Tape A L'oeil Reviews
Reviews (18)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
artikel niet beschikbaar
De toon van die e-mail om te laten weten dat een artikel niet beschikbaar is, was echt niet oké. Ook al was het lichtjes geformuleerd omdat het ging over een artikel dat ik gereserveerd had dat plots niet meer beschikbaar was na mijn bestelling de dag voordien, toch voelde het ongemakkelijk aan. En dan nog die opmerking op het einde van de e-mail: "Denk er ook aan om de beschikbaarheid in de winkel te controleren 😉". Waauw! Dus, als TAO een beetje flexibel zou zijn, kunnen ze dan niet gewoon even checken in de winkel waar mijn bestelling naartoe gaat of het artikel daar wel nog beschikbaar is en het voor mij opzij houden? Natuurlijk begrijp ik dat de betaling dan aangepast moet worden, maar het lijkt alsof ze totaal niet begrijpen wat klantenservice inhoudt. Als je dagen moet wachten om te weten of je bestelling wel volledig of gedeeltelijk beschikbaar zal zijn, wordt het gewoon onmogelijk en dat drijft ons natuurlijk naar de concurrentie, die misschien meer toegewijd is als het aankomt op efficiënt orderbeheer.
Aankoop met misleidende korting
Mijn ervaring bij Tape A L'oeil was echt niet goed. Het personeel was niet vriendelijk en leek helemaal niet geïnteresseerd in het helpen van klanten. De zogenaamde korting van 50% was eigenlijk bedrieglijk, want je moest verplicht twee items kopen om van de korting te kunnen genieten. Bovendien werd de korting enkel toegepast op het goedkoopste item. Toen ik mijn verjaardagscheque wilde gebruiken, werd ik onbeleefd behandeld door het personeel. Ik zal zeker niet meer teruggaan naar deze winkel.
Aankoop met vertraging verzonden maar correct geleverd
Het gebeurt wel vaker dat mijn bestelling vertraging heeft, maar deze keer is alles toch goed aangekomen met alle spullen die ik had besteld. Ik ben nog steeds blij met de kwaliteit van de producten, maar die vertragingen zijn echt vervelend. Hopelijk gaat dat in de toekomst beter.
online bestelling, beschadigde producten, slechte klantenservice
Ik was echt teleurgesteld over mijn online bestelling bij die webshop. De spullen kwamen aan zonder enige bescherming en waren helemaal beschadigd, wat echt balen was omdat ik ze als kerstcadeaus wou geven. Na wekenlang contact met de klantendienst, zeiden ze dat we de artikelen moesten terugsturen naar een afhaalpunt. Maar aangezien we in Spanje wonen, hebben we geen afhaalpunt in de buurt. We wachten nog steeds op een antwoord om te zien of ze de beschadigde spullen bij ons kunnen komen ophalen. Al bij al was dit geen goede eerste ervaring met deze online shop.
Geen zakje aangeboden
Na mijn aankoop vroegen ze niet of ik een zakje wou voor mijn kledingstuk. Ik voelde me een beetje zoals wanneer je pasta koopt zonder dat er een zakje bij zit. Ik vond het teleurstellend en jammer. Is het niet normaal om kleding netjes in een zakje te krijgen, vind je niet?
Oversized coat purchase
Wat een schande! Onlangs bezocht ik deze winkel en werd ik geconfronteerd met uiterst onprofessioneel gedrag van een personeelslid. Ik werd niet alleen respectloos en verbaal aangevallen, maar ook fysiek aangevallen toen een verkoper een display naar me gooide omdat ik het terugbetalingsbedrag in vraag stelde. De brutaliteit van deze medewerkers om klanten op zo'n schandelijke manier te behandelen is werkelijk schokkend. Vermijd deze plek ten koste van alles als je je gezond verstand en waardigheid waardeert.
Mijn bestelling teruggestuurd
Ik heb begin oktober mijn bestelling teruggestuurd omdat alle items veel te groot waren voor mijn zoon. Het heeft meer dan 2 weken geduurd voordat het pakket bij het magazijn aankwam en ik heb nog steeds mijn terugbetaling niet ontvangen. Telkens als ik contact opneem met de klantendienst via e-mail of telefoon, krijg ik ofwel geen antwoord ofwel wordt mij beloofd dat ik zal worden terugbetaald, maar er gebeurt niets. Het is echt schandalig om het geld van klanten vast te houden. Ik zal in de toekomst nooit meer iets bestellen bij deze winkel, zowel online als in de winkel.
Geweldige collectie
Ik ben echt blij met mijn aankoop in deze winkel. Het personeel was super professioneel en attent. De collectie was geweldig en ik mocht zelfs een modeshow bijwonen die door de winkel was georganiseerd. Ze zijn altijd op zoek naar nieuwe ideeën en dat vind ik echt bewonderenswaardig. Bravo!
4 sweaters maat 10 jaar
Ik kocht vier truien in maat 10 jaar, maar na het wassen zaten er overal pluisjes die van binnenuit kwamen. Echt slechte kwaliteit! En dan die klantenkaart, dacht ik dat die gratis was! Echt bedrogen gevoel. Dus voor mij geen volgende keer meer hier hoor.
drie items, waarvan twee als cadeau
"Oh, nu heb je besloten om het te kopen?" Ze draaide zich om naar haar collega en vertelde hem.
Leuke kleren
Ik heb recent wat toffe kleren gekocht, maar man, wat een tegenvaller! Alles is enorm uitgerekt na het wassen, van de blauwe trui tot het beige topje. Ik denk niet dat ik hier nog zal teruggaan vanwege de slechte kwaliteit van hun spullen. Er zijn genoeg andere merken waarbij dit nooit gebeurt, dus daar geef ik liever mijn geld aan uit.
Tee shirts soldés troués
De collectie is leuk, de kortingen zijn aantrekkelijk, maar het is onmogelijk om afgeprijsde T-shirts te kopen. Alle artikelen met het label "afgeprijsd" hebben gaten van de bevestigingen die er meerdere keren op zijn gezet, waarschijnlijk een fout van hun machine. De verkoopsters zijn op de hoogte, maar halen hun schouders op als je het hen opmerkt. Ik heb dus geen enkel afgeprijsd item (bovenkleding) kunnen scoren, jammer genoeg was ik daarvoor speciaal gekomen tijdens de soldenperiode.
soldenartikelen
Ik was blij met de flinke korting die ik kreeg bij mijn aankoop, maar het was spijtig dat sommige spullen van polyester waren gemaakt, wat niet goed is voor de gezondheid en het milieu. Ik zal volgende keer beter de labels in de gaten houden, want ik wil niet dat mijn kinderen gevaar lopen door trendy kleren te dragen. Als de prijzen niet verlaagd zijn, moet de kwaliteit ook beter zijn.
Kleding voor mijn 2-jarige zoon
Ik heb kleding besteld voor mijn zoon, maar ze pasten niet goed. Ik vond het maar niks, dus ik besloot om ze terug te sturen. Maar man, het duurde echt lang voordat ik mijn geld terugkreeg. Er waren blijkbaar problemen met de levering. Uiteindelijk moest ik zelfs een verklaring afleggen en mijn identiteitskaart opsturen omdat ze zeiden dat het pakket verloren was gegaan. Echt slechte service!
snelle levering en makkelijk retourproces
Ik was echt blij met mijn aankoop, zowel in de winkel als online. Mijn pakketje kwam verrassend snel aan en was in perfecte staat. Het terugsturen was ook super makkelijk en ik kon zonder problemen iets anders selecteren. Kortom, ik ben heel tevreden met mijn aankoop en de klantenservice die ik kreeg.
Shopping experience in France
Tijdens onze recente vakantie in Frankrijk hebben we met veel plezier een kledingwinkel bezocht in een winkelcentrum. De winkelbediende moet gemerkt hebben dat we Deens waren en schakelde meteen over naar het Engels om ervoor te zorgen dat de communicatie duidelijk was. Dit kleine gebaar maakte een groot verschil in onze winkelervaring en deed ons welkom voelen. Het was een zeldzame en aangename verrassing tijdens onze 12-daagse reis. We waardeerden echt de uitstekende klantenservice die werd geboden.
coole kleren
Wat een top service in de winkel! Die meiden waren echt behulpzaam en vriendelijk. Ik vroeg me af wanneer ze de nieuwe collectie voor tieners zouden hebben, hopelijk niet te lang meer!
Aankoop van kinderkleding
Leuke kinderkleding, maar altijd gedoe met de pasvorm, de stof of de print van de kledingstukken, moeilijk om coördinerende items te vinden, beter ontworpen babykleding voor zowel meisjes als jongens.