Vanden Borre

141 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.4 voor Vanden Borre komt uit 141 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Vanden Borre gevonden hebben:

ErvaringenSite (21)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Vanden Borre heeft een mooi aanbod in fysieke winkels (80%), maar heeft problemen met de juistheid van technische kenmerken (50%) en het invullen van formulieren (70%). De beloofde levering wordt niet altijd uitgevoerd (60%) en er zijn onhaalbare levertermijnen (40%) met slechte klantenservice (30%). Er is ook sprake van misleidende informatie over leveringskosten (50%) en problemen bij annuleringen (40%). Beter online kopen dan in de winkel (60%).

“onbereikbaar”

“Advies voor thuislevering”

“super tevreden over service en product”

“Geen vriendelijke houding”

“Onhaalbare levertermijnen op de website & slechte klantenservice”

“Product defect - werkt vaak niet”

“Online geldig, in de winkel niet”

“Website op formulier is niet correct”

“Onjuiste technische kenmerken op de website.”

“Problemen met het invullen van formulieren op de Calor website.”

👍 5   👎 13

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Rany Wysevelde - 10 april 2024Trustpilot 🔗

  • onbereikbaar

Dieter Noppe - 3 april 2024Trustpilot 🔗

  • Tv kwam kapot uit de doos
  • Beschuldigd van beschadiging
  • Korting aangeboden voor nieuw toestel
  • Advies voor thuislevering

Clara Bah - 1 april 2024

  • goede oplossing voor aansluiting
  • fantastisch werk geleverd door chauffeur en installateur
  • super tevreden over service en product

Sinne - 8 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Geen communicatie bij betalen
  • Alleen contant betalen vanwege storing
  • Geen excuses voor lange wachttijd
  • Geen vriendelijke houding

Nicolas Pierre - 28 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Onhaalbare levertermijnen op de website & slechte klantenservice
  • Valse beloftes over levertermijnen
  • Lang wachten op geld terug bij annulering van de bestelling

Kris - 21 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Product defect - werkt vaak niet

Helena Ghesquiere - 5 februari 2024Trustpilot 🔗

  • veel te groot
  • 14 dagen bedenktijd niet van toepassing
  • Klantendienst weigert service
  • Online geldig, in de winkel niet

Cb - 31 januari 2024Trustpilot 🔗

  • 3 weken bezig om schade in te dienen
  • Eerste vervangtoestel niet compatibel met mijn 13 promax
  • Overdracht lukt maar kan niet bellen met gegeven toestel
  • Website op formulier is niet correct
  • Na meermaals bellen is de aanvraag gelukt

johan.paesbruggheskynet.be - 25 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Onjuiste technische kenmerken op de website.
  • Lang wachten op terugbetaling van het eerste toestel.
  • Moeilijkheden met cash back actie door Calor.
  • Problemen met het invullen van formulieren op de Calor website.
  • Vandenborre is niet langer betrouwbaar.

Igor Botnari - 23 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte service!
  • Verkopen van producten die niet op voorraad zijn
  • Lang wachten op goederen
  • Onvriendelijke behandeling van klanten
  • Geen goederen na 3 weken wachten
  • Onnauwkeurige communicatie over leveringstijden
  • Geen cadeauservice beschikbaar
  • Beter online kopen dan bij Vanden Borre

Martine - 10 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Misleidende informatie over leveringskosten
  • Onvriendelijke consumentendienst

Jacques Debruyne - 23 december 2023Trustpilot 🔗

  • Laptop niet op tijd geleverd
  • Misleidende informatie op de website
  • Slechte ervaring met de levering
  • Geen duidelijke communicatie over leveringstijd

VDA - 23 december 2023Trustpilot 🔗

  • Toegezegde levering niet uitgevoerd
  • Bedroevende service van Vandenborre
  • Geen levering na 48 uur
  • Geen telefoon voor installatie afspraak

Emilie - 28 november 2023

  • Fout product geleverd
  • Klantendienst verwijst door naar mail-adres
  • Snelle reactie via mail
  • Probleem opgelost in de winkel
  • Onhandig retourproces
  • Lange wachttijd in winkel
  • Foute bestelling leidt tot ongemak

Patrick Christens - 24 november 2023Trustpilot 🔗

  • Bedroevende webshop Vanden Borre
  • Geen levering na 7 dagen
  • Lange wachttijd voor levering
  • Onduidelijke communicatie over levering
  • Bestelling geannuleerd maar nog steeds voorschot niet teruggestort
  • Snelle levering bij Amazon
  • Zeer slechte klantenservice

David - 10 november 2023Trustpilot 🔗

  • Tevreden van producten en levering
  • Dag na levering opgebeld voor feedback
  • Mooi aanbod in fysieke winkels

herman bavinck - 10 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Uitstekende service
  • Product besteld en gehaald bij vandenborre Turnhout (prachtige winkel)
  • Door mijn fout was er iets mis gegaan
  • Keurig opgelost door vandenBorre