Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van XBOX heeft gemengde beoordelingen. Het retourproces wordt als eenvoudig (60%) beschouwd, maar er zijn ook klachten over belabberde klantenservice (40%) en onbehulpzame garantieafspraken (50%). Sommige klanten ervaren hoge kosten en beperkte terugbetalingen (30%), terwijl anderen geen enkele reactie van de klantendienst ontvangen (20%). Kapotte controllers teruggestuurd na reparatie en beweringen dat de garantie verlopen is zonder oplossing (70%) zijn ook genoemde problemen. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van XBOX te variëren in kwaliteit en klanttevredenheid.