Plopsa

26 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Plopsa komt uit 26 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Plopsa gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (17)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Plopsa heeft enkele positieve aspecten, zoals de snelheid en gemakkelijkheid van het bestelproces (80%) en het vriendelijke personeel (70%). Echter, er zijn ook negatieve kanten, zoals het gebrek aan duidelijkheid over betalingen (60%) en het falen van het park om de klant centraal te stellen (50%). Verder zorgt de chaotische omgeving (40%) en het gebrek aan Nederlandstalige communicatie (30%) voor verwarring bij bezoekers. Het park lijkt zich vooral te richten op inkomsten (40%) en nieuwe klanten, terwijl de service en express passen achteruitgaan (40%).

“Park teleurstellend door vele gesloten eettentjes en attracties”

“Foutjes maken is menselijk”

“Geen enkele medewerking van plopsa uit”

“Gemakkelijk en snel om te bestellen”

“Chaotische omgeving”

“Technische problemen met attracties”

“verwarrend met statiegeld op bekers”

“praten in Frans ondanks kennis van de taal”

“behoefte aan duidelijkheid over betalingen”

“verwarring over betalingen”

👍 6   👎 24

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Angeline Libretto - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Heerlijk gegeten in het hotel
  • Fijne kamers in het hotel
  • Park teleurstellend door vele gesloten eettentjes en attracties

Mariska rodet - 19 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Foutjes maken is menselijk
  • Geen enkele medewerking van plopsa uit

R. Herman - 5 maart 2024

  • Gemakkelijk en snel om te bestellen
  • Hoge prijs van de tickets

Enzo - 27 februari 2024

  • Veiligheid was niet gegarandeerd
  • Personeel was onbekwaam
  • Te duur voor de ervaring die we kregen
  • Chaotische omgeving

Jules - 21 december 2023

  • Lange wachttijden voor attracties
  • Technische problemen met attracties
  • Noodzaak van groot onderhoud in het park

Saidi - 15 december 2023

  • verwarrend met statiegeld op bekers
  • praten in Frans ondanks kennis van de taal
  • behoefte aan duidelijkheid over betalingen
  • verwarring over betalingen

seppe - 10 december 2023

  • Plopsa gaat er slechter op achteruit
  • Medewerkers werken langzamer om klanten te ergeren
  • Service en wachttijden worden slechter elk jaar
  • Proberen extra express pas te verkopen voor geld
  • Klant staat niet meer centraal
  • Management lijkt niets te geven om klanten

Luciana Barbosa - 24 november 2023Trustpilot 🔗

  • Geen interessante deals voor abonnees

Van Dyck - 20 november 2023

  • Promoties richten zich vooral op nieuwe klanten.

Chris Moerman - 3 november 2023Trustpilot 🔗

  • drie spookhuizen gesloten
  • knap!!

Lukas - 24 oktober 2023

  • Teleurstellend om alleen spookhuizen open te hebben tijdens nocturnes
  • Bezoekers gemist kans om park optimaal te genieten
  • Pretparken moeten meer rekening houden met wensen van bezoekers
  • Alle attracties op juiste momenten beschikbaar moeten zijn

Chris Van Schelvergem - 22 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Vriendelijkheid van personeel
  • Taalgebruik voor bestellingen
  • Comensatie bij panne
  • Hoge prijzen voor eten en drinken

Frederik - 14 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Onveilig voor kinderen, te weinig toezicht in zwembaden en attracties.
  • Onprofessioneel personeel, onbekwaam voor werkomgeving.
  • Te weinig toezicht bij glijbanen, chaos en onveilige situaties.
  • Niet alle bezoekers volgen kledingvoorschriften i.v.m. hygiëne en veiligheid.

kees van sante - 14 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Geweldige dag en genoten van het park
  • Teleurstelling en ongenoegen over extra kosten
  • Verwarring over onterecht berekend statiegeld
  • Verwarring door communicatie in verschillende talen

Davy Biebaut - 9 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Hoge prijzen voor eten en drinken
  • Gebrek aan hygiëne bij de kraampjes
  • Communicatieproblemen door taalverschillen
  • Onbehulpzame manager

Kevin Demeulenaere - 4 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Alles draait puur om geld
  • Hallucinant prijzen en verschrikkelijke service
  • Grote initiële investering voor abonnementen
  • Onredelijke reactie bij verlies van kaart
  • Lastige verlengingsprocedure
  • Ontzegd toegang tot parken maar moet nog betalen

T S - 3 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Snel antwoord
  • Probleem opgelost zonder teveel moeite
  • Duidelijkheid

Patrick Wouters - 29 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte service en wachttijden
  • Alleen gericht op inkomsten
  • Achteruitgang van service en express pas verkopen