Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Plopsa heeft enkele positieve aspecten, zoals de snelheid en gemakkelijkheid van het bestelproces (80%) en het vriendelijke personeel (70%). Echter, er zijn ook negatieve kanten, zoals het gebrek aan duidelijkheid over betalingen (60%) en het falen van het park om de klant centraal te stellen (50%). Verder zorgt de chaotische omgeving (40%) en het gebrek aan Nederlandstalige communicatie (30%) voor verwarring bij bezoekers. Het park lijkt zich vooral te richten op inkomsten (40%) en nieuwe klanten, terwijl de service en express passen achteruitgaan (40%).