Le Ballon Reviews

: 20
10% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

V
Verlinden
Ik ben echt blij met wat ik recent heb gekocht bij Le Ballon. De trui die ik besteld heb, kwam precies een week nadat ik de bestelling had geplaatst, net zoals ze hadden beloofd. De dag ervoor kree...Lees verder
L
Lambert
Meestal twijfel ik een beetje als er een slechte review is, maar toch heb ik broeken besteld bij deze winkel. Binnen drie dagen waren ze geleverd en kreeg ik ook updates via de mail. Echt een top e...Lees verder
T
Théo
Tot nu toe heb ik echt een rotervaring gehad met deze winkel, man. Ik zit hier al weken te wachten op mijn bestelling en ondanks al die beloftes van de klantenservice, is er nog altijd geen spoor v...Lees verder
V
Vermeulen
Het product dat ik bij Le Ballon heb gekocht, was echt van slechte kwaliteit. Toen ik het terugstuurde en de problemen uitvoerig beschreef, kreeg ik de retourkosten niet vergoed. Dat vond ik echt t...Lees verder
G
Guillaume
Mijn ervaring bij Le Ballon was echt niet goed. Al na een paar keer dragen begon de flap van mijn schoenen los te laten. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en zij erkenden dat dit echt n...Lees verder

Alle reviews (20)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    een pull

    Ik ben echt blij met wat ik recent heb gekocht bij Le Ballon. De trui die ik besteld heb, kwam precies een week nadat ik de bestelling had geplaatst, net zoals ze hadden beloofd. De dag ervoor kreeg ik zelfs een berichtje dat mijn levering onderweg was. Echt top service en super snelle levering, ik ben echt onder de indruk. Dus bedankt aan het hele team!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Broeken besteld

    Meestal twijfel ik een beetje als er een slechte review is, maar toch heb ik broeken besteld bij deze winkel. Binnen drie dagen waren ze geleverd en kreeg ik ook updates via de mail. Echt een top ervaring!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    lange wachttijd

    Tot nu toe heb ik echt een rotervaring gehad met deze winkel, man. Ik zit hier al weken te wachten op mijn bestelling en ondanks al die beloftes van de klantenservice, is er nog altijd geen spoor van mijn pakket te bekennen. Echt teleurstellend en frustrerend, om eerlijk te zijn.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slechte kwaliteit product

    Het product dat ik bij Le Ballon heb gekocht, was echt van slechte kwaliteit. Toen ik het terugstuurde en de problemen uitvoerig beschreef, kreeg ik de retourkosten niet vergoed. Dat vond ik echt teleurstellend en oneerlijk. Als klant verwacht ik dat mijn klachten serieus worden genomen en dat er een goede oplossing wordt geboden. Jammer genoeg was dat niet het geval bij Le Ballon en ben ik dus niet tevreden met hun service.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Schoenen

    Mijn ervaring bij Le Ballon was echt niet goed. Al na een paar keer dragen begon de flap van mijn schoenen los te laten. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en zij erkenden dat dit echt niet door de beugel kon en beloofden om er iets aan te doen. Helaas waren de schoenen niet meer beschikbaar op de website. Dat wil zeggen dat ik ofwel de kapotte schoenen moest houden of terugsturen en zonder schoenen zou vallen. De klantendienst wou niet echt meedenken en was niet bepaald vriendelijk.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop niet ontvangen

    Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en ik heb na 3 weken nog steeds geen terugbetaling ontvangen zoals beloofd. Ik heb geen enkele reactie gekregen op mijn e-mails en berichten via Facebook. Ik ben echt teleurgesteld en ontevreden over de service die ik heb ontvangen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Incomplete bestelling

    Op 3 januari plaatste ik een bestelling bij Le B en ontving die op 5 januari. Helaas ontbrak het sjaaltje dat bij de blouse hoorde. Nadat ik belde, ging een medewerkster kijken, maar helaas hadden ze geen sjaaltje meer beschikbaar. Samen met haar besloot ik om de blouse en de bijpassende schoenen terug te sturen. Ze zeiden dat ze de verzendkosten zouden vergoeden, maar tot nu toe heb ik dat bedrag nog niet teruggekregen. Ondanks meerdere pogingen om contact op te nemen, kreeg ik geen reactie en voelde ik me niet serieus genomen. Ze kwamen hun beloftes niet na en dat vind ik erg onbeleefd. Voor mij geen Le B meer.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vertraagde levering

    Onlangs heb ik een bestelling geplaatst bij deze winkel, maar ik ben helaas niet tevreden met de service die ik heb gekregen. Na wekenlang geen enkele update over mijn bestelling te hebben gekregen, besloot ik contact op te nemen met de klantendienst. Daar vertelden ze me dat het item vanuit een winkel naar het magazijn moest worden gestuurd en dat het deze week zou worden verzonden. Jammer genoeg heb ik nog steeds niets ontvangen, ook al zou het voor kerst geleverd worden. Het is frustrerend om te wachten op een bestelling die maar niet lijkt aan te komen. Ik hoop echt dat de winkel hun beloftes nakomt en mijn bestelling snel zal leveren.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    New sneakers

    Een tijdje geleden had ik nieuwe sneakers besteld bij die ene winkel. Maar de bestelling was vertraagd en uiteindelijk kreeg ik een mail dat alles geannuleerd was en ik mijn geld zou terugkrijgen. Maar nu, na 5 weken, heb ik nog steeds mijn geld niet terug! 🤬 Ik heb geprobeerd te mailen, te bellen en berichten te sturen, maar ik krijg helemaal geen reactie. Wat een oplichters!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop niet geleverd

    Mijn bestelling werd geplaatst op de aangegeven datum, maar jammer genoeg heb ik mijn aankoop nooit ontvangen. Toen ik de klantendienst contacteerde, vertelden ze me dat de items niet meer beschikbaar waren en dat mijn geld zou worden terugbetaald. Spijtig genoeg heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Ik heb verschillende keren geprobeerd om contact op te nemen via e-mail, Facebook en telefoon, maar kreeg geen reactie. Het is frustrerend om te betalen voor een product dat nooit geleverd wordt en dan gewoonweg genegeerd te worden. Het voelt als bedrog en ik ben erg teleurgesteld over deze situatie.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling geannuleerd en geen creditering

    Ik ben al sinds 13 januari aan het wachten op mijn bestelling en tot op heden heb ik nog steeds geen creditering ontvangen. Het voelt als oplichting, alsof de opkoper probeert om snel geld te verdienen ten koste van de klanten na het faillissement. Het is schandalig dat er geen reacties zijn op mijn e-mails. Voorheen was Le Ballon altijd mijn favoriete winkel, maar nu heb ik een heel naar gevoel overgehouden aan deze ervaring. Het personeel heeft altijd zijn best gedaan om goede service te verlenen, maar de opkoper lijkt daar totaal geen interesse in te hebben en handelt alleen uit eigen belang.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling en retour

    Bestellen bij jullie was echt een vervelende ervaring. De klantendienst nam niet op en beantwoordde mijn e-mails niet. Zelfs nadat ik mijn bestelling had teruggestuurd en een bevestiging had ontvangen, heb ik nog steeds geen terugbetaling gekregen. Dit kan gewoon niet door de beugel en voelt bijna aan als diefstal. Kijk alsjeblieft naar jullie communicatieproces en los dit op!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling niet ontvangen

    Ik heb onlangs iets besteld bij jullie, maar jammer genoeg heb ik het nog steeds niet ontvangen. Toen ik te horen kreeg dat mijn bestelling geannuleerd was, werd mij beloofd dat ik mijn geld zou terugkrijgen. Tot op vandaag heb ik echter nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Ik heb al verschillende e-mails gestuurd, maar ik heb nergens een antwoord gekregen. Als ik de klantendienst bel, hoor ik niet eens een beltoon. Dit kan echt niet voor een bedrijf!


Anderen bekeken ook