Ervaringen Grootmeesters

Kunst is subjectief, daar valt niet over te twijfelen. Wat de ene mooi vindt, is voor de ander een prul. Maar het staat vast dat de meeste mensen kunst, in wat voor vorm dan ook, kunnen appreciëren. De meest populaire vorm zijn schilderijen, en daar heb je een gigantisch aanbod in. Allerlei stijlen, soorten verf, onderwerpen, en ga zo maar door. Voor elk wat wils! Maar waar kun je tegenwoordig schilderijen kopen? Naar een galerij gaan is niet meteen voor de hand liggend voor iedereen. Bij Grootmeesters kun je online handgeschilderde kunst aankopen, ofwel uit een collectie, ofwel maatwerk. Maar ondanks het feit dat kunst subjectief is, kun je nog steeds veel leren uit de mening van anderen. Hoe zit het met de kwaliteit van de schilderijen, de prijs, de levering, enzovoort. Op ErvaringenSite kun je reviews en ervaringen lezen van klanten van Grootmeesters, dus informeer je zeker goed op voorhand!

Over Grootmeesters
    Grootmeesters is een Nederlands bedrijf dat zich specialiseert in het aanbieden van handgeschilderde kunst via een webshop. Grootmeesters is gevestigd in Amsterdam en is bereikbaar per telefoon en e-mail.

Producten en diensten van Grootmeesters
    Bij Grootmeesters kun je via een webshop allerlei handgeschilderde kunst aanschaffen. Denk aan Moderne Kunst, Oude Meesters, Abstrate Kunst, Beroemde Kunst, Eigentijdse Kunst, Pop-Art, enzovoort. Je kunt hier (replica’s van) schilderijen van Picasso, Van Gogh, Dali, Monet enzovoort, vinden. De schilderijen worden op zuurvrij canvas geschilderd, zonder verfmachine. De schilderijen zijn gespannen op een verborgen frame en worden geleverd met de nodige ophang-accessoires. Het is ook mogelijk om een schilderij te maken van een foto, waarbij die foto wordt nageschilderd door een kunstenaar. Tot slot kun je een maatwerk schilderij bestellen. Op de website kun je ook een sectie Uitverkoop vinden, waar er schilderijen in afslag staan.

Elk schilderij wordt op bestelling geproduceerd, dus je kunt je verwachten aan een levertijd van 15 tot 20 werkdagen na bestelling. Dat kan uitlopen tot 30 dagen voor bepaalde schilderijen. Deze worden in Nederland gratis bezorgd, tijdens een bezorgafspraak. Bij schade aan je schilderij kun je het kosteloos omruilen. Bij Grootmeesters krijg je altijd 5 jaar garantie op kleurechtheid en materiaal. Wat betreft betaalmogelijkheden kun je op de website van Grootmeesters betalen via iDEAL, Creditcard of achteraf betalen met AfterPay. Bij Grootmeesters krijg je 14 dagen retourrecht, mits het product anders dan weergegeven is of beschadiging heeft opgelopen.

Klachten, complimenten en tips voor Grootmeesters
    Heb je zelf al eens een schilderij bij Grootmeesters aangekocht? Dan willen wij graag weten wat jouw ervaringen hiermee waren! Ben je tevreden over de kwaliteit van het schilderij, de levertijd, de klantendienst van Grootmeesters, de prijs-kwaliteitsverhouding? Zou je anderen aanraden om ook een schilderij aan te kopen bij dit bedrijf, of net niet? Ook als je een negatieve beoordeling wil geven aan Grootmeesters, kun je dat doen bij ErvaringenSite. Andere kunstliefhebbers zijn immers erg geïnteresseerd in hoe jij je aankoop hebt ervaren. Of je nu een positieve of negatieve mening hebt, jouw beoordeling van Grootmeesters is belangrijk, dus schrijf zeker een review over dit bedrijf!

10 online stores to get AFFORDABLE trendy clothes | best places to shop online for trendy clothes

Grootmeesters

10