Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Outfittery's communicatie laat te wensen over, met problemen bij het beantwoorden van e-mails en moeilijkheden bij telefonisch contact (30-40%). Desondanks bieden ze coole kleren en uitstekend styling advies, met een geweldig proces van kledingstyling en kwalitatief advies (60-70%). De persoonlijke kledingstyling en vlotte, professionele service worden ook zeer gewaardeerd, maar er zijn hoge verwachtingen die niet altijd worden ingelost (80%). Het is leuk om nieuwe stijlen te ontdekken, maar sommige bestellingen worden niet verwerkt en communicatieproblemen moeten worden opgelost (50-60%).