C&A Reviews
Reviews (13)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
duurder geworden
volgens mij zijn ze duurder geworden bij de c en a want vroeger kon ik alles gewoon zo meenemen maar nu vind het soms dus best wel prijzig ineens
echt jammer is dat
maar ze hebben wel mooie kleren en ze zijn nog altijd goedkoper dan veel andere kledingwinkels dus misschien is alles wel weer duurder geworden
dat is niet leuk voor mensen met een kleine portomonnee!!In een maand tijd 2x dezelfde jeans gekocht ( 40 euro) 2x rits kapot na een week. Nu toch maar naar de winkel om te ruilen. Mag dat alleen met kaartjes eraan vast. Terwijl bank afschrijving erbij was aangeleverd. Dat is erg spijtig voor een dochter die met eigen kleedgeld kleding moet kopen.
droevig
Ik word toch altijd zo droevig als ik in de C&A kom. De mode is achterhaald, de aankleding van de winkel is helemaal niks en wat een rotsfeer hangt er ook altijd. Ze zijn wel goedkoop. Maar dan bestel ik liever online, dan hoef je tenminste niet naar die zielige winkels. Niet voor mij denk ik.
dan ga je toch gewoon niet naar de c&a, als je er zo droevig van wordt? .......
Wie wordt nu droevig als die in de C& A komt ; probeer het eens samen met een vriend of vriendin en maak het zelf gezellig .
Het personeel in Kuurne Shopping is in ieder geval heel vriendelijk en behulpzaamGoedkoop en makkelijk
Wij bestellen vaak bij de C&A. Waarom zou je veel geld betalen voor een stukkie kleding die je toch niet voor altijd gaat dragen??
Het kan me nie schelen dat het niet voor eeuwig meegaat ook wand dan koop ik gewoon nieuwe ze zijn echt niet duur daaromOuderwets goed en goedkoop
Als klant kom ik er al jaren. De producten zijn gewoon goedkoop en ze hebben de kleding ook in mijn maat. Je kunt lekker rondsnuffelen want ze hebben er veel en het is lekker ruim ingedeeld. Je kunt er tenminste je kont keren en dat is wel zo prettig.
Echte dieven!
Ik heb tot nu toe enkel nog maar negatieve ervaringen met C...A Online gehad. Was het niet dat ik beschadigde kledij toegestuurd kreeg, dan was het dat je altijd 2 maanden moet wachten om je geld terug te krijgen bij een retour... Maar mijn laatste ervaring nu is echt SCHANDALIG!
Ik heb op 17 augustus een handtas besteld van 8.99 euro met 4.95 euro verzendkosten. Op 22 aug krijg ik een mail dat de levering vertraging heeft... kan gebeuren. Als ik op 26 september nog steeds geen levering heb gehad ga ik op onderzoek uit en kom ik erachter dat ik blijkbaar op 21 aug de 8.99 euro teruggestort had gekregen... Ik bel de klantendienst en jawel: mijn bestelling is geannuleerd want het product was uitverkocht. Ik heb hier totaal geen melding van gekregen, integendeel, de communicatie die ik had gekregen was van vertraagde levering. Dus ik zeg de klantendienst medewerker dat ik dan ook mijn 4.95 euro voor de levering moet terugkrijgen want er is geen levering geweest. Ze ging dit METEEN in orde maken. Na het telefoongesprek krijg ik een mail dat de vraag aan een andere dienst werd gesteld en ik moest wachten op antwoord... dus niets meteen in orde gemaakt... een week later bel ik nog eens terug en dit keer krijg ik te horen dat ze geen idee hebben wanneer mijn case behandeld zal worden. Ik heb ze gewaarschuwd via dat telefoongesprek en via een aparte mail dat als ik binnen de week mijn geld niet terug kreeg, ik het via Paypal zou terug eisen. Na een week natuurlijk geen reactie, dus heb ik een Paypal claim geopend. Daar heb ik na 10 dagen ook geen enkele reactie gekregen van C...A Online dus de claim is intussen geëscaleerd in de hoop dat Paypal mij EINDELIJK mijn geld binnen de 30 dagen kan teruggeven.
De hele afhandeling van dit fiasco is gewoon ronduit schandalig dit is gewoon regelrechte diefstal van C...A Online! Het zou me absoluut niet verbazen als de geruchten kloppen dat C...A stilaan failliet aan het gaan is want hoe ze krampachtig vasthouden aan geld is echt niet hoe een financieel gezonde organisatie zich gedraagt!kledij
Een retourzending ter waarde van 79,99 EUR wordt verwerkt op 12.02.2022 en zou direct terug betaald worden; op 26.02.2022 nog niets ontvangen. Waardeloze service!
Flagshipstore!!
IK KAN NIET WACHTEN TOT DIE FLAGSHIPSTORE OPENT OP DAMRAK WANNEER GEBEURT DAT NOU??? hAD AL GEZIEN HOE HET ZOU WORDEN EN VOND DAT HEEL MOOI!!
Was het niet gepland om open te gaan in september 2015?
Misschien vertraging opgelopen door die brand begin dit jaar?
http://www.parool.be/parool/nl/4024/AMSTERDAM-CENTRUM/article/detail/4086784/2015/06/23/Brand-in-C-A-pand-op-Damrak-geblust.dhtmlVERSCHILLENDE ARTIKELEN
Ik ga niet meer shoppen bij C&A , goede kledij en prijs kwaliteit, maar de service is echt onder 0 !!! vorige week ga ik naar C&A wetteren en ik koop daar verschillende artikelen, 1daarvan is niet goed van vorm en ik ga deze een paar dagen nadien ruilen bij C&A Aalst (kapiteintjesstraat) daar krijg ik te horen dat er geen etiket aan het artikel hangt en dat ze het dus niet kunnen terug nemen, waarop ik zeg dat dit bijna niet kan, want dat ik het er zeker niet afgehaald heb en dat ze dit dan in wetteren mss zo verkocht hebben... ik kreeg als antwoord dat ik het in wetteren dan maar moest gaan ruilen. ik ben dan speciaal de dag nadien naar wetteren gereden, om daar dan tot de vaststelling te komen dat er wel degelijk een ticket in het artikel hing!!!! veel tijd en naft voor niks verloren! week nadien ga ik mijn mijn oma gaan winkelen in C&A Aalst in de Nieuwstraat (waar wel heel vriendelijk en behulpzaam personeel werkt) en ik had daar in de solden iets leuk gezien maar niet meer in mijn maat, dus ga ik volgende dag naar C&A (Kapiteinjesstraat) en daar staat het desbetreffende artikel niet in korting, dus ik vraag vriendelijk aan de verkoopster of dit klopt en of het in andere winkels anders kan geprijsd zijn, maar wat een antwoord kreeg ik hier! TOTAAL geen zin om mij te helpen en dan nog laten overkomen dat ik daar aan het zeveren was ipv eens te checken!? Ik vond het echt zeer onbeschoft en als ze daar niet snel werk van maken, komt er daar binnenkort geen volk maar naartoe en mogen ze de winkel sluiten! nu begrijp ik waarom er daar altijd zo weinig klanten rondlopen...
Kinderkousen
Op 26/10 deed ik een bestelling van 7 artikels. Op de website stond dat de levertermijn ca. 12 dagen was.
Na 14 dagen nog steeds geen mail te hebben ontvangen, contacteerde ik de klantendienst. Ik moest geduld hebben maar mijn vraag werd inhoudelijk niet beantwoord.
16 dagen na mijn bestelling contacteerde ik hen opnieuw en kreeg ik redelijk snel een mail waarin stond dat mijn bestelling verzonden was. Echter waren 2 artikels plots uitverkocht... Ik heb nog geen terugbetaling ontvangen.
Ondertussen zijn we 21 dagen na mijn bestelling en is volgens de koerierdienst het pakket nog steeds bij de verzender...
Ik ben nog steeds aan het wachten...Kinderkleding
Vandaag in winkel te Ieper werd het toilet geweigerd voor onze zoon van 3 jaar dit vind ik schandalig
Cashmere
De tweede maal dat ik online besteld en veel te lang moet wachten alvorens het geleverd wordt in de winkel en dan moet je nog verzendkosten betalen om het in de winkel te laten leveren.
Voor zo’n groot keten, zou dit toch allemaal niet mogen!je vind er altijd iets naar je smaak en niet duur .
Ik heb een hele tijd geleden de C& A ontdekt in Kuurne Shopping ;
nu wip ik er regelmatig binnen en ga er meestal buiten met een aankoop , een babygeschenkje of iets voor mijzelf .
Ik vind de prijs / kwaliteit goed .
De kledij wordt nu toch niet zolang meer gedragen : maar door de goedkope prijs kan je al eens iets meer kopen .
Altijd plezant om eens iets anders aan te trekken en het prijskaartje wordt er toch afgeknipt ; niemand ziet dat je t- shirtjes soms maar 5.00 € kosten
Mij zien ze er zeker nog .
AD uit KuurnePasvorm from hell
Goedkoop betekent helaas ook dat de kwaliteit slecht is hier helaas. Er zit geen enkele pasvorm in en ik zie er niet uit als ik hier iets ga passen. Jammer, want ik vind de kleding wel leuk vaak en betaalbaar.
Ik was eergisteren bij de c&a in kuringen om een aantal dingen te kopen.
In de winkel steunde mijn moeder an 80 jaar even tegen een rek.. Er was direct iema'd van de winkel bij ons (ik denk de uitbater zelf want had zo'n ander soort pakje aan... Tegenmijn moeder op hoge toon dat ze nergens tegen mocht leunen en ook niet mocht proberen ergens te gaan zitten, want dat mag niet.... Ik zeg tegen haar amai, kan het ook anders een beetje menselijker mijn mama is 80 en verlies soms haar evenwicht... Tja zei ze dat zijn nu eenmaal de regels... ????????Ik zei tegen mijn moeder we gaan afronden want dit maakt me zo boos.. Ik sprak haar nog aan dat ik benieuwd was hoe zij het zou ervaren als het haar eigen moeder betrof maar stuitte op een muur... Ik reken af en ga naar huis waar de spullen te klein blijken te zijn..
Vandaag ben ik dan terug gegaan.
Sta geduldig aan de kassa te wachten tot de rij weg was en vroeg toen aan de kassierster om me te helpen voor de ruiming, zegt die meid tegen me met een grote bek dat ik achter in de rij moest aansluiten(er waren inmiddels alweer 4 mensen aangesloten) ik was even onthuts dacht he meent ze dit nu????.. Eeehhh zeg ik waarom moet ik voor een tweede keer wachten dan... Zo zijn de regels zegt ze met een grote mond.... Dus ik moet de winkel inlopen om kleren terug te brengen?
Ik stond te trillen op mijn grondvesten en sprak een winkeldame aan of ze me kon helpen, nu zo de waard zo zijn gasten zeg maar, in eerste instantie ging ze helpen maar dan bleek dat de nieuw aangesloten klanten dan toch eerst even geholpen werden... Toen ik dan eindelijk aan de beurt was kreeg ik ineens een tegoedbon(kaartje)
Ik zeg nee, ik wil mijn geld terug.... Kijkt ze me aan en zegt nee. Dat gaat niet... Wij geven geen geld terug u mag ruilen of een tegoed kaartje.... Mijn geduld was inmiddels zwaar op de proef gesteld en ik wijgerde nog een stap te zetten als ik mijn geld niet terug kreeg.. Wettelijk zijn ze dit immers verplicht... Maar ze bleef weigeren en daarnaast werd ze steeds brutaler in de tussentijd extra vriendelijk doen tegen andere klanten ????????echt zo nep... Die klanten wel zeggen dat ze hun geld niet zouden terug krijgen en dat ze enkel kunnen ruilen en of cadeau kaart.. Uiteindelijk heb ik haar gezegd dat ze de politie anders maar moest bellen en dat deed ze met een totaal ander verhaal, de leugenaar... Misselijk mens.. Ja ze had een klant die niet wegwilde gaan terwijl ze het me zo vriendelijk vroeg en alles natuurlijk direct in zake van corona en ooo zielig... Ik week niet van mijn plek.... Jammer genoeg zat mijn 80 jarige mama in de auto te wachten en ben ik uiteindelijk naar buiten gegaan om haar te zeggen wat er aan de hand was... Daarna zelf de politie gebeld en uitgelegd wat nu werkelijk was gebeurd.... Kort samengevat... Politie was zeer vriendelijk (dank daarvoor ????) ze begrepen het probleem maar wezen erop dat ik een contract had afgesloten met ze... Dit stond op de bon.... Maar hoe kun je dit weten want de bon krijg je na afrekenen, daarnaast heb je wettelijk recht op geld teruggave..... Politie zei ga anders je geld in een andere c&a uitgeven waar ze vriendelijker zijn...... De politie heeft naar mijn idee zijn werk gedaan maar c&a heeft op alle fronten gefaalt... Menselijkheid is er niet daarnaast passen ze de wet naar eigen zin toe... Eenmaal gekocht daar blijft je geld hoe dan ook daar...hoe wordt dit opgelosd ik wil mij' geld terug