Ervaringen Fit Track

Misschien heeft u wel eens van een slimme weegschaal gehoord? Sterker nog misschien bent u op zoek naar een slimme weegschaal en bent u op internet al flink wat opties tegen gekomen. De kans is groot dat u het bedrijf Fit Track dan ook gezien heeft. Het bedrijf uit Canada biedt volgens hen zelf een slimme weegschaal met een nauwkeurige manier van meten van 17 verschillende aspecten. Maar van achter uw computer is dit maar wat lastig om in te schatten. Is het bedrijf te vertrouwen? Hoe staat het met de kwaliteit van hun producten? Wat vinden andere mensen van hun weegschalen? Hier op Ervaringensite.be bent u aan het juiste adres om op deze vragen antwoord te krijgen en meer. U leest hier ervaringen en meningen van anderen en kunt op basis hiervan een gedegen beeld vormen van Fit Track en haar producten.

Over Fit Track

Het bedrijf Fit Track is opgericht door Jeffrey Lee in 2018. Lee is opgegroeid in een familie van artsen en wilde zelf ook het leven en de gezondheid van mensen om hem heen verbeteren. Vanuit deze gedachte ontstond Fit Track. Fit Track biedt zogeheten slimme weegschalen aan om gewicht en BMI te meten en bij te houden. Een Fit Track weegschaal is in staat om in totaal op 17 aspecten te meten. Naast gewicht en BMI, ook bijvoorbeeld lichaamsleeftijd, hoeveelheid proteïne, lichaamsvet en vetvrije massa te meten. De data die via de weegschaal gemeten worden kunnen naar een app doorgestuurd worden. Met deze gegevens is men in staat om bijvoorbeeld gezondheids-, fitness- en / of gewichtsdoelen te volgen en bewerkstelligen. Fit Track claimt een nauwkeurige manier van meten ontwikkeld te hebben die meer informatie verstrekt en ook nog eens tegen een aldus Fit Track betaalbare prijs. In totaal zijn er wereldwijd 800 duizend klanten.

Producten en diensten Fit Track

Fit Track bied 2 verschillende slimme weegschalen. De Dara, deze weegschaal wordt aanbevolen voor met name mensen die als doel hebben; algehele gezondheid, gewichtsverlies en fitness. De weegschaal kan gegevens van 8 verschillende gebruikers opslaan en biedt een zogeheten atlete modus. De tweede weegschaal van Fit Track is de Beebo. Deze is meer gericht op een gezin en helpt zowel bij de algehele gezondheid, gewichtsverlies en fitness doelen, maar heeft ook een speciale optie voor zwangere vrouwen en voor kinderen. Ook bij de Beebo kunt u van 8 personen de data opslaan. Beide weegschalen worden gratis verstuurd en komen met de mogelijkheid om de app gratis te downloaden.
    Via de app Fit Track Health kunt u de 17 gemeten parameters opslaan, bijhouden en bent u in staat het verloop hier van in kaart te brengen. Op basis van wat er in de app weer gegeven wordt, zou u meer onderbouwde beslissingen kunnen nemen met betrekking tot uw gezondheid.
    Naast de slimme weegschalen met app kan Fit Track ook de Tempo leveren. Dit is eeninfrarood thermometer waarmee contactloos de temperatuur kunt opnemen van iemand zonder die fysiek aan te raken.

Ervaringen, beoordeling, mening, review, tips, klachten Fit Track

Heeft u een weegschaal van Fit Track thuis staan? Heeft u onlangs een product besteld bij het bedrijf? Of heeft u misschien op het punt gestaan om dit te doen, maar heeft u zich bedacht? In alle gevallen dat u bekend bent met het bedrijf Fit Track en haar producten, willen we u vragen om hier op onze site een review achter te laten. Uw review over bijvoorbeeld de Dara kan anderen de ogen doen laten openen. Uw ervaringen en mening over Fit Track is erg interessant voor eenieder die op het punt staat om zaken met het bedrijf te gaan doen. Hier op Ervaringensite.be dragen we zo bij aan een objectief en betrouwbaar beeld van bedrijven. Daarvoor alvast dank!

Fit Track

10
    10