Plopsa

26 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Plopsa komt uit 26 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Plopsa gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (17)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het leveren van Plopsa heeft enkele voor- en nadelen. Aan de positieve kant, het park biedt goedkopere opties op bepaalde dagen en staat toe om eigen eten en drinken mee te nemen (20%). Ook zijn de gratis toiletten en het schone park een pluspunt (10%). Aan de negatieve kant, er zijn vaak lange wachttijden voor attracties en veel attracties en eetgelegenheden kunnen gesloten zijn (40%). Bovendien is er sprake van een achteruitgang in service en verkoop van express passes (30%).

“Lange wachttijden”

“Park teleurstellend door vele gesloten eettentjes en attracties”

“Chaotische omgeving”

“Lange wachttijden voor attracties”

“Service en wachttijden worden slechter elk jaar”

“drie spookhuizen gesloten”

“Teleurstellend om alleen spookhuizen open te hebben tijdens nocturnes”

“Alle attracties op juiste momenten beschikbaar moeten zijn”

“Enorm druk! Lange wachttijden, attracties gesloten, gebrek aan compensatie”

“Onveilig voor kinderen, te weinig toezicht in zwembaden en attracties.”

👍 3   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Quint Bijster - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer onvriendelijk park voor kinderen
  • Lange wachttijden
  • Veel te duur

Angeline Libretto - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Heerlijk gegeten in het hotel
  • Fijne kamers in het hotel
  • Park teleurstellend door vele gesloten eettentjes en attracties

Enzo - 7 maanden geleden

  • Veiligheid was niet gegarandeerd
  • Personeel was onbekwaam
  • Te duur voor de ervaring die we kregen
  • Chaotische omgeving

Jules - 9 maanden geleden

  • Lange wachttijden voor attracties
  • Technische problemen met attracties
  • Noodzaak van groot onderhoud in het park

seppe - 10 maanden geleden

  • Plopsa gaat er slechter op achteruit
  • Medewerkers werken langzamer om klanten te ergeren
  • Service en wachttijden worden slechter elk jaar
  • Proberen extra express pas te verkopen voor geld
  • Klant staat niet meer centraal
  • Management lijkt niets te geven om klanten

Chris Moerman - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • drie spookhuizen gesloten
  • knap!!

Lukas - 11 maanden geleden

  • Teleurstellend om alleen spookhuizen open te hebben tijdens nocturnes
  • Bezoekers gemist kans om park optimaal te genieten
  • Pretparken moeten meer rekening houden met wensen van bezoekers
  • Alle attracties op juiste momenten beschikbaar moeten zijn

Tanya Berden - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Enorm druk! Lange wachttijden, attracties gesloten, gebrek aan compensatie

Frederik - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onveilig voor kinderen, te weinig toezicht in zwembaden en attracties.
  • Onprofessioneel personeel, onbekwaam voor werkomgeving.
  • Te weinig toezicht bij glijbanen, chaos en onveilige situaties.
  • Niet alle bezoekers volgen kledingvoorschriften i.v.m. hygiëne en veiligheid.

Cindy Van Houtte - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • lange wachttijden
  • technisch defect
  • gebrek aan onderhoud

Thomas DB - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • wilde en zachtere attracties, niet enkel voor kinderen leuk
  • gegaan (per trein ) op woensdag was het goedkoper, eigen eten en drinken mee, roken kon, gratis wc's , was er proper
  • leuke attracties ! alles tiptop naar wens, dagje genoten aaa+++++

Patrick Wouters - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte service en wachttijden
  • Alleen gericht op inkomsten
  • Achteruitgang van service en express pas verkopen

Laurens Top - 4 jaren geleden

  • zeer hoge prijzen
  • lage capaciteit in het park
  • dure en niet lekkere horeca
  • onderbemand personeel
  • onvriendelijk personeel
  • relatief weinig variatie in horeca
  • teleurstellende ervaring voor kinderen