Coolblue

Alle reviews

Coolblue

48% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

J
Julia Peeters
Kan niet anders zeggen dan dat dit een topbedrijf is, ik raad het echt aan gewoon. Ze leveren snel, zijn meestal de goedkoopste en dan is het ook nog leuk verpakt. Als je ze belt met vragen, zijn...Lees verder
B
besteller
goede winkel met veel keuze en een vriendelijke klantenservice maar jammer dat tegenwoordig de levering telkens vertraagd is. Je krijgt wel welgemeende excuses enzo maar het blijft echt vervel...Lees verder
P
Patrick C.
Snelle levering en redelijke prijzen, allemaal goed en wel ... jammer dat als er wat mis gaat in garantie de klantenservice duidelijk een pak minder is. Veel 'uitstel' en standaard 'nog even geduld...Lees verder
E
Evie
Paar keer besteld bij Coolblue nu en ik heb zelf nooit ergens problemen mee gehad. Mijn wasmachine werd ter plekke geïnstalleerd en ik had vorige week een magnetron voor mijn dochter besteld en ...Lees verder
V
Vlad
voorzichtig! oplichters! ik bestelde een monitor voor een computer, maar ze stuurden me een andere, die 50 euro goedkoper is, op mijn verzoek om het verschil in prijs terug te betalen, ze weigerden...Lees verder

Alle reviews (63)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Topbedrijf

    Kan niet anders zeggen dan dat dit een topbedrijf is, ik raad het echt aan gewoon.
    Ze leveren snel, zijn meestal de goedkoopste en dan is het ook nog leuk verpakt. Als je ze belt met vragen, zijn ze aardig en behulpzaam.
    Ik ging altijd naar de Mediamarkt maar eerlijk gezegd bestel ik nu gewoon online hier. Alhoewel ik het jammer vind dat Coolblue geen winkels heeft, want het is leuker om producten eerst aan te raken en te proberen.

    Gsm heeft het na 1 jaar binnen de garantieperiode begeven. Opgestuurd op 29 april naar Coolblue.
    Op 14 mei gebeld en de gsm is zelfs nog niet eens tot bij Coolblue geraakt. Reden: Vertraging bij Bpost wegens coronacrisis. Geen probleem, de medewerker belooft me dat ik na 10 dagen mag terugbellen en een nieuw toestel mag claimen wanneer hij nog steeds niet zou zijn toegekomen.
    Op 26 mei bel ik terug en een andere medewerker komt met niets beter voor de dag dan me een toestel in bruikleen aan te bieden waar ik 100 percent van de aankoopprijs borg voor mag betalen. Na een maand mag ik nog steeds braaf blijven wachten op mijn toestel! Het feit dat zijn collega eerder met een beter voorstel kwam vond hij 'jammer'.
    Ik weet dat het uitzonderlijke tijden zijn en dat dit kan gebeuren maar je komt als bedrijf niet terug op je beloftes die je naar je klanten toe gemaakt hebt. Moest ik dit hebben geweten had ik al op 14 mei al meteen een nieuw toestel gekocht.
    Klantenservice 0!

    Geloof niet dat je 2 jaar garantie hebt zoals onderaan de factuur staat, de batterij van mijn laptop was defect en een mailtje dat alles onder garantie valt (geen clausule voor batterij) maar plots vind coolblue allerhande redenen om aan de garantie onderuit te komen en hebben de laptop dan maar 3 weken achter gehouden. De leugens en drogredenen die ze uitvinden is super, neen, coolblue, nooit meer!

    Elgato Streamdeck XL , aangekocht bij coolblue ; na 4 maand beginnen alle druktoetsen te flikkeren en houd het toestel ermee op , doet niets meer buiten flikkerende toetsen , kontakt gelegd met coolblue service en binnengebracht in de winkel , ma meer dan 3 a 4 weken plots een verrassende e-mail , zij besluiten dat het toestel niet meer herstelbaar is en niet kan vervangen worden omdat zij die niet meer in voorraad hebben , terwijl ik op dat ogenblik vast stel dat deze nog wel op hun ste in voorraad staan en de volgende werkdag kunnen geleverd worden , ( wat een leugen dus ) het enige dat ik vaststel is dat het artikel is omhoog gegaan in verkoopprrijs ( maar daar kan ik toch niets aan doen dat zij meer winst willen maken ) wat ik wel kan krijgen is een shoptegoed van het aankoop bedrag , wat een bedriegerij , dus een toestel in GARANTIE niet willen vervangen terwijl de klant daar recht op heeft , maar een shoptegoed aansmeren om iets aan te kopen wat je eigenlijk niet nodig hebt of wenst , momenteel ga ik eens informeren bij testaankoop en naar de rechten van de aankoper in garantie want ik laat het hier niet bij , ik was een vaste regelmatige klant , zowel zakelijk als privé bij coolblue maar daar komt nu onmiddelijk een einde aan , klantvriendelijkheid en service een grote dikke nul ( 0)

    Een goed jaar geleden kocht ik een iWatch Nike serie 3 via Coolblue.
    Super horloge, tot ik plots opmerkte dat het glas loshing van het frame, een goed jaar later.
    Moet ik opsturen om te herstellen onder garantie,dacht ik bij mezelf, maar bij het terugplaatsen van het scherm brak het.
    Eerlijk als ik ben, stuur ik in mijn aanvraag voor herstelling dat ik het zelf gebroken heb, maar dat het scherm vooreerst loshing.
    “Dit kunnen wij niet herstellen onder garantie want dit valt onder gebruikersschade/glasbreuk en dit valt niet onder garantie. “
    U kan wel de som van 225€ betalen om dit te herstellen.
    Of het in de huidige staat terug ontvangen bij u thuis.
    Na !!! 8!!! Mails te sturen naar 8 verschillende medewerkers van Coolblue heb ik mijn horloge nog steeds niet terug.
    Beste van dit alles, eergisteren kreeg ik een mail met de prijsopgave voor herstelling van mijn product.
    8 keer stuur ik dus dat ik het niet wil laten herstellen voor dat bedrag, dat ik mijn recht op garantie opeis en zo niet ze mijn horloge kosteloos moeten terugzenden.
    2,5 maand later is het nog steeds niet in orde.
    Ik voel mij enorm in het zak gezet door Coolblue. 1 keer, maar zeker geen 2 keer.
    Wat een afzetters.

    Klantenservice is idd 0, ze gaan zover dat ze vragen de coronamaatregelen met de voeten te treden

    “Coolblue alles voor een glimlach”, maar dan toch niet bij hun klanten.
    Een product gekocht bij Coolblue, zoals ik al zo dikwijls een product via hen aangeschaft heb. Door omstandigheden (Corona), dit toestel pas kunnen installeren de dag na de 30-dagen retour (30-dagen volgens Coolblue, want gerekend vanaf de verzenddag, en niet de dag van ontvangst). Dan vastgesteld dat het toestel niet doet wat het moet doen, volgens hetgeen op de site vermeld staat. Reourformulier willen invullen, maar lukt niet meer. Dan maar op maandag gemaild naar de klantenservice met de nodige uitleg. En Coolblue blijft vasthouden aan de 30 dagen, zonder uitzondering, toch niet in mijn situatie.
    Dit is betreurenswaardig en geen commerciële oplossing. Ik vraag zelfs mijn geld niet terug, mag gewoon een waardebon zijn, maar nee het kan niet.
    Mijn conclusie, Coolblue heeft liever een ontevreden klant, dan een tevreden klant die in de toekomst ook nog aankopen doet.
    Mij zien ze er alvast niet meer terug!
    Bedankt Coolblue!

    Enkele jaren geleden een gsm gekocht bij Coolblue. Veel problemen met dit toestel vanaf de eerste dag. Er wordt intussen gevraagd of ik review wil geven aan hun. Heb ik gedaan, en ook dat het toestel veel problemen had. Maar dezelfde dag een antwoord van hun dat dit niet geplaatst kon worden vanwege mijn melding over de fouten bij de gsm. Hij stelde nog wel voor het laten repareren tegen een nogal hoog bedrag. Heb ik zeker niet gedaan. Ik heb gewoon een ander toestel gekocht, maar niet bij Coolblue. Niets meer daar. Als ge een review schrijft, zie dan dat hij alleen positief is, anders wordt hij niet geplaatst.

    Pakket al 5 dagen onderweg. Nog steeds niet aangekomen. Is dus niet de eerste keer dat de levering vertraagd is. Op de website beloven ze : levering de volgende dag. Coolblue helpt NIET. "U moet 8 dagen wachten voor we iets doen". Schande. Is dus de laatste keer dat ik er bestel.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    topservice en prijzen, levertijd valt tegen tegenwoordig

    goede winkel met veel keuze en een vriendelijke klantenservice

    maar jammer dat tegenwoordig de levering telkens vertraagd is.
    Je krijgt wel welgemeende excuses enzo maar het blijft echt vervelend elke keer. je zit toch te wachten en dat zou niet nodig hoeven zijn.
    ik koos altijd voor coolblue door hun uitstekende service.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Teleurstelling

    Snelle levering en redelijke prijzen, allemaal goed en wel ... jammer dat als er wat mis gaat in garantie de klantenservice duidelijk een pak minder is. Veel 'uitstel' en standaard 'nog even geduld' antwoorden, dan verdwijnt de '(alles voor een) glimlach' al snel. Teleurstellend als trouwe klant sinds jaren.

    koop samsung led TV 32 inc december2019 , geeft de geest september 2020, breng toestel naar filiaal hier in gentse st amandsberg en krijg mail , niet te herstellen door fabrikant eerst komt TV wel terug in postpunt, kan die zelf niet gaan ophalen omwille van hospitalisatie ziekenhuis, krijg deze week mail, TV is niet te herstelle,n door fabrikantmaar we hebben een oplossing , aankopbon van 210 om ander toestel uit te kiiezen , heb volgens de wet recht op uitbetaling, een nieuw TV toestel hoort enkele jaren te werken niet kapot te gaan na 9 maand, klant kwijt koop er nooit iets meer eerst komt TV wel terug en dan plots mail niet te herstellen , klantenservice , dikke nul , heb wel degelijk recht op terugbetaling , neen iets anders kopen , bij mij is het consuminderen ondertussen al andere TV gekocht bij concurrentie omwille ook van stiefkindjes die hier komen, geen nood aan ander TV wel terugbetaling


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Paar keer besteld bij Coolblue

    Paar keer besteld bij Coolblue nu en ik heb zelf nooit ergens problemen mee gehad.

    Mijn wasmachine werd ter plekke geïnstalleerd en ik had vorige week een magnetron voor mijn dochter besteld en die werd met een dag keurig geleverd.

    Ik heb op 6januari een wasmachine besteld, die werd normaal vandaag geleverd. Ik heb gisterenavond een mail gekregen dat de wasmachine niet meer voorradig is!!?!!?
    Wat voor zever is dat eigenlijk. En dan gaan ze nog moeilijk doen over het feit dat ik mijn geld terug wil. Dit was de 1e keer dat ik iets betstelde op coolblue, Ik koop nooit niets meer hier. Slechte service, boertige mensen aan de telefoon. Ik zou iedereen afraden om nog bij coolblue te bestellen om verdere miserie te vermijden.
    Ze mogen zich deze middag nog aan bezoek verwachten in een coolblue winkel en ik hoop voor hun dat men geld klaarligt.!

    Wij maken vandaag hetzelfde mee met een droogkas zaterrdagavond om 17u besteld morgen in huis schijnt ????? Extra leveringskosten betaald om in de
    namiddag te leveren. Vandaag maandag, krijgen we deze morgenvroeg om 6.36 u dat de leverering ging plaatsvonden tussen 14.15 en 15.15 u. Nadien kregen we nog een sms dat de levering tussen 13.55 en 14.55 ging plaats vinden. We wachten.... Krijgen we op de middag een email dat de droogkast niet kon geleverd worden wagens een "foutje" Nu zou die pas donderdag geleverd worden, zo frustrerend. speciaal vrij genomen en wachten maar.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    computerscherm

    voorzichtig! oplichters! ik bestelde een monitor voor een computer, maar ze stuurden me een andere, die 50 euro goedkoper is, op mijn verzoek om het verschil in prijs terug te betalen, ze weigerden me gewoon, ze zeiden dat ik de monitor moest retourneren, en dan zullen ze terugkeren het geld, hoewel ze wettelijk geen recht hebben, vooral als ik naar een ander land ging, moet ik dan een pakket vanuit een ander land verzenden? Ik heb mijn geld nooit terug gekregen, ik zal deze dieven aanklagen!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wasmachine

    Wij hadden een wasmachine besteld, bleek dit een dubbel boeking was, dus wij kregen de wasmachine niet meer. Niks te horen gekregen dus zelf maar gebeld. Twee dagen voor niks naar België gereden vanuit Nederland (benzinekosten €100). Nogmaals gebeld en te horen gekregen dat we de wasmachine dan aankomende dinsdag zouden krijgen. Ik kreeg maar geen bevestigingsmail, dus nog een keer gebeld. Bleek dat de wasmachine toch NIET beschikbaar was, terwijl ik VIER keer heb nagevraagd "kunnen we nu wel zeker weten dat de wasmachine komt en er niet weer voor niks zijn?". VIER keer te horen gekregen dat wij de wasmachine zekerweten krijgen. Dus toen wij nog een keer belden, te horen gekregen dat we een nieuwe wasmachine kunnen kopen en maar 10 euro korting krijgen. TIEN EURO, terwijl wij alleen maar verkeerde informatie krijgen, niks te horen krijgen over dubbele boekingen of dergelijke. Als wij zelf niet gebeld hadden dan hadden we nu nog steeds niks geweten en dinsdag weer voor NIKS in België gezeten. Echt nooit meer bij jullie bestellen.
    Raad deze site ten zeerste af.

    ALLES VOOR EEN GLIMLACH.
    Dé slagzin waar COOLBLUE mee schermt, zélfs wanneer je als een zak oud vuil door een aantal medewerkers van dit bedrijf wordt behandeld. Woorden zoals:
    "Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. DAT MAG NATUURLIJK NIET GEBEUREN!!”
    liggen als dooddoener bij alle medewerkers van Coolblue voorin de mond bestorven;
    Ach moeten ze bij Coolblue denken: Onze klanten, de onbenullen...
    Hierbij mijn nare ervaringen die ik heb ondervonden met Coolblue en die ik graag wil delen;
    Op of rond 18 februari 2022 via de site van Coolblue een afspraak ingepland t.b.v. het vervangen van de batterij van mijn I-Phone;
    De dato 20 februari 2022 een mailtje ontvangen dat ik op 23 februari 2022 werd verwacht in de winkel aan het Oostplein in Rotterdam tussen 13.00 en 13.30 uur;
    Zekerheidshalve de avond voor de geplande afspraak in Rotterdam, nog een telefoontje gepleegd i.v.m. de vraag of dat de afspraak nog stond. Antwoord, “Ja hoor” (Na18 minuten in de wacht te hebben gestaan (!!);
    Op de dag van de afspraak in Rotterdam, wist niemand iets van mijn komst (!!);
    Aantoonbaar schriftelijk bewijs dat de afspraak bekend was, werd gepareerd met het alom bekende antwoord: “Excuses voor het ongemak” en daar kon ik het mee doen om hierna de winkel uit te worden gebonjourd en zeker niet op de laatste plaats met een “ALLES VOOR DE WELBEKENDE GLIMLACH”.
    Mailberichten, telefoontjes met diverse callcentermedewerkers (Kathy, Anouk, Darlycha, Ismael en zo kan ik nog even doorgaan, hebben tot niets geleid. Nou ja: Voor al het “ongemak” werd mij in de eerste instantie het schamele bedrag van € 10 aangeboden om daarna dit bedrag te verhogen naar wel € 20
    Een reis van ruim 120 km VV woning - Rotterdam naast alle andere gemaakte kosten, zijn met het aangeboden bedrag nauwelijks goed te maken.
    Het uitblijven van een reactie op mijn brieven (Zelfs geen ontvangstbevestiging) én van de heer of mevrouw Kay Dieke (Klantenservice Rotterdam) én het hoofd Klantenservice op het hoofdkantoor in Rotterdam aan het Weena nr. 664 was wel het meest teleurstellende. Hoezo elke fatsoensnorm binnen dit kader met voeten tredend. Ten overvloede: Hiermee heeft Coolblue heel duidelijk en zonder omwegen aangegeven hoe ze over hun (Vaste) klanten -zoals eerder gememoreerd- denken.
    Mijnheer Pieter Zwart, u zult als bestuursvoorzitter en CEO van een ooit door u opgestart bedrijf aan de Oude Dijk in Rotterdam, waar u met een ongekende gedrevenheid en hoge verwachtingen, langzaam maar niet minder zeker uitgehold gaat zien worden door een paar incompetente medewerkers, zeker en vast verdrietig van worden.
    Eric Neyndorff


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    al veel dingen gekocht

    Coolblue is zeer gebruiksvriendelijk. Bij problemen wordt er onmiddellijk geholpen en ze zijn zeer vriendelijk. Ik heb al enkele problemen gehad waar coolblue niets aan kon doen en zij hebben dit altijd onmiddellijk voor mij kunnen oplossen.

    ben niet tevreden heb tweemaal voor handleiding van miele w1 gebeld is mij beloofd die op te sturen een maand gewacht niets ontvangen ben als klant niet tevreden met dank alfons


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    TomTom gekocht, beste deal

    Zojuist kregen we hem binnen, de nieuwe TomTom. Gisteravond besteld. Met bewaarzakje en al. Ze waren veruit de goedkoopste en dus supersnelle levering. Ik koop eigenlijk alles bij Coolblue, sowieso sympathiek bedrijf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Leuke winkel

    Echt een leuke winkel, ik koop tegenwoordig eigenlijk alles bij Coolblue. Dat was vroeger de Mediamarkt, maar nu is Coolblue steeds gewoon goedkoper. Levering is altijd snel en het is altijd leuk om ze te bellen :)


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Leuk!!!

    Vind dit zo'n grappig bedrijf, allemaal van die leuke dingetjes. Dat wachtmuziekje inderdaad en die verpakking. En ze zijn lekker snel en goedkoop ook nog. Dus ik kom daarom steeds weer bij ze terecht.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Sonos Roam

    Creditnota ontvangen op 08/01 ! Zelfde dag opnieuw naar de winkel omdat de ontvangen Creditnota per mail niet correct was ! (Je krijgt ook niks bewijs mee als je iets persoonlijk terug inlevert in de winkel ?!) Na een dag of 3 à 4 zou het bedrag op mijn rekening staan. Vrijdag 14/01 gebeld dat 't nog steeds niet op mijn rekening stond (01u05m aan de telefoon gehangen). Daar zei die persoon doodleuk dat 't nog eens 9 zou kunnen duren ?! 18/01 dan een bericht via messenger gestuurd dat ik daar eigenlijk niet mee akkoord kan gaan vermits men mij oorspronkelijk 3 à 4 dagen zei ! Daar krijg ik een antwoord dat de betaling was blijven hangen en 't wel snel in orde zou komen ! 22/01 opnieuw via messenger contact opgenomen dat "snel" ondertussen wel voorbij is ! Ditmaal het antwoord dat de administratie een doorlooptijd heeft van 11 dagen ?! Dus dit zou kunnen betekenen dat (18/01 + 11 dagen = 29/01) mijn vraag ten laatste op 29/01 zou kunnen behandeld worden (en nog niet uitbetaald dan) ?! Momenteel zijn we 22/01 en voor creditnota's opgemaakt per 08/01 vind ik dit in de huidige digitale wereld toch vrij lang en zeker als ze eerst over 3 à 4 dagen spreken. 't Zal toch niet zijn dat jullie nog een papieren overschrijvingsformulier per fiets naar het bankkantoor in een ander dorp moeten brengen ? Of is de financiële toestand bij jullie zodanig dat ik jullie nog een afbetalingsplan ga moeten voorstellen ?

    UPDATE :
    Uiteindelijk de store manager in Winkel Hasselt persoonlijk opgezocht en deze heeft het voor mij opgelost ! Na 2 dagen stond het geld op mijn rekening ????????


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Het enige dat ik kwijt wil is dat ze heeel heel heeel traag zijn in de klantenservice, voordat je überhaupt iemand spreekt hang je al 15-20 minuten aan de telefoon…


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Droogkast

    12 dagen aan het lijntje gehouden met de afspraak dat morgen ging geleverd worden. Telkens ook geen feedback met nieuwe afspraak waarop ik zelf dus moest contacteren. Na vele berichten die laat beantwoord worden en telefoongesprekken tot een uur (wachttijd inbegrepen) dan toch maar geannuleerd (we hadden een droogkast nodig, de oude stond in de weg, want die ging opgehaald worden en we konden niet plannen om ergens naar toe te gaan, want morgen ging de droogkast geleverd worden). Daarna werd nog eens moeilijk gedaan over de terugbetaling: eerst 3 dagen wachttijd, zo0nder melding verlengd tot 9 dagen. Een heel stuk als "tegoed" gehouden, dan enkel het deel dat met ecocheques betaald is en dan nog eens een fout in het systeem, dus heb ik met veel moeite na 18 dagen mijn geld terug.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Fridge freezer

    Defecte toestel geleverd,
    en na vier keer bellen , veel beloofd, niemand ons gecontracteerd om het defect machine te herstellen. Ondertussen 9 dagen zonder koelkast.
    Vreselijke hersteldienst.
    Nooit meer kopen bij Cool Blue .


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Koelvrieskast

    Laatst een koel vrieskast gekocht. Zou geleverd worden op vrijdag ... zat deze niet in de auto. Zou de andere op maandag pas krijgen Alles wat uit mijn koelkast kwam kon ik weggooien. Mijn ouders hadden vlees gekocht voor in de vriezer deze is die vrijdag bezorgt en stond te vergaan op mijn aanrecht. Coolblue zou mij hiervoor 50 euro geven. Ik ging er niet mee akkoord. Ze zouden binnen 4 dagen contact met mij opnemen maar tot op heden ( 3 weken geleden) nog steeds niets gehoord) Ben er zeker niet blij mee .....


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Iphone

    Schandelijke service. Door een fout in hun software hebben ze mijn iPhone afgeleverd op een verkeerd adres. Eerder waren op dit adres aankopen juist afgeleverd. Na talloze telefoons en mails doen zij niets om deze levering te traceren, ze bevestigen zelfs dat ik mijn geld kwijt ben. Voor hen die dit lezen, doe geen dure aankopen bij, de kans bestaat dat je je geld kwijt bent, en veel goedkoper dan op andere winkels is het niet, best de inspanning doen om naar fysische winkel te gaan.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Samsung wasmachine

    De mensen die de wasmachine leverden zijn echt super! Ook de verkoper bij Coolblue in Wilrijk , zeer vriendelijk

    Op 2augustus kocht ik in Hasselt bij cool blue een wasmachine AEG maar ze konden pas leveren op 13 augustus dus niets’anderedaags !!! Vandaag 13 aug krijg ik van cool blue dat de mannen mijn adres niet gevonden hadden en in een nieuwe afspraak moest maken voor een dag naar mijn keuze.ik heb dat geprobeerd maar mijn keuze dag kon niet dus moest ik wel akkoord gaan met de datum die mij werd voorgesteld.mijn vrouw zit dan al 3weken zonder wasmachine.De slogan voor 23uur besteld ‘s anderdaags geleverd gaat niet op ‘n loze belofte.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wasmachine Samsung

    Ben niet tevreden over de klantenservice. Wasmachine gekocht met een aanbieding gratis kledingstomer. 1)Je moet zelf via Samsung deze aanvragen. Geen enkele hulp van Coolblue. De wasmachine werd gisteren geleverd. 2)Ik merkte nadien bloed vlekken onder de lade voor wasproduct. Ik heb de indruk dat de wasmachine niet nieuw is... misschien reeds teruggestuurd? Ook in rare geur in de wasmachine.
    3) de tussenlade tussen wasmachine en droogkast blokkeert, ik krijg nog geen antwoord wanneer men dit komt herstellen, ook geen antwoord.
    4) telefonisch niemand bereikbaar !
    ZEER TELEURGESTELD!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    playstation 5

    in januari was de playstation 5 snel uitverkocht. ik had me dan ook op de lijst gezet wanneer deze terug binnen kwam, hier van op de hoogte gehouden te worden. nu 2 maanden later stuurde ik via fb een berichtje naar cool blue om eens te horen hoe het verder zat met de aanlevering van de playstation 5. ze wisten mij te vertellen dat ze dus al bezig waren met het verloten van de playstation 5. hiervan ben ik nooit op de hoogte gebracht en dan geven zij het excuus dat de playstation niet op voorraad is aangezien deze worden verloot en ik dus daarom geen melding krijg... wauw wat een kut service naar hun potentiële klanten die zich erin vertrouwde om bij hen als eerste te komen aankloppen. ik heb de klanten service hierop attend gemaakt maar zei trokken hun handen volledig terug van deze kwestie en hebben mij dus enkel meegedeeld dat het dus jammer is voor mij. inderdaad erg jammer. ik zal op mijn playstation wat langer moeten wachten maar ik ga ze ZEKER NIET bij COOL BLUE halen.


Anderen bekeken ook

Vision Direct merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Persoonlijke verzorging producten

Vision Direct

1 reviews

Ongekend, wat anderen over dit bedrijf zeggen. Kijk naar de verschillende mogelijkheden en opties om een mening te kunnen vormen over een bedrijf. ...

Durexshop.nl merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Persoonlijke verzorging producten

Durexshop.nl

2 reviews

Wilt u een condoom, glijmiddel of iets anders kopen maar durft u het niet om het zelf te kopen bij een lokale winkel? Dan is de website www.durexsh...

Flapoorstickers merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Persoonlijke verzorging producten

Flapoorstickers

1 reviews

Wanneer je oren hebt die een eindje naar buiten staan, flaporen hebt dus, wil je daar graag wat aan doen. Wellicht denk je dat een pijnlijke operat...

Arganwinkel merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Persoonlijke verzorging producten

Arganwinkel

4 reviews

Het is goed om dit te lezen! Ontdek wat anderen zeggen over dit bedrijf. Arganwinkel.be is een online shop met producten voor persoonlijke verzorgi...

Coolblue

Coolblue: Ervaringen
Ze doen ‘alles voor een glimlach’. Maar hoe doen ze dat? En is dat genoeg voor jou om je elektronica en andere gear aan te schaffen bij Coolblue? Lees voordat je een grote (of kleine) aankoop doet, hoe anderen Coolblue hebben beoordeeld. Gaan ze echt een glimlach op jouw gezicht toveren of wordt het eerder een van frustratie doordrongen grijns?

Over Coolblue
Coolblue is een grootaanbieder van consumer goods en werd opgericht in 1999. Voor zo ongeveer elke productsoort hebben ze een domein, in totaal zijn dat 325 gespecialiseerde webshops (and counting). Ook voor wie liever in een fysieke winkel aankopen doet, is er Coolblue. Er zijn onder andere winkels in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Groningen en Rotterdam. Hier kun je ook producten laten klaarleggen, repareren en persoonlijk advies krijgen. Maar wat voor producten bieden ze dan aan? Nou, van alles. Computer & tablets; Telefonie; Beeld & geluid; Huishouden & wonen; Foto & video; Koken & tafelen; Printers & netwerk; Tuin & klussen; Sport & reizen; Navigatie & auto; Speelgoed & games; en Verzorging. En dat zijn slechts de populairste categorieën.

Coolblue, alles voor een glimlach? Ze leggen zelf even uit hoe ze dat doen in dit filmpje!

Diensten van Coolblue
Zoals gezegd doet Coolblue ‘alles voor een glimlach’. Dat zit hem soms in leuke details. Als je iets besteld, krijg je het toegezonden in een doos. Zover is het nog erg normaal. Maar die verpakking van Coolblue is meer dan een doos, je kunt er vaak allerlei leuke dingen mee doen, zoals er dingen mee uitscheuren (een deurhanger bijvoorbeeld) of mee bouwen. Dat is op zijn minst een glimlach waard natuurlijk, alleen al het idee. Wat ook een glimlach op je gezicht kan toveren is de playlist die je krijgt als je Coolblue belt; deze is helemaal opgebouwd uit allemaal liedjes waar het woord wachten (of varianten daarop) zijn verwerkt. Leuk natuurlijk, voor de oplettende luisteraar. Uiteraard zijn niet alleen deze geestige details de enige vormen van service die Coolblue biedt. Zo is er de ‘vandaag besteld, morgen in huis’-service, die we vaker zien bij bedrijven, maar zich dan beperkt tot bijvoorbeeld 22.00 of zelfs 17.00. Coolblue is anders; hier is vandaag ook echt : Voor 23.59 besteld, is morgen in huis. Daarnaast is de thuisbezorging zeven dagen per week. Bovendien is zowel het verzenden als het retourneren geheel gratis en geldt een bedenktermijn van veertien dagen. Mede door diensten als deze is Coolblue door Thuiswinkel beoordeeld als Beste webwinkel 2015 (en ze kregen die prijs toen zeker niet voor de eerste keer). Betalen kan overigens op meerdere veilige manieren: iDeal, creditcard, vooruitbetaling of betalen bij de postbode (rembours), bezorging kan tegen bijbetaling op afspraak of zelfs ’s avonds op dezelfde dag (Coolblue VandaagNog®); gewone bezorging, zelfs op zondag, is gratis.

Klachten over Coolblue
Als je contact wilt leggen met Coolblue voor vragen, problemen, klachten of omdat je nieuwsgierig bent naar dat leuke wachtmuziekje, dan zijn er legio manieren. Direct advies (en dus die liedjes) krijg je via de telefonische klantenservice (lokaal nummer), zeven dagen per week geopend (m.u.v. feestdagen) tot 23.59. Ook kun je je vraag stellen op Facebook, Twitter, WhatsApp of nog met e-mail. Maar zelf kun je ook al veel te weten komen via je online account (bestelstatus, openstaande facturen, retouren bekijken, producten retourneren, et cetera).

Kreeg jij die glimlach op je gezicht van Coolblue? Laat hier je review achter!

Onafhankelijke ervaringen over coolblue! Betrouwbaar en snel met leveren? Goede winkels? Lees beoordelingen van consumenten die u voorgingen op ErvaringenSite!