ErvaringenSite

    Ervaringen Coolblue

    Coolblue: Ervaringen

    Ze doen ‘alles voor een glimlach’. Maar hoe doen ze dat? En is dat genoeg voor jou om je elektronica en andere gear aan te schaffen bij Coolblue? Lees voordat je een grote (of kleine) aankoop doet, hoe anderen Coolblue hebben beoordeeld. Gaan ze echt een glimlach op jouw gezicht toveren of wordt het eerder een van frustratie doordrongen grijns?

    vandaag

    Over Coolblue

    Coolblue is een grootaanbieder van consumer goods en werd opgericht in 1999. Voor zo ongeveer elke productsoort hebben ze een domein, in totaal zijn dat 325 gespecialiseerde webshops (and counting). Ook voor wie liever in een fysieke winkel aankopen doet, is er Coolblue. Er zijn onder andere winkels in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Groningen en Rotterdam. Hier kun je ook producten laten klaarleggen, repareren en persoonlijk advies krijgen. Maar wat voor producten bieden ze dan aan? Nou, van alles. Computer & tablets; Telefonie; Beeld & geluid; Huishouden & wonen; Foto & video; Koken & tafelen; Printers & netwerk; Tuin & klussen; Sport & reizen; Navigatie & auto; Speelgoed & games; en Verzorging. En dat zijn slechts de populairste categorieën.

    Coolblue, alles voor een glimlach? Ze leggen zelf even uit hoe ze dat doen in dit filmpje!

    Diensten van Coolblue

    Zoals gezegd doet Coolblue ‘alles voor een glimlach’. Dat zit hem soms in leuke details. Als je iets besteld, krijg je het toegezonden in een doos. Zover is het nog erg normaal. Maar die verpakking van Coolblue is meer dan een doos, je kunt er vaak allerlei leuke dingen mee doen, zoals er dingen mee uitscheuren (een deurhanger bijvoorbeeld) of mee bouwen. Dat is op zijn minst een glimlach waard natuurlijk, alleen al het idee. Wat ook een glimlach op je gezicht kan toveren is de playlist die je krijgt als je Coolblue belt; deze is helemaal opgebouwd uit allemaal liedjes waar het woord wachten (of varianten daarop) zijn verwerkt. Leuk natuurlijk, voor de oplettende luisteraar. Uiteraard zijn niet alleen deze geestige details de enige vormen van service die Coolblue biedt. Zo is er de ‘vandaag besteld, morgen in huis’-service, die we vaker zien bij bedrijven, maar zich dan beperkt tot bijvoorbeeld 22.00 of zelfs 17.00. Coolblue is anders; hier is vandaag ook echt : Voor 23.59 besteld, is morgen in huis. Daarnaast is de thuisbezorging zeven dagen per week. Bovendien is zowel het verzenden als het retourneren geheel gratis en geldt een bedenktermijn van veertien dagen. Mede door diensten als deze is Coolblue door Thuiswinkel beoordeeld als Beste webwinkel 2015 (en ze kregen die prijs toen zeker niet voor de eerste keer). Betalen kan overigens op meerdere veilige manieren: iDeal, creditcard, vooruitbetaling of betalen bij de postbode (rembours), bezorging kan tegen bijbetaling op afspraak of zelfs ’s avonds op dezelfde dag (Coolblue VandaagNog®); gewone bezorging, zelfs op zondag, is gratis.

    Klachten over Coolblue

    Als je contact wilt leggen met Coolblue voor vragen, problemen, klachten of omdat je nieuwsgierig bent naar dat leuke wachtmuziekje, dan zijn er legio manieren. Direct advies (en dus die liedjes) krijg je via de telefonische klantenservice (lokaal nummer), zeven dagen per week geopend (m.u.v. feestdagen) tot 23.59. Ook kun je je vraag stellen op Facebook, Twitter, WhatsApp of nog met e-mail. Maar zelf kun je ook al veel te weten komen via je online account (bestelstatus, openstaande facturen, retouren bekijken, producten retourneren, et cetera).

    Kreeg jij die glimlach op je gezicht van Coolblue? Laat hier je review achter!

    Onafhankelijke ervaringen over coolblue! Betrouwbaar en snel met leveren? Goede winkels? Lees beoordelingen van consumenten die u voorgingen op ErvaringenSite!

    Coolblue
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (32)

    6
    41% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6.6
    Service
    rating
    5
    Prijs
    rating
    6.8
    Leveren
    rating
    5.4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Topbedrijf

    Kan niet anders zeggen dan dat dit een topbedrijf is, ik raad het echt aan gewoon.
    Ze leveren snel, zijn meestal de goedkoopste en dan is het ook nog leuk verpakt. Als je ze belt met vragen, zijn ze aardig en behulpzaam.
    Ik ging altijd naar de Mediamarkt maar eerlijk gezegd bestel ik nu gewoon online hier. Alhoewel ik het jammer vind dat Coolblue geen winkels heeft, want het is leuker om producten eerst aan te raken en te proberen.

    Door: Julia Peeters 10-01-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    topservice en prijzen, levertijd valt tegen tegenwoordig

    goede winkel met veel keuze en een vriendelijke klantenservice

    maar jammer dat tegenwoordig de levering telkens vertraagd is.
    Je krijgt wel welgemeende excuses enzo maar het blijft echt vervelend elke keer. je zit toch te wachten en dat zou niet nodig hoeven zijn.
    ik koos altijd voor coolblue door hun uitstekende service.

    Door: besteller 16-07-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Teleurstelling

    Snelle levering en redelijke prijzen, allemaal goed en wel ... jammer dat als er wat mis gaat in garantie de klantenservice duidelijk een pak minder is. Veel 'uitstel' en standaard 'nog even geduld' antwoorden, dan verdwijnt de '(alles voor een) glimlach' al snel. Teleurstellend als trouwe klant sinds jaren.

    Door: Patrick C. 22-10-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    Paar keer besteld bij Coolblue

    Paar keer besteld bij Coolblue nu en ik heb zelf nooit ergens problemen mee gehad.

    Mijn wasmachine werd ter plekke geïnstalleerd en ik had vorige week een magnetron voor mijn dochter besteld en die werd met een dag keurig geleverd.

    Door: Evie 28-02-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    al veel dingen gekocht

    Coolblue is zeer gebruiksvriendelijk. Bij problemen wordt er onmiddellijk geholpen en ze zijn zeer vriendelijk. Ik heb al enkele problemen gehad waar coolblue niets aan kon doen en zij hebben dit altijd onmiddellijk voor mij kunnen oplossen.

    Door: Lucas 24-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Ipad

    anderhalf jaar geleden kocht ik een Ipad op coolblue. Echter wil hij gewoon niet meer aangaan wat ik ook doe.

    Ondertussen ben ik al 3MAAND bezig met nu mijn 5de poging om het toestel op te sturen. Het toestel wordt continu na lange wachttijd terug opgestuurd. De ene keer vol scheuren de andere keer zonder mijn oplader die ik er origineel in stak. Geen enkele keer werd de ipad herstelt. Deels omdat mijn Apple ID nog zou gekoppelt zijn . Helaas blijkt Coolblue na zoveel keer gemeld te hebben het nog altijd niet te verstaan dat dit ontkoppelt wordt wanneer de ipad verbinding maakt met het internet. Echter moet het toestel in de eerste plaats daarvoor kunnen opstarten. Het personeel blijkt dit niet te verstaan en of willen dit juist niet verstaan zodat ze dit nog even kunnen rekken. Zo kunnen ze de 2 jaar garantie simpelweg omzeilen. Ondertussen worden ze educatief klaargestoomd om samen in 1 grote sekte kring de klant te brainwashen dat het allemaal in orde komt. Dit met het nieuw soort marketing waar de gemiddelde mens met een IQ boven 90 een trombose opdoet. 1 tip, blijf weg van manipulatieve kaltes blau
    monopoly met hun gestapo secretaressen. DIE JE TROUWENS ONMOGELIJK KUNT BEREIKEN WANNEER ZE ZIEN DAT ER EEN FOUT IS. Ze leggen meerdere malen af in lange telefoonsessies wanneer het uiteindelijk toch nog eens jou beurt is.

    Door: Randy De Bels 11-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6
    rating

    TomTom gekocht, beste deal

    Zojuist kregen we hem binnen, de nieuwe TomTom. Gisteravond besteld. Met bewaarzakje en al. Ze waren veruit de goedkoopste en dus supersnelle levering. Ik koop eigenlijk alles bij Coolblue, sowieso sympathiek bedrijf.

    Door: Jaapie 30-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Leuke winkel

    Echt een leuke winkel, ik koop tegenwoordig eigenlijk alles bij Coolblue. Dat was vroeger de Mediamarkt, maar nu is Coolblue steeds gewoon goedkoper. Levering is altijd snel en het is altijd leuk om ze te bellen :)

    Door: Corry Peters 25-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Leuk!!!

    Vind dit zo'n grappig bedrijf, allemaal van die leuke dingetjes. Dat wachtmuziekje inderdaad en die verpakking. En ze zijn lekker snel en goedkoop ook nog. Dus ik kom daarom steeds weer bij ze terecht.

    Door: Tvtiepje 29-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Prettig bestellen

    Ze zijn gewoon de snelste en vaak ook de goedkoopste. Met een handige website, waar ik altijd vind wat ik zoek. Anderen (ik noem geen namen) zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen.

    Door: Otto van Buitenen 15-10-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Defecte toestellen geleverd, geld nog steeds niet terug

    Onmiddelijk na ontvangen toestel gecontroleerd en dit bleek defect te zijn. Klantendienst gecontacteerd: "kan gebeuren, gewoon terug sturen en je krijgt een vervanging".
    Toestel direct weer ingepakt, verzendlabel er op en naar de de post gebracht. De post heeft het een dag later bij Coolbleu afgeleverd. En daar ligt het al een week te liggen op 'verwerking'.
    Telkens je coolblue contacteert is het normaal dat het zolag duurt. De gemiddelde verwerkingstermijn is telkens (toevallig) het aantal dagen dat je al wacht. Bij elk contact wordt dit bijgesteld.
    Ondertussen is Coolblue met je geld weg, maar je zit zelf zonder een (werkend) product....
    Reken maar even uit: enkele duizenden producten 'in retour' die liggen te wachten op 'verwerking'. Dat is een stevige kredietlijn die je bij uw klanten STEELT.

    Door: Lowie Verstraten 20-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    zeer slechte beoordeling

    Voor mij geen cool blue meer bestelling op 15 05 voor 15 uur een gsm besteld normaal volgens u site moet je hem de zelfde dag krijgen niet dus .op 16 05 geen gsm

    De volgende dag ook niks op 17 – 05 mijn vrouw thuis gebleven om de postbode zekers te ontvangen die steek gewoon een briefje in de bus en rijd weg zonder te bellen wij onmiddellijk bellen naar jullie ze gingen het oplossen niet dus wij kunnen tijdens de uren er niet achter gaan wij hebben ook een zaak de volgende dag de post bode belt wel aan met de melding dat ze de gsm niet mee geeft dat wij dat maar moeten zelf gaan afhalen .

    Geachte ik heb een gsm besteld met thuis levering ik heb zekers meer dan een uur met u verschillende diensten gebeld allemaal verloren tijd ik had duidelijk vermeld dat u de gsm uiterlijk moet leveren ten laagste 18 05 dit is dus niet uitgevoerd bijgevolg blijft u in gebreke en annuleer ik de verkoop en gelieve zo vlug mogelijk mijn betaling terug te storten Ik heb in verleden vele male gekocht aan u ook mijn zoon dat ging goed met post nl nooit geen problemen gehad nu hoor ik van iedereen problemen voor mij stop het en ik ben geen klant meer ik zal mij ook via de media uitlaten over mijn ongelofelijke negatie ervaring ik voel mij volledig in zak gezet van u dienst en ik hoop als u zonder gsm valt dat u het zelfde zal meemaken .

    Met geen vriendelijke groeten Caerels Rik

    Rik Caerels

    Door: Caerels Rik 18-05-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Retour?!

    Op 22 januari 2018 stuurde ik mijn MK Smartwatch op ter reparatie. Op 25 januari 2018 hebben ze deze ontvangen en op 2 februari 2018 ontving ik de prijsofferte. Diezelfde dag kreeg ik nog bevestiging dat ze de prijsofferte hadden ontvangen. Ondertussen is het 22 februari 2018 en heb ik nog steeds mijn MK Smartwatch niet terug. Ik heb zelf meermaals contact moeten opnemen met Coolblue voor een stand van zaken. Telkens opnieuw werd ik gesust, tot er werd gezegd dat er blijkbaar vertraging was opgelopen maar dat ze dit waren vergeten te communiceren. Echter na een aantal berichtjes, ontving ik een e-mail waarin staat dat de prijsopgave vertraagd zou ontvangen zijn bij de hersteldienst. Ik had nochtans diezelfde dag bevestiging gekregen van ontvangst van de goedkeuring van de offerte... Ik zou in de loop van de volgende week meer informatie krijgen over het proces van herstel. Op hun website staat echter dat de producten doorgaans binnen twee weken terug bij de consument zouden zijn, en anders binnen drie weken... Mijn geduld raakt stilletjesaan echt wel op.

    Door: Nathalie 22-02-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Verantwoordelijkheid afschuiven!

    Bij Coolblue bracht ik een tiental dagen terug een smartphone LG Nexus 5 32GB binnen. Het toestel werkte niet meer na een bootloop. Een heel bekend probleem volgens de verkoper van Coolblue Antwerpen. Hij verzekerde ons dat het toestel na onderzoek volledig zou worden vergoed aangezien het nog in garantie is (aangekocht op 14 juli 2016). Na onderzoek bij de hersteldienst werd 'oxidatie' vastgesteld, met als 'bewijs' 2 kleine vage fotootjes. Onze klacht heeft geen verband met deze vaststelling. LG verschuilt zich hierachter om de garantievoorwaarden te omzeilen en geen nieuw toestel te moeten aanbieden. Op verschillende internetfora lees ik identieke verhalen. Om het toestel terug te kunnen krijgen moet ik 39,95 euro onderzoekskosten betalen. Ik kan het toestel ook gratis laten vernietigen (sic!) Een regelrechte schande! Betalen om mijn eigendom terug te krijgen. LG is in deze niet oprecht en ik eis een volledige terugbetaling. Coolblue wil me eveneens niet vergoeden.En dan nog te weten dat we destijds op hetzelfde moment 3 LG smartphones hebben gekocht. Ik vrees het ergste voor de 2 andere smartphones... Coolblue en LG neem uw verantwoordelijkheid op, a.u.b. !

    Door: Gunter De Clercq 09-10-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    kapotte bosmaaier bij aankoop

    Had een nieuwe bosmaaier besteld bij Coolbeu. Bij het uitpakken thuis is het duidelijk dat er al iemand in de verpakking heeft gekeken, en dat er paginas in de handleiding zijn gescheurd. Ik ga dus terug naar coolbleu met het toestel, maar krijg een beschuldigende vinger dat ikzelf de paginas uit het boek heb gescheurd. De bosmaaier heb ik moeten weggooien in het containerpark.

    Dus nooit meer coolbleu . een echt rot bedrijf waar de klant een citroen is om uit te persen.

    Door: Yoshua 02-09-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Nog nooit meegemaakt

    Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wij bestellen een vaatwasser bij Coolblue omdat zij op TV reclame maken dat hij binnen de 3 werkdagen geïnstalleerd zal worden. ( mits bijbetaling van €70 !)
    Na verschillende keren bellen naar Coolblue kreeg ik een email vanuit Nederland met de vraag om naar Nederland te bellen om een afspraak te maken voor de installatie.
    Ik vind dit al raar dat ik moet bellen ipv dat ik opgebeld word vanuit het buitenland maar om alles te bespoedigen heb ik dat dan maar gedaan.
    Het toestel werd geleverd na een 8 tal dagen en de technieker had geen tijd om hem te installeren.
    Na eindeloos veel telefoons met Coolblue en hun Nederlandse installateur en na 3 weken wachten heb ik gevraagd om het toestel geïnstalleerd teug te komen afhalen.
    Met verhalen dat zij de toevloed van bestellingen niet aan kunnen, dat zij 50 vaatwassers op een dag verkopen , dat zij de installaties niet zelf kunnen doen etc. …. Ben ik niet echt gediend.
    Waarom reclame maken op TV als je beloftes gewoon niet waar te maken zijn !!

    Door: Frank 21-08-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Nog nooit meegemaakt

    Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wij bestellen een vaatwasser bij Coolblue omdat zij op TV reclame maken dat hij binnen de 3 werkdagen geïnstalleerd zal worden. ( mits bijbetaling van €70 !)
    Na verschillende keren bellen naar Coolblue kreeg ik een email vanuit Nederland met de vraag om naar Nederland te bellen om een afspraak te maken voor de installatie.
    Ik vind dit al raar dat ik moet bellen ipv dat ik opgebeld word vanuit het buitenland maar om alles te bespoedigen heb ik dat dan maar gedaan.
    Het toestel werd geleverd na een 8 tal dagen en de technieker had geen tijd om hem te installeren.
    Na eindeloos veel telefoons met Coolblue en hun Nederlandse installateur en na 3 weken wachten heb ik gevraagd om het toestel geïnstalleerd teug te komen afhalen.
    Met verhalen dat zij de toevloed van bestellingen niet aan kunnen, dat zij 50 vaatwassers op een dag verkopen , dat zij de installaties niet zelf kunnen doen etc. …. Ben ik niet echt gediend.
    Waarom reclame maken op TV als je beloftes gewoon niet waar te maken zijn !!

    Door: Frank 21-08-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Deze verdienen niet eens één ster !

    Ronduit slecht , zeker niet aan te bevelen ! ! !

    Aan coolblue , na (+- goed anderhaf jaar ) van heen en weer , garantie of geen garantie besliste u uiteindelijk mijn oude Stoommop van Philips te vervangen , daar ik deze verkeerd gebruikt zou hebben ? . . .
    Daar deze Philips stoommop niet meer in de handel te verkrijgen is kon ik de Black&dekker stoommop kiezen , het model dat ik aderehalf jaar geleden al bij u kocht nadat de Philips stoommop het begaf na +- 2 maanden in gebruik . Toen al leverde u me de Black&dekker stoommop een model wat niet in overeenkomst was met wat u beschreef , en wat op de bestelbon en gebruiksaanwijzing blz, 4 staat , het gaat hier om een ander model van het waterreservoir, ( smal uitlopend met de vuldop aan de voorkant inhoud 430cl inhoud ! ) , alhoewel u de stoommop beschrijft met een vierkant waterreservoir met vuldop van boven met 500cl inhoud ! wat op de pagina , foto's en zelfs op video te zien is !
    Tijdens ons lang gesprek heb ik u daarop aangesproken , daar u me een goed anderhalf jaar geleden probeerde af te wimpelen met zeer goedkope uitleg ! Maar kocht toen voor 12€ het juiste waterreservoir zoals beschreven bij Black&Dekker zelf , Maar kortom dit zou nu zijn aangepast in u systeem en zou verder niet meer voorkomen . Maar na goed anderhalf jaar stel ik zelf weer eens vast dat niets is aangepast , u doet gewoon verder !!! en ik weer eens moest vaststellen dat coolblue niet van hun woord is , alhoewel ik de variant koos met vierkant waterreservoir , en dit ook zo op de bestelbon staat , maar kreeg de goedkope variant .
    Best jammer als de klant iets koop maar u beslist gewoon iets anders op te sturen dan is afgesproken !!! Of is dat nu de handelswijze van coolblue .
    Trouwens met de prijsklasse van de black&decker stoommop zit u ongeveer 30% a 45 % hoger dan de andere leveranciers !!! Deze stoommop die u me leverde is in de handel al vanaf 79 € te krijgen , maar bij u kost deze 149 € !
    Men kan dan immers wel verwachten ook het besproken toestel te krijgen .
    Op dit soort van aankopen heeft niemand zin in , daar men bij u een kat in de zak koopt ! En uiteindelijk daar dan moet mee akkoord gaan , dit zijn praktijken die om problemen vragen !!!

    Antwoord van coolblue

    Beste meneer Gabriels,
    Bedankt voor jouw review. Deze werd door ons afgekeurd omdat dit eerder een klacht is dan een review. Het is zeker niet fijn wanneer je toestel niet gerepareerd kon worden onder garantie omdat werd vastgesteld dat het defect veroorzaakt werd door een andere vloeistof dan water. Wij hebben als geste jou kosteloos een Black & Decker toestel toegestuurd. Als ik het goed begrijp is het Black & Decker een volledig werkend toestel? En dat enkel de grootte van het waterreservoir foutief vermeld stond op onze website? Zo ja, onze excuses daarvoor. Het is zeker niet de bedoeling foutieve informatie mee te geven naar onze klanten. Wij werken dag en nacht om onze service te verbeteren.

    Wanneer je graag het waterreservoir van 500 Cl wenst is dat uiteraard jouw eigen keuze.

    Onze excuses voor het ongemak. Het is zeker lastig wanneer dingen niet naar wensen verlopen.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek één van onze winkels. Dan helpen we jou graag verder!
    Met vriendelijke groet,
    Robert van Coolblue
    Specialist
    Alles voor een glimlach

    Mijn antwoord naar coolblue

    Dat u deze revieuw niet plaatst bevestigd meer en meer mijn verhaal , dat u revieuws plaatst die enkel maar positief zijn vandaar deze hoge score ! , moest u deze allemaal plaatsen zou u de 5% met moeite halen .

    U moet deze revieuws helemaal niet plaatsen , daar ik dit op andere platvorms wel kan en dat de mensen zo het ware gezicht van coolblue wel zullen zien , en hun handelswijze ! Dit is bedrichelijke informatie naar de klant toe , wat zeker niet gepast is , en in strijd is met het wetboek .
    Vandaar dat ik weer eens geen verzegelde en een geopende doos kreeg !!! , met zoals u al vermelde een ( goedwerkende stoommop ) , dus als ik het nu goed begrijp is het weer eens een hersteld toestel van iemand anders ? En bovendien zonder de vloerdoeken ! Of horen die daar dan nu niet meer bij ? Dat is weer eens extra 25€ voor de 2 doeken + 12€ voor het juiste waterreservoir ! En dit voor 149€ dit is wel goed zaken doen zeker !
    Bovendien als geste !!!!! heb ik zeker geen ander goed werkend toestel gekregen van coolblue ,dit enkel maar omdat ik zou stoppen mijn revieuws te plaatsen wat voor mij helemaal geen moeite is , als u van dit standpunt verder uitgaat zal u weer de nodige revieuws kunnen lezen , zodat de mensen eens kunnen zien hoe coolblue met hun klanten omspringt .
    Stel u eens in mijn plaats , zou u dan zomaar akkoord gaan ? Dacht het wel !
    Fijne dag verder .

    Door: lp Gabriëls 14-04-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Leiugenaars (heb ik zwart op wit en op tape)

    CoolBlue een box mover waar ik jaren klant bij "was" inmiddels.
    Efin daar zijn we nog niet
    Op 23/2/2017 's morgens een bestelling geplaatst en betaald uiteraard krijg ik al 6 maanden geen bevestigings e-mailtjes meer.
    Daar ik al eerdere bestellingen op mijn nieuw adres ook geen acht geslagen op details want ik had voordien in oktober 2016 mijn adresgegevens reeds online aangepast.

    Anyway 24/02/2017 log ik in en kijk naar de track en trace , onderweg, en iets later zie ik terug naar afzender, oorzaak pakje naar mijn oud adres verstuurd :-(

    Blijkbaar heeft men een backup van de website of de database terug gezet want eerdere pakjes kwamen wel op mijn nieuw adres...

    De oplossing van CoolBlue is opnieuw bestellen + extra voor levering zelfde dag , m.a.w. ik moet het artikel 2 keer betalen + extra voor het initieel artikel te ontvangen, o ja die eerste betaling krijg ik wel terug (uit ervaring weet ik dat dat 3 weken tot een maand kan duren) (tezij je van je xxxx maakt)
    Daar ik geen voorstander ben van de rekening van CoolBlue dubbel te spekken zeg ik het is genoeg geweest verwijder mijn account maar, met nadruk op verwijderen !

    Een uurtje later (11u) krijg ik bevestiging per mail dat mijn account verwijderd is. Mooi denk je , wacht het verhaaltje is nog niet ten einde,

    Omstreeks 14u kom ik terug thuis van een begrafenis, Ga nu toch eens kijken of ik niet meer kan inloggen , en rarara, ik kan nog inloggen !
    Boze mail verstuurd krijg ik terug bevestiging dat mijn account is "gedisabled" , dit vraag ik niet , ik heb gevraagd te verwijderen ! wat ze me ook hebben bevestigd

    HET IS DUIDELIJK DAT COOLBLUE NIET OM EEN LEUGENTJE VERLEGEN IS

    Het is nu inmiddels 19u en ik kan nog steeds inloggen.... en heb er nog steeds een account

    Nu is de versie van CoolBlue dat ze geen accounts mogen verwijderen voor de belastingsdienst, laat me niet lachen
    als de beslatingsdienst hun CMS systeem welke manipuleerbaar is gelooft als een correcte boekhouding

    ik zet ze dan ook op dezwartelijst.eu

    Door: Peter De Groote 24-02-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Product niet geleverd

    Na 8 dagen product nog steeds niet ontvangen. Hoewel ze weten dat er een probleem is bij Bpost (label kan niet gescand worden) wordt er aan het probleem niets verholpen. Erger nog, na 8 dagen kreeg ik het bericht dat ze veronderstelden dat ik het product ontvangen had omdat ze 2 dagen niets meer van me gehoord hadden. Een nieuw exemplaar opsturen gaat niet, geld terugkrijgen gaat niet.

    Door: Anne 09-02-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Schrijf zelf een review over Coolblue

    Uw beoordeling