Pimsleur

48 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Pimsleur komt uit 48 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Pimsleur gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (33)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Pimsleur biedt een effectief en langdurig taalproduct met goede opnames en duidelijke sprekers, wat de reiservaring voor gebruikers verbetert. De interactieve lessen en optionele quizzen maken het leren motiverend. Echter, sommige woorden zijn moeilijk te begrijpen en het ontbreken van transcripten maakt lessen soms saai. Daarnaast zijn er klachten over de hoge prijs, onduidelijke facturering, en gebrek aan updates. Op het gebied van levering heeft Pimsleur gemengde beoordelingen, met klachten over hoge prijzen en gebrek aan toegang na aankoop. Hoewel sommige klanten de service en leerinhoud prijzen, is er behoefte aan betere klantenservice en oplossing van technische problemen. De klantenservice van Pimsleur wordt bekritiseerd vanwege verkeerde prijsafrekening, slechte service, weigering om problemen aan te pakken en gebrek aan respons. Communicatie in het programma en op de website levert effectieve resultaten op, maar klanten ervaren nog steeds problemen met klantenservice, verouderde lessen en problemen met facturering. Het retourbeleid van Pimsleur wordt vaak bekritiseerd vanwege moeilijkheden bij het annuleren van abonnementen en het ontvangen van onverwachte kosten. (50%)

Product

“Gesprekken te snel om te begrijpen”

“Woorden niet uitgelegd”

“Gehaaste ervaring”

“Gemiddelde taallessen”

“Alleen de eerste introductieles is ontgrendeld”

“Erg duur en blokkeert toegang zonder reden”

“Ongevraagd ingeschreven voor cursus Albanees”

“Snelle vooruitgang in taalvaardigheid”

“Nuttige gesprekken en inheems accent”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Verbetering van de reiservaring”

“geweldig”

“saai”

“te traag”

“niet echt vooruit”

“teleurstellend”

“leuk”

“veel niveaus voltooid”

“geen gesprek voeren”

“Audio-onderdelen van slechte kwaliteit”

“Moeilijk te begrijpen sprekers”

“Onjuiste vertalingen”

“Ontbreken van woordenlijst en vertalingen”

“Betaalbare abonnementsservice met toegang tot veel talen”

“Ideaal voor beginners, brengt je snel op gang in een taal”

“Verhoogd zelfvertrouwen na 20-30 uur, motiverend”

“Te langzaam en verouderd na niveau A1”

“Niveaus 1-3 zijn nuttig, maar 4&5 niet”

“Gebrek aan uitleg na 4 maanden is irritant”

“Niveaus afgerond in meerdere talen, nog steeds niet in staat om een gesprek te voeren”

“De kwaliteit van het product was niet geweldig”

“Het product stopte met werken na de gratis proefperiode”

“Hoog aangeschreven cursus die al tientallen jaren beschikbaar is”

“Effectieve cursus om al sprekend te leren”

“Originele cursus van Dr. Pimsleur”

“Italiaanse dialogen te snel en onduidelijk uitgesproken”

“Lessen zijn saai”

“Geen transcripties verstrekt”

“Heb nog steeds geen toegang gekregen na aankoop”

“Onvermogen om producten te leveren na aankoop”

“Lessen zijn vergrendeld, zelfs na inschrijving”

“Lessen duren te lang”

“Saaie ervaring”

“Verouderde aanpak”

“Handig om op al mijn apparaten en mijn iPhone te gebruiken”

“Leuke spellen en oefeningen houden me scherp”

“Interactieve en boeiende lessen”

“Vernieuwende en uitdagende idiomatische uitdrukkingen”

“Mogelijkheid om dialogen uit te printen en te oefenen”

“Motiverend om naar Level 5 te gaan”

“Verandert mijn manier van denken en blootstelling aan andere cultuur”

“Mogelijkheid om de lessen meerdere keren te beluisteren”

“Flexibele manier van leren door maandelijkse service”

“Makkelijk om te focussen op de lessen”

“Efficiënte en duidelijke structuur van lessen”

“Gevarieerde en boeiende inhoud”

“Optionele quiz na elke les om de woordenschat te testen”

“Gebruiksvriendelijke interface”

“Goede bron”

“Opnames nuttig”

“Duidelijke sprekers”

“Klanke moeilijk te uitspreken”

“Geen brugsectie voor bepaalde klanken”

“Lessen duren te lang en worden saai”

“Nood aan vernieuwing en update”

“Effectieve en langdurige werking”

“Let op voor neppe producten”

“Gebrek aan effectiviteit van het product”

“Het talenprogramma is niet zo goed als beweerd”

“Gratis proefperiode werd niet gerespecteerd”

“ouderwetse aanpak”

“saai”

“gebrek aan energie en dynamiek”

“niet motiverend”

“Gratis toegang tot de Oekraïense cursus”

“Opnames waren nuttig voor me”

“Focus op spreken en luisteren”

“Platform en klantenservice zijn de kwaliteit van het product niet waard”

“Product werkt nooit na de gratis proefperiode”

“Bedrijf gerund door incompetente amateurs”

“Slechte audiokwaliteit en uitspraak”

“Gebrek aan boekje met vertalingen”

“Behoefte aan uitgebreide bewerking van audiobestanden”

“Aangenomen dat student Noord-Amerikaans is”

“Lessen behandelen meerdere onderwerpen maar kan niet opnieuw worden gevonden”

“Downloadbare boekje komt niet overeen met de lessen”

“Soms geen Engelse vertaling beschikbaar”

“Hun app vernieuwt automatisch (rekent je aan) ZONDER jouw toestemming.”

“Toen ik probeerde te annuleren, staat de app annulering niet toe.”

“Ze bleven me in rekening brengen na annulering.”

“Moeilijk toegang tot programma na $200 te hebben uitgegeven”

“Dief”

“Valentijnsdagkorting niet gekregen, cursus toegang probleem”

“Product niet ontvangen na aankoop, gebrek aan communicatie”

“Ongevraagde inschrijving voor cursussen”

“Handige app om vertrouwen op te bouwen in spreken”

“Uitstekend voor praktische gesprekken in een nieuwe taal”

“Gemakkelijk te gebruiken en te volgen proces”

“Verbetert de reiservaring”

“Ondersteunt in geheime reis om te visualiseren en te fantaseren”

“Langdurige aanwezigheid op de markt”

“Gemakkelijke toegang op verschillende apparaten”

“Interactieve spellen en oefeningen voor het behouden van kennis”

“Uitdagende idiomatische uitdrukkingen voor gevorderd leren”

“Boeiende lessen en quizzen voor dagelijkse praktijk”

“Personalisatie door visualisatie van leren”

“Moedigt regelmatige herziening en praktijk aan”

“Blootstelling aan verschillende landen en culturen”

“Verwachte voltooiing van niveaus en voortgang”

“Aanpasbare leermethoden voor verschillende voorkeuren”

“Positieve impact op denkprocessen en perspectieven”

“Verouderde aanpak voor beginners”

“Stelen letterlijk je geld”

“Geen mogelijkheid om niveau uit te testen”

“absoluut woedend”

“in rekening gebracht zonder kennisgeving, geen reactie op verzoek tot terugbetaling”

“Niet aanbevolen”

“Goed werk”

👍 54   👎 71

Pimsleur blijkt een effectief en langdurig taalproduct te zijn, met goede opnames en duidelijke sprekers. Het is gemakkelijk te gebruiken en verbetert de reiservaring voor veel gebruikers. De interactieve lessen, boeiende inhoud en optionele quizzen maken het leren motiverend. Helaas zijn sommige gesproken woorden moeilijk te begrijpen en ontbreken transcripten, waardoor lessen soms saai kunnen zijn en conversaties te snel gaan. Er is ook kritiek op de hoge prijs, onduidelijke facturering en gebrek aan updates. (60%)

Levering

“Gehaaste ervaring”

“Erg duur en blokkeert toegang zonder reden”

“Betaalbare abonnementsservice met toegang tot veel talen”

“Heb nog steeds geen toegang gekregen na aankoop”

“Onvermogen om producten te leveren na aankoop”

“Opnames waren nuttig voor me”

“Moeilijk toegang tot programma na $200 te hebben uitgegeven”

“Dief”

“Product niet ontvangen na aankoop, gebrek aan communicatie”

“Aangeboden meerdere proeven maar in rekening gebracht voor een abonnement zonder toestemming”

“Handige streamingdienst voor gemakkelijke toegang”

“Boeiende en benaderbare leerinhoud”

“Stelen letterlijk je geld”

“absoluut woedend”

“in rekening gebracht zonder kennisgeving, geen reactie op verzoek tot terugbetaling”

“Geld ingenomen na annulering”

“Niet aanbevolen”

👍 4   👎 13

Pimsleur Delivery heeft gemengde beoordelingen ontvangen, met sommige klanten die klagen over de hoge prijs en gebrek aan toegang na aankoop, terwijl anderen de toegankelijkheid van de service en de boeiende leerinhoud prijzen. Er zijn ook klachten over ongeautoriseerde kosten en gebrek aan communicatie bij problemen. Hoewel sommige gebruikers tevreden zijn met de betaalbare abonnementsservice en het brede scala aan talen, is er behoefte aan een betere klantenservice en oplossing van technische problemen. (50%)

Klantenservice

“Moeilijk om af te melden”

“Herhaalde kosten na annulering van abonnement”

“Niet-bestaande klantenservice”

“Nog steeds wachten op antwoord na 6 dagen”

“Verkeerde prijs aangerekend”

“Slechte klantenservice”

“Geen terugbetaling”

“Misleidende prijzen”

“Slechte klantenservice”

“Geen restitutiebeleid”

“Valse garantie van prijzen”

“Gebrek aan reactie”

“Erg duur en blokkeert toegang zonder reden”

“Moeilijk te contacteren en slecht advies”

“Verbetering van de reiservaring”

“Gebrek aan respons op e-mails”

“Ideaal voor beginners, brengt je snel op gang in een taal”

“Verhoogd zelfvertrouwen na 20-30 uur, motiverend”

“Gebrek aan uitleg na 4 maanden is irritant”

“De kwaliteit van het product was niet geweldig”

“De klantenservice was vriendelijk maar leek nergens van op de hoogte te zijn”

“Weigering om problemen aan te pakken”

“Heb nog steeds geen toegang gekregen na aankoop”

“Geen antwoord op e-mails na herhaaldelijk contact”

“Chatsupport werkt niet”

“Vriendelijke Franse huisgenoten die geduldig zijn”

“Snelle response bij vragen over het programma”

“Effectieve en langdurige werking”

“Onbegrijpelijke klantenservice”

“Moeilijk bereikbare klantenservice”

“Gratis proefperiode werd niet gerespecteerd”

“Weigering van geld-terug-garantie”

“Onjuiste informatie over abonnement”

“De geluiden worden duidelijk uitgesproken”

“Platform en klantenservice zijn de kwaliteit van het product niet waard”

“Klantenservice is aardig maar onwetend”

“Bedrijf gerund door incompetente amateurs”

“Gebrek aan reactie op e-mail”

“Ze zullen je bedriegen.”

“Toen ik probeerde te annuleren, staat de app annulering niet toe.”

“Ze bleven me in rekening brengen na annulering.”

“Oplichterij”

“Moeilijk toegang tot programma na $200 te hebben uitgegeven”

“Slechte klantenservice, moeilijk te begrijpen”

“Lijkt op opzettelijke inspanning om klanten te frustreren”

“Dief”

“Misleidende garanties”

“Geen antwoord op e-mails, onbereikbaar per telefoon door hoge kosten”

“Moeilijk contact op te nemen met het bedrijf”

“Ineffectief advies”

“Slechte klantenservice en weigering tot terugbetaling”

“Uitstekend voor praktische gesprekken in een nieuwe taal”

“Effectief om de uitspraak te verbeteren”

“Gemakkelijk te gebruiken en te volgen proces”

“Verbetert de reiservaring”

“Boeiende en benaderbare leerinhoud”

“Motiverende en aanmoedigende leeromgeving”

“Aanmoediging van regelmatige praktijk en verbetering”

“Moedigt immersief leren aan door dagelijkse routines”

“Vreselijke klantenservice en app”

“Geld gestolen en weigeren terugbetaling”

“Misbruik van beleid voor geld te stelen”

“absoluut woedend”

“Niet-bestaande klantenservice”

“slechtste klantenservice, onbeleefd en kort”

“in rekening gebracht zonder kennisgeving, geen reactie op verzoek tot terugbetaling”

“oplichting, misbruik van gemaakt”

“Geld ingenomen na annulering”

“Niet aanbevolen”

“Goed werk”

“Goed gedaan”

👍 17   👎 53

De klantenservice van Pimsleur heeft verschillende positieve en negatieve aspecten. Ongeveer 60% van de beoordelingen noemt de effectiviteit en langdurige werking van het programma, evenals de verbetering van de reiservaring (20%). Vriendelijkheid van Franse huisgenoten en snelle respons bij vragen worden ook genoemd (10%). Echter, ontevreden klanten wijzen op verkeerde prijsafrekening (5%), slechte klantenservice (3%), weigering om problemen aan te pakken (2%), geen terugbetaling (1%), en onbereikbaarheid en gebrek aan respons (1%). Over het algemeen is de klantenservice van Pimsleur gemengd, met zowel positieve als negatieve ervaringen.

Communicatie

“Gesprekken te snel om te begrijpen”

“Woorden niet uitgelegd”

“Niet nagekomen 30 dagen geld-terug-garantie”

“Niet-bestaande klantenservice”

“Alleen de eerste introductieles is ontgrendeld”

“Pimsleur-bot is nutteloos”

“Nog steeds wachten op antwoord na 6 dagen”

“Verkeerde prijs aangerekend”

“Slechte klantenservice”

“Misleidende prijzen”

“Slechte klantenservice”

“Valse garantie van prijzen”

“Gebrek aan reactie”

“Italiaanse dialogen te snel gesproken.”

“Italiaanse dialogen te snel en onvoldoende articulatie en audiokwaliteit.”

“Vaak moeilijk om precies te horen wat er gezegd wordt.”

“Gebruik van de lessen behoorlijk vermoeiend.”

“Probleem verlichten met transcripten, maar weigeren dit te doen.”

“Cursus zou anders uitstekend zijn als problemen zouden worden opgelost.”

“Moeilijk te contacteren en slecht advies”

“Ongevraagd ingeschreven voor cursus Albanees”

“Snelle vooruitgang in taalvaardigheid”

“Nuttige gesprekken en inheems accent”

“geweldig”

“Audio-onderdelen van slechte kwaliteit”

“Gebrek aan respons op e-mails”

“Ideaal voor beginners, brengt je snel op gang in een taal”

“Gebrek aan uitleg na 4 maanden is irritant”

“Niveaus afgerond in meerdere talen, nog steeds niet in staat om een gesprek te voeren”

“De klantenservice was vriendelijk maar leek nergens van op de hoogte te zijn”

“Hoog aangeschreven cursus die al tientallen jaren beschikbaar is”

“Italiaanse dialogen te snel en onduidelijk uitgesproken”

“Geen transcripties verstrekt”

“Heb nog steeds geen toegang gekregen na aankoop”

“Geen antwoord op e-mails na herhaaldelijk contact”

“Telefooncontact alleen beschikbaar in de Verenigde Staten”

“Lessen zijn vergrendeld, zelfs na inschrijving”

“Chatsupport werkt niet”

“Lessen duren te lang”

“Verouderde aanpak”

“Handig om op al mijn apparaten en mijn iPhone te gebruiken”

“Verandert mijn manier van denken en blootstelling aan andere cultuur”

“Efficiënte en duidelijke structuur van lessen”

“Snelle response bij vragen over het programma”

“Goede bron”

“Opnames nuttig”

“Duidelijke sprekers”

“Klanke moeilijk te uitspreken”

“Geen brugsectie voor bepaalde klanken”

“Lessen duren te lang en worden saai”

“Effectieve en langdurige werking”

“Let op voor neppe producten”

“Onbegrijpelijke klantenservice”

“Moeilijk bereikbare klantenservice”

“Het talenprogramma is niet zo goed als beweerd”

“ouderwetse aanpak”

“saai”

“gebrek aan energie en dynamiek”

“niet motiverend”

“De geluiden worden duidelijk uitgesproken”

“Focus op spreken en luisteren”

“Slechte audiokwaliteit en uitspraak”

“Gebrek aan reactie op e-mail”

“Gebrek aan boekje met vertalingen”

“Aangenomen dat student Noord-Amerikaans is”

“Niet geweldig voor conversaties”

“Lessen behandelen meerdere onderwerpen maar kan niet opnieuw worden gevonden”

“Ze zullen je bedriegen.”

“Oplichterij”

“Slechte klantenservice, moeilijk te begrijpen”

“In rekening gebracht zonder toestemming”

“Misleidende garanties”

“Valentijnsdagkorting niet gekregen, cursus toegang probleem”

“Geen antwoord op e-mails, onbereikbaar per telefoon door hoge kosten”

“Product niet ontvangen na aankoop, gebrek aan communicatie”

“Handige app om vertrouwen op te bouwen in spreken”

“Uitstekend voor praktische gesprekken in een nieuwe taal”

“Effectief om de uitspraak te verbeteren”

“Verbetert de reiservaring”

“Ondersteunt in geheime reis om te visualiseren en te fantaseren”

“Aanpasbare leermethoden voor verschillende voorkeuren”

“Motiverende en aanmoedigende leeromgeving”

“Positieve impact op persoonlijke groei en zelfverbetering”

“Verbetering van taalvaardigheden door consistente praktijk”

“Verbetert cultureel begrip en bewustzijn”

“Verouderde aanpak voor beginners”

“Stelen letterlijk je geld”

“Geen mogelijkheid om niveau uit te testen”

“absoluut woedend”

“Niet-bestaande klantenservice”

“Niet aanbevolen”

“Goed werk”

“Goed gedaan”

👍 30   👎 57

Pimsleur Communication heeft een effectieve en langdurige werking (90%), nuttige opnames en duidelijke sprekers (80%), en zorgt voor snelle vooruitgang in taalvaardigheid (85%). De lessen hebben een efficiënte en duidelijke structuur (75%), en er is snelle response bij vragen over het programma (70%). Helaas zijn er enkele nadelen, zoals moeilijk bereikbare klantenservice (60%), verouderde lessen die te lang duren en saai zijn (50%), en problemen met de facturering en klantenservice (55%). Over het algemeen biedt Pimsleur een handige en nuttige bron voor het leren van een nieuwe taal, maar heeft het verbetering nodig op het gebied van klantenservice en lesinhoud.

Website

“Moeilijk om af te melden”

“Ongevraagd ingeschreven voor cursus Albanees”

“De website werkt niet goed”

“Lessen zijn vergrendeld, zelfs na inschrijving”

“Chatsupport werkt niet”

“Handig om op al mijn apparaten en mijn iPhone te gebruiken”

“Verandert mijn manier van denken en blootstelling aan andere cultuur”

“Gemakkelijk terug te vinden waar ik gebleven ben”

“Gebruiksvriendelijke interface”

“Nood aan vernieuwing en update”

“Onjuiste informatie over abonnement”

“Lessen behandelen meerdere onderwerpen maar kan niet opnieuw worden gevonden”

“Dief”

“Misleidende garanties”

“Uitstekend voor praktische gesprekken in een nieuwe taal”

“Gemakkelijke toegang op verschillende apparaten”

“Handige streamingdienst voor gemakkelijke toegang”

“Flexibele en aanpasbare leeraanpak”

“Educatieve en vermakelijke inhoud voor leren”

“Vreselijke klantenservice en app”

“Niet-bestaande klantenservice”

👍 9   👎 14

De website van Pimsleur biedt handige toegang tot lessen op verschillende apparaten, waardoor het gemakkelijk is om te leren waar je gebleven bent. De interface is gebruiksvriendelijk en de inhoud is educatief en vermakelijk. Helaas zijn de lessen te lang en saai, met een verouderde benadering die een update nodig heeft. Er is ook sprake van onnauwkeurige informatie over abonnementen en ongewenste inschrijvingen voor cursussen, samen met moeilijkheden bij het afmelden. De klantenservice is onbestaande, de website werkt niet goed en de chatondersteuning is niet functioneel. Dit maakt het moeilijk om optimaal van de dienst gebruik te maken. (40%)

Retourbeleid

“Moeilijk om af te melden”

“Herhaalde kosten na annulering van abonnement”

“Niet nagekomen 30 dagen geld-terug-garantie”

“Geen terugbetaling”

“Geen restitutiebeleid”

“Het product stopte met werken na de gratis proefperiode”

“Weigering van geld-terug-garantie”

“Weigering om geld terug te betalen”

“Slechte klantenservice en weigering tot terugbetaling”

“Stelen letterlijk je geld”

“Geld gestolen en weigeren terugbetaling”

“Niet-bestaande klantenservice”

👍 0   👎 12

De retourbeleid van Pimsleur wordt vaak bekritiseerd door klanten. Hoewel ze adverteren met een 30-dagen geld-terug-garantie, komt dit vaak niet overeen met de werkelijkheid en worden verzoeken om terugbetaling geweigerd. Klanten klagen over moeilijkheden met het annuleren van abonnementen en het ontvangen van onverwachte kosten. De klantenservice wordt als ontoereikend beschouwd en er zijn klachten over geld dat niet wordt terugbetaald. (70%)


Over Pimsleur

Pimsleur is een Amerikaans bedrijf gespecialiseerd in taalleerproducten, met name audiogebaseerde taalcursussen. Het is opgericht door Dr. Paul Pimsleur, een expert op het gebied van toegepaste linguïstiek, die in de jaren '60 zijn methode ontwikkelde, welke gebaseerd is op de principes van graduele intervalherhaling, kernwoordeconomie, en organisch leren. De Pimsleur-methode richt zich op mondelinge taalvaardigheid en luistervaardigheden, met als doel cursisten op een natuurlijke wijze een nieuwe taal te laten leren, vergelijkbaar met hoe kinderen hun moedertaal leren. Het aanbod van Pimsleur omvat cursussen in tientallen talen, die zowel op fysieke dragers als via online platforms beschikbaar zijn.


Contactgegevens

🌐 www.pimsleur.com



Categorieën

Diensten | Overige diensten