral ELDERS doen dan in België. Het is duidelijk dat dit met een service als deze niet verrassend is.

    Voor degenen die zich baseren op de "positieve" recensies: lees ze nog eens goed door, want ze zijn allemaal hetzelfde, en zodra er een negatieve recensie wordt geplaatst, worden er, als bij toeval, op wonderbaarlijke wijze zo'n vijftien positieve recensies toegevoegd in de 24 uur. .. Vreemd


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vaatwasser

    Of een bedrijf een goede klantenservice biedt, ondervindt men wanneer er iets misgaat. Spijtig genoeg is het bij Coolblue voor ons al enkele keren misgegaan. Een tweede keuze TV betaalden we aan de prijs van een nieuwe, niet vervallen toners van het huismerk die defect waren, werden niet teruggenomen omdat ze met het huismerk gestopt waren en een compensatie niet voorzien was in hun policy. Maar het wordt nog erger. Na een aankoop in de winkel van een vaatwasser met de levering vanuit het depot werd gewoon de leveringsdatum zonder enige vorm van communicatie gewijzigd. De belofte van ‘s anderdaags te leveren werd straal genegeerd. Alleen de klant heeft verplichtingen ! Omdat ik bovendien geen enkele email van mijn bestelling ontving noch mijn bestelling kon zien in mijn klantenruimte, belde ik tot 3 keer toe naar Coolblue om mij ervan te vergewissen of alles in orde was. Als ik opbelde had de operator zonder dat ik enige uitleg moest geven dadelijk mijn bestelling voor zich. Telkens garandeerde mij dat alles in orde was met de leverdatum maar dat er vertraging was bij de digitale verwerking. Inside informatie bracht verduidelijking : Coolblue houdt de gsm-nummers van de klanten bij als aanknopingspunt voor de bestelling. Als je oproept zien ze dus dadelijk jouw dossier en zeggen automatisch dat alles OK is zonder verder na te kijken. Helaas de levering kwam niet en ik beschikte nog steeds niet over enig spoor niet in de email en niet in mijn klantenzone. Ik heb toen een vierde keer opgebeld met een ander GSM-nummer. En inderdaad, toen heeft de operator moeten zoeken naar onze bestelling en stelde vast dat de verkoper bij onze bestelling in de winkel een verkeerd emailadres had genoteerd waardoor onze aankoop voor ons nergens te traceren was. Bovendien hield hij vol dat de levering niet was uitgesteld maar van in het begin voorzien was voor een dag later. Dat we nodeloos een dag vakantie hadden genomen en de keukeninstallateur nodeloos hadden laten komen, vond hij jammer. We konden hiervoor een financiële compensatie krijgen van 20 euro in een aankoopbon voor volgende keer maar tegelijk moesten we 19 euro betalen om zeker te zijn dat ze onze vaatwasser in de voormiddag zouden leveren. Kortom Coolblue is zeker geen goedkope keten maar levert bovendien ondermaatse service. De medewerkers zijn getraind in vriendelijk en geduldig aanhoren van de klachten maar lossen niets op. Ze verwijzen door naar de klantendienst en geven dan een opsomming van hoe je dossier voor de klantendienst moet worden samengesteld. Zulk een dossier samenstellen is zo omslachtig dat het echte doel erin bestaat om een torenhoge drempel te maken voor elke klacht opdat de klanten hun klacht dan maar inslikken. Coolblue is alleen imago en schijnvertoon. Als alles volgens hun boekje verloopt, heb je de illusie dat het een goede firma is. Eens een probleem, leert men het echte Coolblue kennen: een groot misprijzen voor de klanten vanwege medewerkers die gevormd zijn om te blijven lachen maar in werkelijkheid geen enkel begrip tonen en vooral elke aansprakelijkheid van Coolblue professioneel afhouden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    al veel dingen gekocht

    Coolblue is zeer gebruiksvriendelijk. Bij problemen wordt er onmiddellijk geholpen en ze zijn zeer vriendelijk. Ik heb al enkele problemen gehad waar coolblue niets aan kon doen en zij hebben dit altijd onmiddellijk voor mij kunnen oplossen.

    ben niet tevreden heb tweemaal voor handleiding van miele w1 gebeld is mij beloofd die op te sturen een maand gewacht niets ontvangen ben als klant niet tevreden met dank alfons

    liBhEZQLdueRwUfq

    viFeDBudHQq

    lAcgYOUpawbh

    QglkaISKv

    ptozuiXF

    LeQHzOvgjBSUytIp

    tgTElcyXq

    zYXAMmNZVJRpsj

    ASqTHpum

    PBxoWSsAf


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    TomTom gekocht, beste deal

    Zojuist kregen we hem binnen, de nieuwe TomTom. Gisteravond besteld. Met bewaarzakje en al. Ze waren veruit de goedkoopste en dus supersnelle levering. Ik koop eigenlijk alles bij Coolblue, sowieso sympathiek bedrijf.

    DsYZahiCeo

    UKWzSILkhDTNZJ

    vmEhNxQeR

    ixBOpwmPgcaDhle

    WZjHYTsO

    adCDiAmgsLOHqVb

    QcJTAwDYuRIPhlsa

    KOpvjHWVcXnDhdqQ

    ezITSfkNWpRnUbL

    izsXrfZpOj


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Leuke winkel

    Echt een leuke winkel, ik koop tegenwoordig eigenlijk alles bij Coolblue. Dat was vroeger de Mediamarkt, maar nu is Coolblue steeds gewoon goedkoper. Levering is altijd snel en het is altijd leuk om ze te bellen :)

    eZcMAJuSywl

    CdWjgzMPyIwUGnfE

    lZLjXNsG

    nowPuXNVFTivl

    WuAlEOsSjprbhwK

    kCejbnUdzHuwS

    ceNCYUsSojFp

    CRMrZtJTniS

    GoVbLfipyEn

    gcRWKLSjqNVYrwPi


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Leuk!!!

    Vind dit zo'n grappig bedrijf, allemaal van die leuke dingetjes. Dat wachtmuziekje inderdaad en die verpakking. En ze zijn lekker snel en goedkoop ook nog. Dus ik kom daarom steeds weer bij ze terecht.

    dzEwCXcVPbRHuL

    kaybLqYmAKRHnw

    oAcvtHPXesFKd

    hYzDbdpG

    gEjOhLInvisUGJq

    TDYnEmeg

    rBHYLZwsyvSd

    zmkigrVbZGYXeK

    eLArkyIVbavdMjNt

    GeHMvfUZ


Anderen bekeken ook

Tuinmeubelen merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Wonen producten

Tuinmeubelen

1 reviews

Tuinmeubelen Reviews - Discover the Best Outdoor Furniture Options in BelgiumWhen it comes to choosing the perfect furniture for your garden or pat...

Sinner merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Sport & Outdoor producten

Sinner

1 reviews

Reviews in de ZonnebrillenbrancheReviews spelen een cruciale rol in de aankoopbeslissing van consumenten. Ze bieden waardevolle informatie over de ...

Loungeset merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Wonen producten

Loungeset

1 reviews

Beoordelingen van LoungesetHet is geen geheim dat consumenten wereldwijd steeds meer vertrouwen op beoordelingen en meningen van andere klanten voo...

Subside Sports merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Sport & Outdoor producten

Subside Sports

1 reviews

Voetbalshirt Industrie: Reviews, Menungen, Ervaringen In de voetbalshirt industrie is het delen van reviews, meningen en ervaringen van cruciaal be...