30% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

V
Vermeersch
Ik had wat problemen met mijn Xbox One S en moest hem opsturen voor reparatie. Gelukkig was het dankzij de duidelijke uitleg en hulp op hun website heel gemakkelijk. Gewoon stap voor stap mijn Xbox...Lees verder
L
Lise Delhaye
Mijn controller was kapot toen ik hem ontving, dus ik heb contact opgenomen met de klantendienst via de website. Ik heb de controller teruggestuurd, maar jammer genoeg kon hij niet meer gerepareerd...Lees verder
A
Anna Adam
De klantendienst was echt top. Toen mijn console een probleem had, kon ik gewoon een label printen en het gratis terugsturen. Binnen enkele dagen was mijn Xbox gerepareerd en terug bij mij. Ik vond...Lees verder
S
S. Charlier
De nieuwste console van het bedrijf is echt geweldig. Alles werkt soepel en de graphics zijn indrukwekkend. Ik ben heel blij met mijn aankoop en zou het zeker aanraden aan anderen die op zoek zijn ...Lees verder
L
L. Yildirim
Ik ben serieus teleurgesteld in mijn aankoop van de XBOX Series X. Het leek allemaal goed te werken in het begin, maar toen begonnen al snel problemen op te duiken. De console crasht voortdurend en...Lees verder

Reviews (23)

Aankoop van Xbox One S

Ik had wat problemen met mijn Xbox One S en moest hem opsturen voor reparatie. Gelukkig was het dankzij de duidelijke uitleg en hulp op hun website heel gemakkelijk. Gewoon stap voor stap mijn Xbox inpakken en klaarmaken voor verzending. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de reparatie nadat ik het pakket had verstuurd. Na slechts 2 weken kreeg ik te horen dat mijn Xbox hersteld was en snel weer zou worden teruggezonden. De klantenservice van Xbox is echt heel vriendelijk en behulpzaam.

Mijn defecte controller

Mijn controller was kapot toen ik hem ontving, dus ik heb contact opgenomen met de klantendienst via de website. Ik heb de controller teruggestuurd, maar jammer genoeg kon hij niet meer gerepareerd worden. Gelukkig kreeg ik wel mijn geld terug in de vorm van credits, waardoor ik nu een nieuwe controller kan kopen. De communicatie via e-mail verliep vlot en de service was echt fantastisch!

Aankoop Xbox-reparatieservice

De klantendienst was echt top. Toen mijn console een probleem had, kon ik gewoon een label printen en het gratis terugsturen. Binnen enkele dagen was mijn Xbox gerepareerd en terug bij mij. Ik vond het echt geweldig hoe snel en efficiënt ze alles hebben afgehandeld. Ik ben super tevreden met de service die ik kreeg.

Aankoop van de nieuwste console

De nieuwste console van het bedrijf is echt geweldig. Alles werkt soepel en de graphics zijn indrukwekkend. Ik ben heel blij met mijn aankoop en zou het zeker aanraden aan anderen die op zoek zijn naar een krachtige en betrouwbare console.

XBOX Series X

Ik ben serieus teleurgesteld in mijn aankoop van de XBOX Series X. Het leek allemaal goed te werken in het begin, maar toen begonnen al snel problemen op te duiken. De console crasht voortdurend en hoe hard ik ook probeer het op te lossen, niets lijkt te helpen. Het is echt frustrerend om te merken dat je een product koopt dat niet goed werkt.

Aankoop van een videogame voor multiplayer

De multiplayer van Halo werkt precies niet goed. De graphics zijn helemaal in de war en ik kan niet fatsoenlijk spelen. Ik heb dit spel net gekocht om met vrienden te spelen, maar het lukt gewoon niet. Ik heb al een paar keer geprobeerd het opnieuw te installeren, maar helaas geen verandering.

Aankoop van 'n controller

Ongeveer twee weken geleden heb ik een controller van ons gekocht en tot nu toe werkt alles perfect. Echt een geweldige aankoop geweest!

Aankoop van Xbox Live

Wat een gedoe! Telkens als ik Xbox Live koop om met vrienden te gamen, wordt het alleen maar erger! Het is consistent ellendig bij alle games. Voor je eigen gezond verstand en plezier in gamen, speel gewoon op een ander netwerk. Geen enkele vorm van ondersteuning. Gigabytes aan zelfhulppagina's, maar het helpt allemaal niets. Het lijkt erop dat ze het zo hebben ontworpen dat mensen worden afgeleid van het vinden van oplossingen of dat ze zich realiseren dat er eigenlijk geen ondersteuning is. Ik ben klaar met Xbox! Microsoft is gewoon bedrog. Ik geef de datum van vandaag, omdat ik net maanden werk heb verloren door hun onvermogen om een stabiele server te bieden. Belachelijk.

Aankoop Xbox-spel

Mijn ervaring met de klantendienst was echt rampzalig. Mijn account werd gehackt en toen ik hen belde, zeiden ze me gewoon om 72 uur te wachten. Toen ik opnieuw belde, vertelden ze me dat mijn account verdwenen was, maar eigenlijk hadden ze het gewoon bevroren. En ondertussen gebruikt die hacker nog steeds mijn account en gamertag op Xbox Live. De medewerkers waren echt onbeleefd en deden alsof ik hun kostbare tijd aan het verspillen was.

Mijn headset besteld

Ik heb dus een headset besteld en was echt super enthousiast om 'm te gebruiken met mijn console! Maar hoe jammer, ik zit hier al weken te wachten en heb nog steeds niks gekregen. Elke dag bel ik en stuur ik mails, en zij maar zeggen dat ik geduld moet hebben. Maar hallo, ik wil mijn headset NU! Dit is echt slechte service, als je mijn spullen niet gaat leveren, zeg dat dan gewoon!

Mijn Xbox kapot

Ik heb een Xbox Series X besteld en na een tijdje begon hij rare geluiden te maken en werkte de aan/uit-knop niet meer. Dus heb ik hem teruggestuurd voor reparatie onder garantie. Maar in plaats van een gerepareerde Xbox terug te krijgen, beweerden ze dat ik had gesjoemeld en stuurden ze hem terug in een nog slechtere staat. Nu werkt de discdrive niet meer en kan ik mijn digitale games niet spelen. Ik voel me echt teleurgesteld in hoe Microsoft met zijn klanten omgaat.

Games en accessoires

Man, ik begrijp gewoon niet hoe belabberd de klantenservice is bij die ene firma. Ik heb geprobeerd om een echt persoon aan de lijn te krijgen, maar het waren alleen maar van die stomme chatbots die nergens van wisten. En die belterugservice werkt gewoon niet, wat een grap! Mijn zoon heeft zomaar €300 uitgegeven zonder dat ik ervan op de hoogte was, dus moest ik meteen contact opnemen voor een terugbetaling. Ze hebben me één terugbetaling gegeven via de online chat, maar weigerden de rest omdat je slechts één terugbetaling per jaar kan krijgen. Serieus, dat is toch een belachelijke regel! Elk geval zou apart bekeken moeten worden. Voor zo'n miljardenbedrijf zou dat toch niet moeilijk mogen zijn, toch? Maar nee, het draait allemaal om zielloze hebzucht.

Aankoop van games en accessoires

Bij Xbox heb ik al een paar keer slechte ervaringen gehad met hun klantenservice. Ik snap echt niet hoe sommige mensen hier tevreden mee kunnen zijn. Ook vallen me regelmatig bugs op in de games die ik koop en lijkt het alsof er geen updates of ondersteuning worden gegeven. De reclame die ze maken is vaak misleidend en het menu van de Xbox One is onnodig ingewikkeld in vergelijking met de vorige versie. Ondanks al deze problemen, kan ik nog steeds genieten van sommige spellen.

Accountproblemen

Ik vond de service die ik kreeg van deze firma echt teleurstellend. Mijn partner kon zijn account van meer dan 16 jaar niet herstellen en verloor niet alleen geld, maar ook belangrijke gegevens. Het lijkt alsof het bedrijf niet in staat is om de accounts van hun klanten veilig te houden. Dit heeft ons echt teleurgesteld en we zouden anderen afraden om met hen in zee te gaan.

Xbox Series X

De Xbox Series X is echt een van de grootste miskopen die ik ooit gedaan heb. Het werkt gewoon niet voor de games die ik wil spelen vanwege het gebrek aan RAM en VRAM. En er zijn zelfs geen handige tools om wat op te ruimen en de boel sneller te maken. Resultaat: trage, waardeloze prestaties. En tot overmaat van ramp: geen enkele reactie van de klantendienst van Xbox, Microsoft of TURN10. Het voelt echt als bedrog en dit toestel is gewoon niet geschikt voor wat het moet doen. Ik ben echt zwaar teleurgesteld en zou dit product aan niemand aanbevelen.

Slechte behandeling

Ik voel me zo teleurgesteld door de service van dit bedrijf. Ze hebben mijn account gehackt en al mijn spullen afgenomen, zonder zelfs maar te proberen om me te helpen. Hierdoor ben ik veel geld kwijtgeraakt en ik ga nooit meer iets kopen van hen. Ik hoop echt dat andere mensen ook ontsnappen aan dit bedrijf, voor mij zijn het gewoon dieven.