Padeldirect

9 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9.2 voor Padeldirect komt uit 9 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Padeldirect gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Padeldirect laat te wensen over met slechts 25% positieve beoordelingen. Klanten klagen over trage verwerking van bestellingen, gebrek aan duidelijke communicatie over de status (70%), ontbrekende onderdelen en moeilijkheden met de klantenservice (55%). Vrienden zijn jaloers, maar het gedoe dat gepaard gaat met de communicatie maakt het geen ideale keuze voor online aankopen.

“langzame verwerking van bestelling, geen duidelijke communicatie over status, ontbrak een onderdeel en gedoe met klantenservice”

👍 1   👎 1

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Tuur - 19 februari 2024

  • langzame verwerking van bestelling, geen duidelijke communicatie over status, ontbrak een onderdeel en gedoe met klantenservice