Pierre & Vacances

14 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.4 voor Pierre & Vacances komt uit 14 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Pierre & Vacances gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Pierre & Vacances heeft een perfecte ligging in het centrum van Meribel, korte wandeling naar skiliften, behulpzaam personeel, privé parkeren en een stijlvolle uitstraling van het chalet (80%). Helaas zijn er klachten over stroeve communicatie, het gevoel compleet genegeerd te worden, lang wachten op terugbetaling en noodzaak om herhaaldelijk bankgegevens te verstrekken (20%). De klantenservice en communicatie kunnen dus verbeterd worden.

“Vreselijke ervaring met klantenservice en terugbetaling”

“Lang wachten op terugbetaling en veel telefoontjes nodig”

“Noodzaak om herhaaldelijk bankgegevens te vragen”

“Geen antwoord op e-mails”

“Stroeve communicatie”

“Compleet genegeerd voelen”

“Reservatie met verlaagde prijs en prijsgarantie”

“Perfecte ligging in het centrum van Meribel”

“Korte wandeling naar skiliften”

“Hulpvaardig personeel”

👍 9   👎 14

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Declercq - 6 maanden geleden

  • Vreselijke ervaring met klantenservice en terugbetaling
  • Lang wachten op terugbetaling en veel telefoontjes nodig
  • Geen actie ondernomen na drie maanden wachten
  • Noodzaak om herhaaldelijk bankgegevens te vragen
  • Geen antwoord op e-mails
  • Stroeve communicatie
  • Compleet genegeerd voelen

Elise Desmedt - 7 maanden geleden

  • Reservatie met verlaagde prijs en prijsgarantie

Niels De Backer - 7 maanden geleden

  • Geweldige voorzieningen om zelf te koken
  • Perfecte ligging in het centrum van Meribel
  • Korte wandeling naar skiliften
  • Hulpvaardig personeel
  • Privé parkeren
  • Stijlvolle uitstraling van het chalet

D. Adam - 8 maanden geleden

  • Hoog uitzicht, rustige locatie, dichtbij voorzieningen

R. Claes - 8 maanden geleden

  • Geen tegenvallers
  • Super goede tips van de klantenservice medewerker
  • Vakantie in Spanje
  • Op vakantie gaan echt veel relaxter

Gilles - 9 maanden geleden

  • De website was heel fijn en handig

S. Diallo - 10 maanden geleden

  • Het appartement was niet zoals voorgesteld en niet goed onderhouden.
  • Niet genoeg ruimte voor het aantal personen dat werd beweerd.
  • Gebouw rook raar in liften en gangen.
  • Gebrek aan ruimte en overvolle appartementen.
  • Vertrekkende gast wenste sarcastisch succes.

Remy - 10 maanden geleden

  • boeking met problemen
  • gescheiden bedden en problemen met televisie
  • kamer werd slechts om de 3 nachten schoongemaakt
  • niet geweldig eten en ongewenste sfeer

hanne - 11 maanden geleden

  • Medewerkers waren niet behulpzaam
  • Hotel probeerde ons te laten betalen voor een rolstoel
  • Gebrek aan verantwoordelijkheid en zorg van het personeel
  • Discriminatie ervaren van medewerker Luciana
  • Geen reactie gekregen van directeur van het hotel

Bart V - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klachten niet serieus genomen
  • Balkon afgesloten zonder communicatie
  • Onjuiste informatie over korting
  • Waardeloze organisatie

Lise Catteeuw - 3 jaren geleden

  • Onbereikbare organisatie
  • Lang wachten op terugbetaling