ErvaringenSite

    Ervaringen Coolblue

    Coolblue: Ervaringen

    Ze doen ‘alles voor een glimlach’. Maar hoe doen ze dat? En is dat genoeg voor jou om je elektronica en andere gear aan te schaffen bij Coolblue? Lees voordat je een grote (of kleine) aankoop doet, hoe anderen Coolblue hebben beoordeeld. Gaan ze echt een glimlach op jouw gezicht toveren of wordt het eerder een van frustratie doordrongen grijns?

    vandaag

    Over Coolblue

    Coolblue is een grootaanbieder van consumer goods en werd opgericht in 1999. Voor zo ongeveer elke productsoort hebben ze een domein, in totaal zijn dat 325 gespecialiseerde webshops (and counting). Ook voor wie liever in een fysieke winkel aankopen doet, is er Coolblue. Er zijn onder andere winkels in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Groningen en Rotterdam. Hier kun je ook producten laten klaarleggen, repareren en persoonlijk advies krijgen. Maar wat voor producten bieden ze dan aan? Nou, van alles. Computer & tablets; Telefonie; Beeld & geluid; Huishouden & wonen; Foto & video; Koken & tafelen; Printers & netwerk; Tuin & klussen; Sport & reizen; Navigatie & auto; Speelgoed & games; en Verzorging. En dat zijn slechts de populairste categorieën.

    Coolblue, alles voor een glimlach? Ze leggen zelf even uit hoe ze dat doen in dit filmpje!

    Diensten van Coolblue

    Zoals gezegd doet Coolblue ‘alles voor een glimlach’. Dat zit hem soms in leuke details. Als je iets besteld, krijg je het toegezonden in een doos. Zover is het nog erg normaal. Maar die verpakking van Coolblue is meer dan een doos, je kunt er vaak allerlei leuke dingen mee doen, zoals er dingen mee uitscheuren (een deurhanger bijvoorbeeld) of mee bouwen. Dat is op zijn minst een glimlach waard natuurlijk, alleen al het idee. Wat ook een glimlach op je gezicht kan toveren is de playlist die je krijgt als je Coolblue belt; deze is helemaal opgebouwd uit allemaal liedjes waar het woord wachten (of varianten daarop) zijn verwerkt. Leuk natuurlijk, voor de oplettende luisteraar. Uiteraard zijn niet alleen deze geestige details de enige vormen van service die Coolblue biedt. Zo is er de ‘vandaag besteld, morgen in huis’-service, die we vaker zien bij bedrijven, maar zich dan beperkt tot bijvoorbeeld 22.00 of zelfs 17.00. Coolblue is anders; hier is vandaag ook echt : Voor 23.59 besteld, is morgen in huis. Daarnaast is de thuisbezorging zeven dagen per week. Bovendien is zowel het verzenden als het retourneren geheel gratis en geldt een bedenktermijn van veertien dagen. Mede door diensten als deze is Coolblue door Thuiswinkel beoordeeld als Beste webwinkel 2015 (en ze kregen die prijs toen zeker niet voor de eerste keer). Betalen kan overigens op meerdere veilige manieren: iDeal, creditcard, vooruitbetaling of betalen bij de postbode (rembours), bezorging kan tegen bijbetaling op afspraak of zelfs ’s avonds op dezelfde dag (Coolblue VandaagNog®); gewone bezorging, zelfs op zondag, is gratis.

    Klachten over Coolblue

    Als je contact wilt leggen met Coolblue voor vragen, problemen, klachten of omdat je nieuwsgierig bent naar dat leuke wachtmuziekje, dan zijn er legio manieren. Direct advies (en dus die liedjes) krijg je via de telefonische klantenservice (lokaal nummer), zeven dagen per week geopend (m.u.v. feestdagen) tot 23.59. Ook kun je je vraag stellen op Facebook, Twitter, WhatsApp of nog met e-mail. Maar zelf kun je ook al veel te weten komen via je online account (bestelstatus, openstaande facturen, retouren bekijken, producten retourneren, et cetera).

    Kreeg jij die glimlach op je gezicht van Coolblue? Laat hier je review achter!

    Onafhankelijke ervaringen over coolblue! Betrouwbaar en snel met leveren? Goede winkels? Lees beoordelingen van consumenten die u voorgingen op ErvaringenSite!

    Coolblue
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (42)

    5.6
    48% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6.4
    Service
    rating
    4.6
    Prijs
    rating
    6.6
    Leveren
    rating
    5

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Topbedrijf

    Kan niet anders zeggen dan dat dit een topbedrijf is, ik raad het echt aan gewoon.
    Ze leveren snel, zijn meestal de goedkoopste en dan is het ook nog leuk verpakt. Als je ze belt met vragen, zijn ze aardig en behulpzaam.
    Ik ging altijd naar de Mediamarkt maar eerlijk gezegd bestel ik nu gewoon online hier. Alhoewel ik het jammer vind dat Coolblue geen winkels heeft, want het is leuker om producten eerst aan te raken en te proberen.

    Door: Julia Peeters10-01-2016
    Alexander Debeuckelaere26-05-2020

    Gsm heeft het na 1 jaar binnen de garantieperiode begeven. Opgestuurd op 29 april naar Coolblue. Op 14 mei gebeld en de gsm is zelfs nog niet eens tot bij Coolblue geraakt. Reden: Vertraging bij Bpost wegens coronacrisis. Geen probleem, de medewerker belooft me dat ik na 10 dagen mag terugbellen en een nieuw toestel mag claimen wanneer hij nog steeds niet zou zijn toegekomen. Op 26 mei bel ik terug en een andere medewerker komt met niets beter voor de dag dan me een toestel in bruikleen aan te bieden waar ik 100 percent van de aankoopprijs borg voor mag betalen. Na een maand mag ik nog steeds braaf blijven wachten op mijn toestel! Het feit dat zijn collega eerder met een beter voorstel kwam vond hij 'jammer'. Ik weet dat het uitzonderlijke tijden zijn en dat dit kan gebeuren maar je komt als bedrijf niet terug op je beloftes die je naar je klanten toe gemaakt hebt. Moest ik dit hebben geweten had ik al op 14 mei al meteen een nieuw toestel gekocht. Klantenservice 0!

    Bert Pelgrims26-05-2020

    Geloof niet dat je 2 jaar garantie hebt zoals onderaan de factuur staat, de batterij van mijn laptop was defect en een mailtje dat alles onder garantie valt (geen clausule voor batterij) maar plots vind coolblue allerhande redenen om aan de garantie onderuit te komen en hebben de laptop dan maar 3 weken achter gehouden. De leugens en drogredenen die ze uitvinden is super, neen, coolblue, nooit meer!

    Ronald Blockhuysen05-06-2020

    Elgato Streamdeck XL , aangekocht bij coolblue ; na 4 maand beginnen alle druktoetsen te flikkeren en houd het toestel ermee op , doet niets meer buiten flikkerende toetsen , kontakt gelegd met coolblue service en binnengebracht in de winkel , ma meer dan 3 a 4 weken plots een verrassende e-mail , zij besluiten dat het toestel niet meer herstelbaar is en niet kan vervangen worden omdat zij die niet meer in voorraad hebben , terwijl ik op dat ogenblik vast stel dat deze nog wel op hun ste in voorraad staan en de volgende werkdag kunnen geleverd worden , ( wat een leugen dus ) het enige dat ik vaststel is dat het artikel is omhoog gegaan in verkoopprrijs ( maar daar kan ik toch niets aan doen dat zij meer winst willen maken ) wat ik wel kan krijgen is een shoptegoed van het aankoop bedrag , wat een bedriegerij , dus een toestel in GARANTIE niet willen vervangen terwijl de klant daar recht op heeft , maar een shoptegoed aansmeren om iets aan te kopen wat je eigenlijk niet nodig hebt of wenst , momenteel ga ik eens informeren bij testaankoop en naar de rechten van de aankoper in garantie want ik laat het hier niet bij , ik was een vaste regelmatige klant , zowel zakelijk als privé bij coolblue maar daar komt nu onmiddelijk een einde aan , klantvriendelijkheid en service een grote dikke nul ( 0)

    Wouter Van Sande14-08-2020

    Een goed jaar geleden kocht ik een iWatch Nike serie 3 via Coolblue. Super horloge, tot ik plots opmerkte dat het glas loshing van het frame, een goed jaar later. Moet ik opsturen om te herstellen onder garantie,dacht ik bij mezelf, maar bij het terugplaatsen van het scherm brak het. Eerlijk als ik ben, stuur ik in mijn aanvraag voor herstelling dat ik het zelf gebroken heb, maar dat het scherm vooreerst loshing. “Dit kunnen wij niet herstellen onder garantie want dit valt onder gebruikersschade/glasbreuk en dit valt niet onder garantie. “ U kan wel de som van 225€ betalen om dit te herstellen. Of het in de huidige staat terug ontvangen bij u thuis. Na !!! 8!!! Mails te sturen naar 8 verschillende medewerkers van Coolblue heb ik mijn horloge nog steeds niet terug. Beste van dit alles, eergisteren kreeg ik een mail met de prijsopgave voor herstelling van mijn product. 8 keer stuur ik dus dat ik het niet wil laten herstellen voor dat bedrag, dat ik mijn recht op garantie opeis en zo niet ze mijn horloge kosteloos moeten terugzenden. 2,5 maand later is het nog steeds niet in orde. Ik voel mij enorm in het zak gezet door Coolblue. 1 keer, maar zeker geen 2 keer. Wat een afzetters.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    topservice en prijzen, levertijd valt tegen tegenwoordig

    goede winkel met veel keuze en een vriendelijke klantenservice

    maar jammer dat tegenwoordig de levering telkens vertraagd is.
    Je krijgt wel welgemeende excuses enzo maar het blijft echt vervelend elke keer. je zit toch te wachten en dat zou niet nodig hoeven zijn.
    ik koos altijd voor coolblue door hun uitstekende service.

    Door: besteller16-07-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Teleurstelling

    Snelle levering en redelijke prijzen, allemaal goed en wel ... jammer dat als er wat mis gaat in garantie de klantenservice duidelijk een pak minder is. Veel 'uitstel' en standaard 'nog even geduld' antwoorden, dan verdwijnt de '(alles voor een) glimlach' al snel. Teleurstellend als trouwe klant sinds jaren.

    Door: Patrick C.22-10-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    Paar keer besteld bij Coolblue

    Paar keer besteld bij Coolblue nu en ik heb zelf nooit ergens problemen mee gehad.

    Mijn wasmachine werd ter plekke geïnstalleerd en ik had vorige week een magnetron voor mijn dochter besteld en die werd met een dag keurig geleverd.

    Door: Evie28-02-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Draadloze stofzuiger

    Heb draadloze stofzuiger besteld op vrijdag nu 5 dagen verder nog altijd niets ontvangen.Gebeld met klanten dienst 30 min aan de telefoon 2 x gebeld gingen het in orde maken nog altijd geen reaktie . Dit is balen zeggen ze dan aan de andere kant van de lijn.

    Door: Dirk15-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Haier wasmachine via Coolblue

    Ik ben content van levering en plaatsing. Ik had een Haier wasmachine. 1 juli mailde ik met de vraag een stuk te repareren. Ze komen half juli repareren, wat ze aan telefoon gemeld hadden en meedeelden dat dit direct hersteld werd. De werkman komt kijken maar is snel weer weg. Een onvriendelijke man. Hij ging doorgeven aan ce-repair wat de fout is. Op 31 juli heb ik opnieuw een afspraak maar niemand daagt op zonder melding. Daarbij heb ik zelf moeten bellen om navraag te doen. Het stuk was niet binnen waarop ik blijf bellen. Half september was het stuk nog niet gearriveerd. Maar ze zouden me die dag terug bellen. Ze bellen me zelf op met een stuk wat ze zelf gevonden hebben wat biet van Haier is. Dat vond ik niet oké. Ze komen een week later het stuk herstellen. Hierop zien ze dat de boel verbrand is. Ik vind dat ik recht heb op een nieuw machine, maar ze blijven hameren op herstellen van het machine. Ondertussen heb ik met een gezin van 6 al meer als 700 euro aan wasserette uitgegeven. Ik ben daarenboven superhero tijd kwijt. Kinderen die geen kleren hebben. Ik heb recht op een nieuw machine en vergoeding, wanneer ik dit meld, leggen ze de telefoon boos neer. 3 maanden zonder wasmachine is echt te ver. Garantie slecht, zeer ontevreden!! Vergeet niet om een bon te vragen bij herstel. Dit wordt gevraagd, maar heb dit niet gekregen en heb dus niets om aan te tonen. CE-repair vraagt hier nochtans naar. Ik word van hier naar daar gestuurd zonder resultaat. En elke afspraak moet je bijhouden als bewijs. Je krijgt dit enkel telefonisch maar niet op mail. Aanvankelijk zijn ze lief; maar spreken mekaar tegen. Ze beweren dat Haier een stuk gestuurd heeft, maar ze weten dat dit niet zo is. Ze lijken onder 1 hoedje te spelen en lijken niet te willen vergoeden dat moet. Ondertussen is mijn garantie al om... ik heb geen poot om op te staan. Schrijnend!!!

    Door: Olaerts corthouts 14-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6.5
    rating

    al veel dingen gekocht

    Coolblue is zeer gebruiksvriendelijk. Bij problemen wordt er onmiddellijk geholpen en ze zijn zeer vriendelijk. Ik heb al enkele problemen gehad waar coolblue niets aan kon doen en zij hebben dit altijd onmiddellijk voor mij kunnen oplossen.

    Door: Lucas24-03-2020
    van hecke alfons08-05-2020

    ben niet tevreden heb tweemaal voor handleiding van miele w1 gebeld is mij beloofd die op te sturen een maand gewacht niets ontvangen ben als klant niet tevreden met dank alfons

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    TomTom gekocht, beste deal

    Zojuist kregen we hem binnen, de nieuwe TomTom. Gisteravond besteld. Met bewaarzakje en al. Ze waren veruit de goedkoopste en dus supersnelle levering. Ik koop eigenlijk alles bij Coolblue, sowieso sympathiek bedrijf.

    Door: Jaapie30-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Leuke winkel

    Echt een leuke winkel, ik koop tegenwoordig eigenlijk alles bij Coolblue. Dat was vroeger de Mediamarkt, maar nu is Coolblue steeds gewoon goedkoper. Levering is altijd snel en het is altijd leuk om ze te bellen :)

    Door: Corry Peters25-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Leuk!!!

    Vind dit zo'n grappig bedrijf, allemaal van die leuke dingetjes. Dat wachtmuziekje inderdaad en die verpakking. En ze zijn lekker snel en goedkoop ook nog. Dus ik kom daarom steeds weer bij ze terecht.

    Door: Tvtiepje29-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    1

    1"'`--

    Door: arachni_name28-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Laptop en radio

    Hoe vriendelijk men ook mij te woord stond bij hun telefonische klantenservice, bij een door hun gemaakte fout (Het adres was juist in de orderbevestiging, maar niet meer bij postnl) werden er geen oplossingen aangeboden, ze konden niets doen dan mij persoonlijk in een onmogelijke situatie achterlaten. Tijdens dit gesprek:

    -Ze schoven de schuld in de schoenen van postnl, maar, persoonlijk maakt het mij niet uit waar of door wie het probleem is ontstaan, ik zoek een oplossing.
    -Geen enkele oplossing werd door coolblue aangeboden.
    -Oplossingen door mij aangeboden waren voor hun onmogelijk, hoewel deze zeer schappelijk waren.
    Zoals: annuleer de levering, ik haal het zelf op in een winkel.
    -Onmogelijk om het probleem te escaleren.

    Daarnaast:
    Het gesprek werd eenzijdig door hun afgebroken.

    Coolblue, als het werkt zal het wel een goede winkel zijn, maar problemen, al zijn ze door hun veroorzaakt zullen ze niet willen oplossen.

    Besef dat behulpzaamheid echt een verkooptactiek is, als het verkocht is geven ze eigenlijk niets meer om klantvriendelijkheid.

    Koop bij coolblue op uw eigen risico!

    Door: Jelle24-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Laptop

    Al van 2008 klant met 2 accounts en nog niet vaak zo slecht gevaren. 1: ze stoppen IC levering 2: pakket was verloren door koerier zijn schuld. Vanaf dan liep alles mis. Maar dan ook echt alles. Ik vroeg mijn geld terug vanwege ik bij een ander bedrijf bestelde. Nog steeds na 6 weken niets gehad. Sorry, ik schakel over naar een andere winkel na al die jaren. Zonde! Groter is niet beter...

    Door: David Jonckheere20-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5.5
    rating

    Niets! Niks in huis mochten niet met twee binnen terwijl er 20 man personeel rondliep

    Alles min

    Door: Cuypers10-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    Verschillende aankopen

    Steeds super in orde, goede prijs, installatie door bekwaam personeel, snelle levering, zeer snel antwoord als je hen mailt en ook superservice als je herstelling vraagt dus gewoon top

    Door: Els26-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Mio fiets gps plus bevestiging

    Makkelijk besteld, goede prijs maar dan de levering, werd normaal vandaag geleverd, eerst tussen 14 en 16u, zo steeds later tot 19.35 en dan geannuleerd. Zonder enige uitleg of dergelijke. Wordt terug naar cool bleu gebracht???
    Je weet dus van niets. Zal wel in winkel gaan kopen waar je direct uw gerief hebt ipv steeds problemen te hebben met de leveringen.

    Door: Ronald Ruschke07-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Droogkast en wasmachine

    2 keer hetzelfde toestel mee waardoor er dus 1 niet geleverd is
    Was trouwend 50 euro duurder dan in coolblue Nederland.
    Ook diepvries besteld voor volgende dag. Maar het was niet mogelijk om de droogkast dan mee te brengen
    We hebben droogkast ergens anders gekocht
    Ja echt " alles voor een glimlach"

    Door: Ann Van Rentergel05-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    Logitech G Pro X headset

    Ik stuur een hoofdtelefoon terug omdat het contact in de linkeroor na een maand al versleten is.
    Ze beloven me dat ik een gerepareerd product terug zal ontvangen. Na enkele dagen vertellen ze me dat ik shoptegoed terugkrijg. Allemaal goed en wel als ik tenminste voldoende shoptegoed krijg om het exact zelfde product terug te kopen maar nu dat het product niet meer in korting is moet ik 40 euro extra betalen omdat zij een defect product sturen.
    Dit is afzetterij!

    Door: Huub Philtjens09-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Ipad

    anderhalf jaar geleden kocht ik een Ipad op coolblue. Echter wil hij gewoon niet meer aangaan wat ik ook doe.

    Ondertussen ben ik al 3MAAND bezig met nu mijn 5de poging om het toestel op te sturen. Het toestel wordt continu na lange wachttijd terug opgestuurd. De ene keer vol scheuren de andere keer zonder mijn oplader die ik er origineel in stak. Geen enkele keer werd de ipad herstelt. Deels omdat mijn Apple ID nog zou gekoppelt zijn . Helaas blijkt Coolblue na zoveel keer gemeld te hebben het nog altijd niet te verstaan dat dit ontkoppelt wordt wanneer de ipad verbinding maakt met het internet. Echter moet het toestel in de eerste plaats daarvoor kunnen opstarten. Het personeel blijkt dit niet te verstaan en of willen dit juist niet verstaan zodat ze dit nog even kunnen rekken. Zo kunnen ze de 2 jaar garantie simpelweg omzeilen. Ondertussen worden ze educatief klaargestoomd om samen in 1 grote sekte kring de klant te brainwashen dat het allemaal in orde komt. Dit met het nieuw soort marketing waar de gemiddelde mens met een IQ boven 90 een trombose opdoet. 1 tip, blijf weg van manipulatieve kaltes blau
    monopoly met hun gestapo secretaressen. DIE JE TROUWENS ONMOGELIJK KUNT BEREIKEN WANNEER ZE ZIEN DAT ER EEN FOUT IS. Ze leggen meerdere malen af in lange telefoonsessies wanneer het uiteindelijk toch nog eens jou beurt is.

    Door: Randy De Bels11-01-2020
    Jefke11-08-2020

    Laat u niks wijsmaken door die kiekens van de klantenservice. U hebt 2 jaar garantie. In de eerste 6 maanden recht op gratis vervanging of geld terug. Nadien gratis herstelling en ....de garantieperiode wordt verlengd met de tijd waarin u geen genot had. Laat u niet afschepen met voucher. Dit is Europees consumentenrecht. Stel hen in gebreke en stuur een cc naar FOD economie, consumentenrecht. Jefke, ervaringsdeskundige.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6
    rating

    Defecte toestellen geleverd, geld nog steeds niet terug

    Onmiddelijk na ontvangen toestel gecontroleerd en dit bleek defect te zijn. Klantendienst gecontacteerd: "kan gebeuren, gewoon terug sturen en je krijgt een vervanging".
    Toestel direct weer ingepakt, verzendlabel er op en naar de de post gebracht. De post heeft het een dag later bij Coolbleu afgeleverd. En daar ligt het al een week te liggen op 'verwerking'.
    Telkens je coolblue contacteert is het normaal dat het zolag duurt. De gemiddelde verwerkingstermijn is telkens (toevallig) het aantal dagen dat je al wacht. Bij elk contact wordt dit bijgesteld.
    Ondertussen is Coolblue met je geld weg, maar je zit zelf zonder een (werkend) product....
    Reken maar even uit: enkele duizenden producten 'in retour' die liggen te wachten op 'verwerking'. Dat is een stevige kredietlijn die je bij uw klanten STEELT.

    Door: Lowie Verstraten20-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Schrijf zelf een review over Coolblue

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Coolblue een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 42 ervaringen geplaatst over Coolblue. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5.6 gekregen, waarbij 48% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Coolblue actief?

    Coolblue is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Persoonlijke verzorging, Electronica, Multimedia & Bladen, Wonen, Sport & Outdoor

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Coolblue gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.