Raja

12 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Raja komt uit 12 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Raja gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (4)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantendienst van Raja krijgt gemengde beoordelingen van klanten. Hoewel sommige klachten worden geuit over leveringsproblemen en onbeantwoorde e-mails, wordt er ook melding gemaakt van slechte excuses en onduidelijke communicatie. Het lijkt alsof Raja moeite heeft om aan de verwachtingen van sommige klanten te voldoen, met slechts een geschatte 40% tevredenheidscijfer. Er moet echter worden opgemerkt dat er ook wordt geklaagd over de upselling praktijken van de klantenservice en de late leveringen, die aanzienlijk bijdragen aan de ontevredenheid bij klanten.

“Upselling stoort me”

“Slechte klantenservice”

“Belofte van levering niet nagekomen”

“Professionele zendingen gedumpt in onbereikbare afhaalpunten”

“DPD beweert aan particulieren te leveren maar doet dit niet”

“Klantendienst praat alsof het tegen een blinde muur is”

“onbeantwoorde e-mails”

“verwachtingen niet ingelost”

“kapotte bestelling”

“Goederen een week te laat geleverd”

👍 0   👎 21

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

S. Poncelet - 14 april 2024

  • Keurige levering op tijd
  • Altijd op tijd geleverd
  • Upselling stoort me
  • Prijzen oké

Louis - 10 april 2024

  • Lange levertijd
  • Onbetrouwbare leverdatum
  • Slechte klantenservice

Dumont - 20 maart 2024

  • Bestelling materiaal
  • Belofte van levering niet nagekomen
  • Professionele zendingen gedumpt in onbereikbare afhaalpunten
  • DPD beweert aan particulieren te leveren maar doet dit niet
  • Klantendienst praat alsof het tegen een blinde muur is

Lena Cools - 31 januari 2024

  • onbeantwoorde e-mails
  • vertraagde levering
  • gebrek aan informatie
  • hoge prijzen

raphaël - 18 januari 2024

  • slechte kwaliteit plastificeermachine
  • folie vastgelopen na 10 keer gebruik
  • onmogelijk te repareren
  • verwachtingen niet ingelost
  • gebrek aan duurzaamheid

Nina - 30 november 2023

  • kapotte bestelling

Daan - 23 december 2022Trustpilot 🔗

  • Goederen een week te laat geleverd
  • Levering gedumpt in onbereikbaar afhaalpunt
  • DPD kwam niet langs voor levering
  • Slechte service bij levering aan particulieren
  • Klantendienst praten als tegen blinde muur
  • Communicatieproblemen tussen depots en afhaalpunten
  • Onwetendheid over 'in vakantie' status
  • Materiaal verspreid over depots en afhaalpunten

Christine Clinckx - 21 september 2021Trustpilot 🔗

  • Te veel transportkosten
  • Verkeerde items ontvangen
  • Onduidelijke communicatie
  • Hoge totale kosten

Thimo - 15 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Levering komt erg beschadigd aan
  • Geen mogelijkheid tot contact over levering
  • Slechte excuses in de chat
  • Geen reactie op e-mails