Ervaringen G2A

Er worden steeds meer games op de markt gebracht en met de Graphics die steeds beter worden, gaan ook de prijzen van de games steeds verder omhoog. Je wordt door de nieuwste ontwikkelingen steeds meer in de belevingswereld van het spel getrokken. De werelden worden steeds groter en je kunt steeds meer. De prijzen zullen dus blijven stijgen. Er zijn echter verschillende online shops die de games met kortingen verkopen. Met meer dan 14 miljoen klanten wereldwijd, is G2A één van de grootste marktplaatsen voor games. Wat vinden al deze klanten echter van de webshop? Zijn ze echt de goedkoopste? Lees het hier in hun reviews en beoordelingen.

Over G2A

Een wereldwijde digitale marktplaats voor games en game-gerelateerde producten, dat is G2A. De webshop heeft alles op het gebied van gaming en is overal op de wereld actief. Het hoofdkantoor bevindt zich in Hong Kong. Met een aanbod van meer dan 50.000 producten heb je altijd genoeg keuze. Of je nu op zoek bent naar een steam key voor Star Wars: Battlefront II of Assassin’s Creed: Origins, je kunt het bij G2A kopen. De webshop richt zich vooral op game keys voor verschillende platformen, zoals Steam, Origin en Xbox Live, maar heeft nog meer op het gebied van digital gaming.

G2A omschrijft het spel Overwatch in 10 seconden.

De G2A platformen

• Origin
    • Steam
    • Xbox
    • PSN
    • Apple
    • Gameforge
    • Blizzard
    • Uplay
    • GOG
    • HTC Vive
    • Oculus Rift

Diensten G2A

Aangezien de marktplaats zich geheel richt op digital gaming, zijn ook hun producten altijd digital. Je krijgt dus na je betaling meteen een mailtje met jouw key. Je hoeft dus niet te wachten en kunt meteen beginnen met gamen. Je betaalt bij G2A ook altijd veilig met één van de achttien betaalmethodes. Je kunt onder andere betalen met iDeal, PayPal, Visa en MasterCard, maar ook Bitcoins worden geaccepteerd. Wil je het bestellen helemaal makkelijk maken, dan kun je ook de G2A-app installeren op je iPhone of Android-telefoon.

Klachten G2A

Voordat je een review schrijft over jouw klacht, kun je het beste eerst contact opnemen met de klantenservice van G2A. Op de website is een uitgebreide SupportHub te vinden waar alle veelgestelde vragen al beantwoord zijn, maar ook veel voorkomende problemen worden hier uitgelegd. Heeft de SupportHub niet het antwoord waar jij naar zoekt? Dan kun je gebruikmaken van het contactformulier op de website. Het is echter misschien sneller om G2A een bericht te sturen via hun Social Media. Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter en Instagram.

Wat vind jij van G2A

Koop jij al je Steam Keys via de webshop? Of heb jij G2A net ontdekt en je allereerste aankoop gedaan? Schrijf dan een review over jouw ervaringen met de webshop. Zijn de steam keys bij G2A echt goedkoop? Kun je al jouw favoriete games in de webshop vinden? En word je door de klantenservice altijd goed geholpen? Geef jouw mening over G2A en laat andere gamers weten of zij in de webshop geld kunnen besparen.

Kopen gamers altijd bij G2A? Zijn de games goedkoop? Is de webshop betrouwbaar? Lees op ErvaringenSite de reviews en ervaringen van andere gamers!

G2A

10