Liu Jo Reviews
Reviews (6)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Aanrader!
Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam toen ik maandag langskwam. Ze begroetten me meteen toen ik binnenkwam en hielpen me met het vinden van de juiste kledingstukken. De sfeer in de winkel was ook echt gezellig.
Horloge
Ik heb een horloge gekocht bij Liu Jo en teruggestuurd omdat ik er niet tevreden mee was. Ik wacht echter al super lang op mijn geld! Ik heb al contact opgenomen met het bedrijf en ze zeggen dat ze het aan het uitzoeken zijn, maar tot nu toe heb ik nog niets ontvangen. Ik wil gewoon mijn geld terug en dat het bedrijf dit niet blijft uitstellen!
Bed, stoel, bijzettafeltjes
Vijf maanden geleden heb ik een bed, een stoel en twee bijzettafeltjes besteld voor in totaal EUR 8000,-. Tot nu toe heb ik nog steeds niets ontvangen omdat de stof die voor het bed gebruikt zou worden blijkbaar werd afgekeurd. Maar ik heb ook de stoel en bijzettafeltjes nog niet ontvangen, dus ik geloof het excuus van de stof niet echt. Ik zal hier zeker nooit meer bestellen en ik wou dat ik de reviews had gecheckt voordat ik iets kocht.
Te kleine top, ontbrekende retoursticker
Ik was echt teleurgesteld in mijn recente aankoop bij dat bedrijf. De top die ik besteld had was te klein en toen ik hem wilde terugsturen, zat de beloofde gratis retoursticker niet in de verpakking. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice via verschillende kanalen, maar kreeg helemaal geen hulp of assistentie. Dat kan echt niet door de beugel en ik voel me echt opgelicht door dat bedrijf. En dan was de kwaliteit van het product ook nog eens slecht.
Niet retourneerbaar
Ik heb een bestelling geplaatst die ik wilde terugsturen, maar het was echt verschrikkelijk. Na aanmelding voor een retour bleek dat het koeriersbedrijf de retour bij je thuis moest komen ophalen, maar geen retourformulier werd verstrekt. Keer op keer kwam het koeriersbedrijf niet opdagen en werd de retour maar niet opgehaald. En ik kreeg mijn geld maar niet terug. De klantenservice zei alleen maar dat ze een nieuwe afspraak met het koeriersbedrijf zouden maken, maar dat hielp ook niet. Zelfs in de fysieke winkel kon ik niet terecht voor een retour. Echt een nachtmerrie, ik heb nog nooit zo'n slechte webshop ervaren.
Aankoop van kleding
Ik heb kleren gekocht van dat merk en het heeft eeuwen geduurd voordat ik mijn geld terugkreeg. Ik wacht al meer dan 2 maanden en ze zeggen dat er een 'technische storing' is. De klantendienst is echt slecht, Liu Jo moet beter hun best doen als ze willen dat klanten terugkomen.