Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie bij Pearle heeft voor- en nadelen. De positieve aspecten zijn onder andere het vriendelijke personeel en het deskundige advies dat wordt gegeven, met een positieve score van 90%. Daarnaast wordt er goede informatie verstrekt voor de aankoop, met een score van 85%. Helaas is er ook een nadeel, aangezien de communicatie enkel in het Frans plaatsvindt, met een negatieve score van 40%. Dit kan voor sommige klanten een struikelblok vormen. Over het algemeen lijkt de communicatie bij Pearle redelijk positief te zijn, maar er zijn verbeterpunten mogelijk om de service verder te optimaliseren.