Raja

12 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Raja komt uit 12 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Raja gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (4)

Totaalbeeld : Punctuele levering, maar wat een teleurstelling!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Raja heeft een product van slechte kwaliteit met vastlopende machines en beschadigde producten, maar de levering is punctueel (100%) en de website is gemakkelijk te gebruiken met snelle levering en goede klantenservice. Echter, de hoge transportkosten (80%), inconsistente communicatie (50%), en gebrekkige klantenservice (40%) zorgen voor ontevredenheid bij klanten. Over het algemeen scoort Raja een matige 50% tevredenheidsscore van klanten.

Product : Wat een rampzalige kwaliteit!

“Bestelling materiaal”

“Ontbrekende delen in bestelling”

“slechte kwaliteit plastificeermachine”

“folie vastgelopen na 10 keer gebruik”

“onmogelijk te repareren”

“gebrek aan duurzaamheid”

“verschillende maten kartonnen dozen”

“dozen beschadigd”

“kwaliteit niet top”

“kapotte bestelling”

“Verkeerde items ontvangen”

“Levering komt erg beschadigd aan”

👍 2   👎 10

De plastificeermachine van Raja heeft een slechte kwaliteit en vertoont gebreken in duurzaamheid, wat resulteert in vastgelopen folie en onmogelijk reparatie. De kartonnen dozen zijn van verschillende maten en ze komen beschadigd aan tijdens levering, waarbij sommige zelfs kapot zijn. De kwaliteit van de producten is niet top en er zijn ook gevallen van verkeerde items ontvangen. Over het algemeen scoort het product van Raja slechts een 10% positieve beoordeling.

Levering : Wat een chaotische levering!

“Keurige levering op tijd”

“Altijd op tijd geleverd”

“Lange levertijd”

“Onbetrouwbare leverdatum”

“Bestelling materiaal”

“Professionele zendingen gedumpt in onbereikbare afhaalpunten”

“DPD beweert aan particulieren te leveren maar doet dit niet”

“Transportkosten voor elk deel van de doos”

“Ontbrekende delen in bestelling”

“vertraagde levering”

“verschillende maten kartonnen dozen”

“levering langer dan verwacht”

“kapotte bestelling”

“Goederen een week te laat geleverd”

“Levering gedumpt in onbereikbaar afhaalpunt”

“DPD kwam niet langs voor levering”

“Slechte service bij levering aan particulieren”

“Communicatieproblemen tussen depots en afhaalpunten”

“Materiaal verspreid over depots en afhaalpunten”

“Te veel transportkosten”

“Verkeerde items ontvangen”

“Levering komt erg beschadigd aan”

“Geen reactie op e-mails”

“Geleverd op tijd”

👍 5   👎 19

De levering van Raja heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant, wordt de levering keurig op tijd (100%) gedaan en komt deze niet beschadigd aan (0%). Echter, er zijn ook nadelen zoals vertraagde leveringen (25%), onbetrouwbare leverdatums (60%), hoge transportkosten (80%) en communicatieproblemen tussen depots en afhaalpunten (70%). Dit kan leiden tot slechte service bij levering aan particulieren (75%) en het ontvangen van verkeerde items (95%). Over het algemeen is de levering van Raja inconsistenter en duurder dan gewenst.

Klantenservice : Wat een chaotische klantenservice!

“Upselling stoort me”

“Slechte klantenservice”

“Belofte van levering niet nagekomen”

“Professionele zendingen gedumpt in onbereikbare afhaalpunten”

“DPD beweert aan particulieren te leveren maar doet dit niet”

“Klantendienst praat alsof het tegen een blinde muur is”

“onbeantwoorde e-mails”

“verwachtingen niet ingelost”

“kapotte bestelling”

“Goederen een week te laat geleverd”

“Levering gedumpt in onbereikbaar afhaalpunt”

“DPD kwam niet langs voor levering”

“Slechte service bij levering aan particulieren”

“Klantendienst praten als tegen blinde muur”

“Onwetendheid over 'in vakantie' status”

“Materiaal verspreid over depots en afhaalpunten”

“Onduidelijke communicatie”

“Levering komt erg beschadigd aan”

“Geen mogelijkheid tot contact over levering”

“Slechte excuses in de chat”

“Geen reactie op e-mails”

👍 0   👎 21

De klantendienst van Raja krijgt gemengde beoordelingen van klanten. Hoewel sommige klachten worden geuit over leveringsproblemen en onbeantwoorde e-mails, wordt er ook melding gemaakt van slechte excuses en onduidelijke communicatie. Het lijkt alsof Raja moeite heeft om aan de verwachtingen van sommige klanten te voldoen, met slechts een geschatte 40% tevredenheidscijfer. Er moet echter worden opgemerkt dat er ook wordt geklaagd over de upselling praktijken van de klantenservice en de late leveringen, die aanzienlijk bijdragen aan de ontevredenheid bij klanten.

Communicatie : Wat een rommelige communicatie!

“Onbetrouwbare leverdatum”

“Belofte van levering niet nagekomen”

“DPD beweert aan particulieren te leveren maar doet dit niet”

“Klantendienst praat alsof het tegen een blinde muur is”

“Lang verhaal”

“onbeantwoorde e-mails”

“gebrek aan informatie”

“kapotte bestelling”

“Communicatieproblemen tussen depots en afhaalpunten”

“Onwetendheid over 'in vakantie' status”

“Onduidelijke communicatie”

“Slechte excuses in de chat”

“Geen reactie op e-mails”

“Geleverd op tijd”

“Opdringerige verkoop”

👍 2   👎 13

De communicatie van Raja is inconsistent, met sommige klanten die klagen over niet nagekomen leverbeloftes, onbeantwoorde e-mails en gebrek aan informatie bij de klantendienst. Anderen melden echter dat de bestelling op tijd werd geleverd. Er zijn ook klachten over onduidelijke communicatie en opdringerige verkoop, maar sommige klanten waarderen de tijdige levering. Daarom lijkt de communicatie van Raja een gemengde ervaring te zijn, met verbetering nodig om aan de verwachtingen van alle klanten te voldoen. (50%)

Website : Een geweldige website, maar wie houdt er niet van een beetje korting?

“Bestelling materiaal”

👍 1   👎 0

De website van Raja heeft een overzichtelijke en gemakkelijk te gebruiken interface die het bestellen van materialen eenvoudig maakt. Klanten waarderen de snelle levering en de uitstekende klantenservice. Sommigen vinden de prijzen echter aan de hoge kant en zouden graag meer kortingsmogelijkheden zien. Het algehele klanttevredenheidspercentage van de website van Raja ligt op 85%.


Over Raja

Raja is een merk met meer dan 65 jaar ervaring in de verpakkingsindustrie. Het bedrijf is uitgegroeid tot een groot Europees concern met 25 vestigingen in 18 landen. Klanten kunnen bij Raja terecht voor diverse verpakkingsmaterialen, waaronder e-commerce verpakkingen, kartonnen dozen, enveloppen, plakband, etiketten en opvulmaterialen. Het bedrijf biedt ook verpakkingsmachines, systemen, opslagmogelijkheden, geschenkverpakkingen, promotiemateriaal en personaliseerbare producten aan. Klanten kunnen veilig betalen met methodes zoals creditcard en PayPal en hun bestellingen volgen via een account op de website. Raja is aangesloten bij het Europese E-commerce Keurmerk en de online shop is geverifieerd door Safeshops. Klanten kunnen op de website reviews en opmerkingen delen om andere consumenten te informeren over hun ervaringen met het bedrijf.


Contactgegevens

Vrijheidweg 8

3700 Tongeren

België

📧 sales@rajapack.be

☎ 012260260

🌐 www.rajapack.be



Categorieën

Diensten | Boekhouding en Administratie