Vanden Borre Reviews

: 14
21% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

J
Jan Sney
Laagste prijsgarantie is een lachertje. Oven gekocht bij Vanden Borre voor 899€, een dag later zie ik exact dezelfde staan voor 749€ via keukeninbouwcenter.be. Direct contact opgenomen via de chat....Lees verder
E
Emilie
We deden een bestelling bij vanden borre waarbij 1 product fout geleverd was. We hadden product A besteld maar kregen een product B dat we niet wouden. Ik heb de klantendienst opgebeld over dit pro...Lees verder
R
Raf
Koelkast en vrieskast besteld - welke volgens de webshop in voorraad waren - op zaterdag. Verschillende bevestigingsmails ontvangen van de leverdatum op woensdag waarvan de laatste op dinsdag avond...Lees verder
E
Ellen
Iets meer dan 4 jaar geleden kochten we een tv van 1200 euro bij VandenBorre. Na 4 jaar bleek deze al stuk te zijn. Hersteldienst gecontacteerd. Zeer moeilijk om afspraak te krijgen in het door ons...Lees verder
M
Marc
Absoluut niet klantgericht bedrijf. Ik heb een wasmachine besteld (en betaald) en kies voor levering op zaterdag 2/9. normaliter krijg je vrijdag ts 18u30 en 21u30 een sms met levertijd. niets gekr...Lees verder

Alle reviews (14)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    inbouw oven

    Laagste prijsgarantie is een lachertje. Oven gekocht bij Vanden Borre voor 899€, een dag later zie ik exact dezelfde staan voor 749€ via keukeninbouwcenter.be. Direct contact opgenomen via de chat. Omdat deze winkel NIET in hun lijst voorkomt is er geen terugbetaling. Voor de rest ben ik best tevreden over Vanden Borre


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Online bestelling

    We deden een bestelling bij vanden borre waarbij 1 product fout geleverd was. We hadden product A besteld maar kregen een product B dat we niet wouden. Ik heb de klantendienst opgebeld over dit probleem en zij verwijzen mij door naar een mail-adres. Ik kreeg redelijk snel een mail terug dat ik dan naar de winkel moest gaan met dit foute product. In de winkel zelf hebben we uiteindelijk ons geld teruggekregen en het product daar achtergelaten. Het is nogal vreemd dat je online een bestelling doet en dat je door een fout van de winkel, toch nog in de winkel terecht komt. Dit probleem kon makkelijk opgelost worden aan de hand van een retour en een overschrijving. Nu hebben wij een half uur in de fille gestaan voor een fout die wij niet hebben gemaakt... wij bestellen hier nooit meer iets.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Koelkast en Diepvries

    Koelkast en vrieskast besteld - welke volgens de webshop in voorraad waren - op zaterdag. Verschillende bevestigingsmails ontvangen van de leverdatum op woensdag waarvan de laatste op dinsdag avond 20.00. Woensdag, amper 1 uur voordat we de chauffeur verwachten worden we gebeld met de mededeling dat de toestellen niet op voorraad waren. Speciaal thuis gebleven, keuken aangepast en vrijgemaakt voor de installatie, allemaal voor niets. Het ironische is nog dat Vandenborre in zijn laatste mail letterlijk zegt: "Goed nieuws, uw bestelling is vertrekkensklaar. We leveren tussen 9.45 en 11.25... Is er iets tussengekomen of de datum van komt je niet goed meer uit? Om onze verplichtingen tov al onze klanten na te komen, zal je 39€ aangerekend worden voor een nieuwe levering." Wat een farce...


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    tv

    Iets meer dan 4 jaar geleden kochten we een tv van 1200 euro bij VandenBorre. Na 4 jaar bleek deze al stuk te zijn. Hersteldienst gecontacteerd. Zeer moeilijk om afspraak te krijgen in het door ons gevraagde tijdsblok. 4x de afspraak moeten verzetten, omdat ze niet konden garanderen dat ze in de namiddag konden langskomen.
    Bovendien zeer duur.
    50 euro verplaatsingskosten
    39 euro per 20 minuten dat ze werken aan herstelling

    Wij waren in totaal meer dan 200 euro kwijt aan een herstelling die nog geen 5 minuutjes geduurd heeft.
    Als dit de service na verkoop is die ze bieden, dan kopen wij in de toekomst bij een andere winkel.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    wasmachine

    Absoluut niet klantgericht bedrijf. Ik heb een wasmachine besteld (en betaald) en kies voor levering op zaterdag 2/9. normaliter krijg je vrijdag ts 18u30 en 21u30 een sms met levertijd. niets gekregen. Dus moet ik ervoor zorgen zeker op locatie te zijn op moment dat levering mogelijk was, 7u 's morgens... Vanaf 9u kon ik helpdesk bellen en deed dit ook. Boodschap gekregen dat de bestelling geannuleerd was gezien de wasmachine niet meer op stock was. Ik kon kiezen om een andere te bestellen of geld terug. Ik vraag geld terug en krijg een waardebon ipv terugbetaling terwijl ik dus geen aankopen meer bij deze firma wilde doen - weigeren deze om te zetten naar cash/overschrijving.
    Nooit wil ik nog aankopen daar doen


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nieuwe koelkast

    Service in winkel was in orde (een nieuwe koelkast gekocht). Levering was echter slecht.

    1) ipv de beloofde week wachtijd moest 5 weken gewacht worden waardoor bijna een cashback actie gemist is geweest

    2) eerste keer dat het toestel geleverd werd was maar 1 leverancier mee terwijl was aangegeven dat er twee nodig waren gezien het op 2de verdieping was, toestel is dan op het gelijkvloers achtergelaten

    3) 2de keer dat vandenborre afkwam waren twee leveranciers mee, zonder te proberen beslisten ze dat de trap niet geschikt was (de eerste keer was dat geen issue). derde afspraak gemaakt en direct 100 euro forfaitair lift fee moeten betalen

    4) 3de keer dat men afkwam waren er twee leveranciers maar konden ze beiden enkel frans, we moesten 3 kwartier wachten tot de lift afkwam die door een derde persoon werdt bestuurd. uiteindelijk is de koelkast geplaatst geweest maar is mij 140 euro aangerekend. vandenborre had nog eens extra gerekend omdat ze opnieuw moesten afkomen (wat 100 procent hun fout was)

    conclusie: koop NOOIT een toestel bij vandenborre dat je niet zelf kunt meenemen, levering is duidelijk uitbesteed aan een ander om de kosten te verlagen. klagen bij vandenborre zelf heeft zero effect


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vanden Borre

    Op dinsdagnamiddag 8 augustus ging hij naar de Vanden Borre-winkel in Gent om een ​​wasmachine te kopen. Ik stuitte op de ongeïnteresseerde en vernederende niet-beleefde behandeling van de winkelmedewerkers. Dit maakte me erg verdrietig. Ze zeiden ook dat ze in deze winkel geen wasmachines zouden verkopen en dat ik ze in Buruksel moest gaan kopen. Als je het niet verkoopt, waarom denk je er dan over om het te sluiten en te vertrekken? Ik raad u niet aan om langs te gaan bij deze winkel, die geen klanttevredenheid heeft en wiens werknemers arrogant en respectloos zijn en uw tijd en geestelijke gezondheid op een negatieve manier verbruiken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Koelkast

    Deze review vooral om mensen die ter goeder trouw tekenen voor ontvangst zonder een grondige screening van hun aankoop te waarschuwen en de "Akte van vertrouwen" van Vanden Borre serieus in twijfel te trekken...

    Mijn koelkast van 1299 euro werd pas 2 maand na bestelling geleverd (veel later dan initieel aangekondigd (14 dagen). Bij levering tekende ik voor ontvangst maar verwijderde ik de folie niet meteen omdat de mannen die leverden gehaast waren en een vrachtwagen vol te leveren toestellen hadden. Ik moest tekenen voor ontvangst (hetgeen iedereen doet vermoed ik?),ging werken en pas 's avonds deed ik de verpakking los. Bleek dat er een grote kras en deuk aan de zijkant zat,ws door levering. Ik belde een nummer dat op de leverbon stond waar ik een vriendelijke man aan de lijn kreeg die zei dat ik foto's moest nemen en moest mailen naar de consumentendienst. De dag erna kreeg ik een mail van Vanden Borre waarin stond dat ze vervanging weigeren en een belachelijke schikking van 175 euro voorstellen. Ze reageren verder niet op mails die ik stuurde als reactie. Hun verantwoording is dat als je als klant tekent voor ontvangst al je rechten vervallen. Niemand raadde me aan de verpakking meteen te openen en alles te controleren: de mannen vd levering niet en ook nergens te zien in de mails die de levering aankondigde. "Uw Akte van Vertrouwen" is helemaal niet van toepassing en de teleurstelling in Vandenborre is gigantisch groot...

    Ik formuleerde deze klacht via Trustpilot en kreeg de reactie dat ik moest bellen met de consumentendienst omdat er al een dossier was aangemaakt...

    Gebeld en enkel opnieuw de boodschap gekregen dat ik getekend heb voor ontvangst en dus nergens recht op heb. Er werd zelfs gezegd dat ik had aangevinkt op de leverbon dat het toestel in goede staat was,hetgeen ik helemaal niet gedaan heb. Ik vind het ronduit schandalig dat een klant op deze manier behandeld wordt en dat we niet meer kunnen rekenen op een degelijke service na aankoop.
    Ik bekijk mijn verdere opties via testaankoop en hun advocaten...


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Miele vaatwasser

    Wij kochtten een Miele vaatwasser welke Vandenborre zou installeren. Op de dag van de plaatsing kregen wij de boodschap dat de installatiekit van ons toestel werd gebruikt bij een vorige klant (?!?) en de levering moest worden uitgesteld. Ondanks dat we voor niets een dag verlof hadden aangevraagd en dit opnieuw moesten doen, was er van enige tegemoetkoming geen sprake.
    Nu het toestel uiteindelijk is geïnstalleerd, blijkt het frontpaneel maar gedeeltelijk te zijn gemonteerd waardoor we de vaatwasser nog steeds niet kunnen gebruiken. Dus moeten we opnieuw een dag verlof aanvragen voor een nieuwe interventie.
    Benieuwd of er deze keer wel een tegemoetkoming volgt.
    Van de "akte van vertrouwen" mag men toch meer verwachten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Frigo Whirlpool W55TM 4110 x 1

    Slechte ervaring, maar nuttige tip voor klanten die deze frigo willen aankopen.
    Zes maanden geleden kochten we de frigo Whirlpool 55TM in de kleur inox design.
    Waarom ik vooral deze recensie schrijf is omdat de lak van de deurgleuf voor het openen van de frigo er na 3 maand gebruik begint af te schilferen.
    Ik ben toen naar hun filiaal in Mol geweest en heb foto’s getoond van het probleem.De verkoper vond mijn klacht heel terecht en gaf mij het e-mailadres van hun consumentendienst.
    We hebben twee mails gestuurd, gefundeerd met foto’s en het enige antwoord dat we kregen was “Het feit dat de lak afschilfert wordt niet gedekt door de garantie en kan dus niet gratis hersteld worden”
    Wij vragen geen nieuwe frigo maar gewoon een oplossing voor dit probleem.
    Wat is trouwens de reden van bestaan van hun consumenten”dienst”.’
    Spijtig genoeg moet ik me dus ook aansluiten bij al de negatieve recencies die de mijn voorafgaan.
    Voor ons hoeft Vanden Borre niet meer dan liever Coolblue met een score bij Trustpilot van 4,6.



Anderen bekeken ook