Pierre & Vacances

14 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.4 voor Pierre & Vacances komt uit 14 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Pierre & Vacances gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Pierre & Vacances heeft vriendelijk receptiepersoneel (80%), super goede tips van de klantenservice medewerker (100%) en geweldige voorzieningen om zelf te koken (100%), maar er zijn moeilijkheden met terugbetalingen (60%), klachten worden niet serieus genomen (40%) en er is gebrek aan verantwoordelijkheid en zorg van het personeel (40%). Al met al een gemengde ervaring met de klantenservice van Pierre & Vacances.

“Vreselijke ervaring met klantenservice en terugbetaling”

“Lang wachten op terugbetaling en veel telefoontjes nodig”

“Geen actie ondernomen na drie maanden wachten”

“Compleet genegeerd voelen”

“Moeilijkheden met terugbetalingen”

“Klantenservice wordt uitbesteed aan een ander bedrijf”

“Personeelstraining duurt slechts 8 dagen en veel verloop”

“Klachten en terugbetalingen worden niet goed afgehandeld”

“Vriendelijk receptiepersoneel”

“Geweldige voorzieningen om zelf te koken”

👍 7   👎 18

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Declercq - 6 maanden geleden

  • Vreselijke ervaring met klantenservice en terugbetaling
  • Lang wachten op terugbetaling en veel telefoontjes nodig
  • Geen actie ondernomen na drie maanden wachten
  • Noodzaak om herhaaldelijk bankgegevens te vragen
  • Geen antwoord op e-mails
  • Stroeve communicatie
  • Compleet genegeerd voelen

G. Lacroix - 7 maanden geleden

  • Moeilijkheden met terugbetalingen
  • Klantenservice wordt uitbesteed aan een ander bedrijf
  • Personeelstraining duurt slechts 8 dagen en veel verloop
  • Klachten en terugbetalingen worden niet goed afgehandeld

mathéo - 7 maanden geleden

  • Vriendelijk receptiepersoneel
  • Goed uitgeruste keuken
  • Mooi appartement met uitzicht op zee
  • Perfecte temperatuur in januari

Niels De Backer - 7 maanden geleden

  • Geweldige voorzieningen om zelf te koken
  • Perfecte ligging in het centrum van Meribel
  • Korte wandeling naar skiliften
  • Hulpvaardig personeel
  • Privé parkeren
  • Stijlvolle uitstraling van het chalet

D. Adam - 8 maanden geleden

  • Hoog uitzicht, rustige locatie, dichtbij voorzieningen

R. Claes - 8 maanden geleden

  • Geen tegenvallers
  • Super goede tips van de klantenservice medewerker
  • Vakantie in Spanje
  • Op vakantie gaan echt veel relaxter

S. Diallo - 10 maanden geleden

  • Het appartement was niet zoals voorgesteld en niet goed onderhouden.
  • Niet genoeg ruimte voor het aantal personen dat werd beweerd.
  • Gebouw rook raar in liften en gangen.
  • Gebrek aan ruimte en overvolle appartementen.
  • Vertrekkende gast wenste sarcastisch succes.

luna - 10 maanden geleden

  • Betaal nooit meer met cheque-vakantie na online betaling, ze betalen gewoon niet terug.

Remy - 10 maanden geleden

  • boeking met problemen
  • gescheiden bedden en problemen met televisie
  • kamer werd slechts om de 3 nachten schoongemaakt
  • niet geweldig eten en ongewenste sfeer

hanne - 11 maanden geleden

  • Medewerkers waren niet behulpzaam
  • Hotel probeerde ons te laten betalen voor een rolstoel
  • Gebrek aan verantwoordelijkheid en zorg van het personeel
  • Discriminatie ervaren van medewerker Luciana
  • Geen reactie gekregen van directeur van het hotel

Bart V - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klachten niet serieus genomen
  • Balkon afgesloten zonder communicatie
  • Onjuiste informatie over korting
  • Waardeloze organisatie

Lise Catteeuw - 3 jaren geleden

  • Onbereikbare organisatie
  • Lang wachten op terugbetaling